Movistar השיקה את שירות Fun Dial של קומברס
קומברס, החברה הבת של קומברס טכנולוגיות, והספקית המובילה של תוכנות ומערכות להפעלת יישומי מולטימדיה על גבי רשתות קוויות ואלחוטיות ושירותי בילינג הודיעה היום (ד') כי Movistar, המפעילה הסלולארית השנייה בגודלה בקולומביה השיקה היום את שירות Fun Dial Ringback Tone של קומברס. באמצעות שירות זה תוכל Movistar להציע למנויים שלה להתאים מוזיקה ותכנים אישיים שיושמעו למתקשרים אליהם בזמן ההמתנה. ל-Movistar יותר מ-7.5 מיליון מנויים והינה חברה בת של קבוצת Telefónica Móviles.
אספרנסה ולנדיה, מנהל אסטרטגי ומפתח מוצר ב-Movistar: "מיליוני הלקוחות שלנו ברחבי המדינה יפסיקו לשמוע את אותו צליל 'רינג רינג' המשעמם, ובמקומו ישמעו מוזיקה, תכנים אישיים והומור. בני אדם אוהבים לגוון ולבטא את עצמם בכל תחומי החיים, כל שכן בכל הקשור לשירותי הטלפון. השירות הייחודי שמציעה Movistar מדגיש את מאמציה של החברה להגדלת אפשרויות הבחירה, וליצירת חווית המשתמש הטובה ביותר. כבר מהרגע הראשון של השקת השירות, קיבלנו תגובות חיוביות ביותר מהמנויים, שהחלו להשתמש בו- וזוהי ההוכחה הטובה ביותר עבורנו לאיכותו של המוצר"
שירות Fun Dial Ringback Tones של קומברס הינו ממשק המאפשר למנויים לבחור תוכן שונה למתקשרים שונים במטרה לתת התייחסות ייחודית לכל מתקשר או קבוצת מתקשרים. באמצעות שירות זה יכול הלקוח להרשים מתקשרים מסוימים במוסיקה קלאסית, לדוגמא, ובאותו זמן להדהים מתקשרים אחרים במוסיקת רוק כבד. הלקוח יכול גם לקבוע שינוי אוטומטי של התוכן בהתאם לימי השבוע, אירועים מיוחדים וחגים.
רמשה בארסיה, נשיא קומברס אמריקה: "שירות Ringback של קומברס מצליח בעולם מכיוון שהוא נותן מענה לצורך משמעותי של המשתמש לשלוט בתכנים ולהביע את עצמו. על ידי השירות הזה הופכים מנויי Movistar להיות המשתמשים היחידים בכל קולומביה שיכולים להוסיף מוסיקה, תוכן הומוריסטי ופן אישי למרכיב הבסיסי ביותר בכל שיחת טלפון-ההמתנה. לשירות Fun Dial יש גם יתרון חשוב עבור המפעיל- העלאת רמת שביעות הרצון של המשתמשים, העלאת ההכנסה הממוצעת מלקוח בחודש, וכן משיכה של לקוחות חדשים".