הושק אתר סלולרי ליד רהט - 9 שנים לאחר ניסיון קודם שהסתיים ביריות
השקת האתר הסלולרי החדש של פרטנר ו-HOT מובייל (יח"צ)
/
PHI, חברת תשתיות הסלולר המשותפת ל פרטנר 0.73% ו-HOT מובייל, חנכה היום אתר סלולרי חדש בישוב גבעות בר. האתר הסלולרי שמתנשא לגובה של 54 מטר וצפוי לתמוך בעתיד גם בטכנולוגיית דור 5, יספק מענה לישובים גבעות בר, רהט ותראבין א-צאנע. האתר החדש יאפשר שיפור באיכות השיחות ובמהירות הגלישה.
לפרטנר ו-HOT מובייל הפריסה הסלולרית הרחבה בישראל כשבכוונת החברות לכסות כ-40% מהאוכלוסייה בדור 5 עד לסוף 2022. האתר צפוי לארח גם את החברות המתחרות.
שר התקשורת יועז הנדל, שנחך באירוע, הזכיר כי כבר "ב-2013 ניסו להקים תורן (אנטנה) פה ליד. המשטרה אבטחה ואז באמצע ההנפה, נורו יריות וקיפלה את החברה ומאז לא הייתה פה קליטה, עד היום".
לדבריו, "אנחנו פועלים להחזרת הריבונות והמשילות דרך גזרים ומקלות. הדבר הכי גרוע שקרה לנגב בעשורים האחרונים הוא שבמקום לקבל החלטות, קיבלו החלטה לא להחליט - יותר מידי זמן. שלא תטעו, אני לא חושב שמימשנו את המשימה. אני יכול לעמוד יום שלם ולהציג לכם את אתגרי הממשלה בתחום הזה: בין אם לגייס שוטרים למשטרה, נוכחות, פתיחת פקקים בבתי המשפט ועונשי מינימום כפי שעושה שר המשפטים, ובסוף גם תשתיות. תשתיות זה המפתח לצמצום פערים והתיישבות. האנטנה פה זו הדרך שלנו לעשות ציונות. לממש התיישבות. היישוב כאן מתרחב וזה מצריך איכות חיים גבוהה. עם האפשרות לעבוד ולנהל חיים מרחוק. מברך את החברות ואת אנשי משרד התקשורת שדחפו ולא ויתרו עד שהאנטנה קמה".
המשנה למנכ"ל פרטנר, תמיר אמר, אמר באירוע כי "קבוצת פרטנר ממשיכה לפעול כל העת למען קליטה סלולרית רציפה לכלל האוכלוסייה בישראל, מצפון לדרום, בפריפריה ובמרכז. פרטנר רואה חשיבת רבה במתן חווית שירות מתקדמת, שתגבר עם האצת פריסת הדור ה-5 בישראל. שיתוף פעולה פורה מצד הרשויות המקומיות הוא הכרחי לטובת מתן שירות יציב ואיכותי ללקוחות החברה".
ואילו מנכ"ל HOT מובייל, אילן ברוק, אמר כי החברה שלו ממוקדת בשתי משימות: "הראשונה - הרחבת פריסת רשת הסלולר לאזורים עם פריסה מוגבלת ברחבי הארץ. והשנייה - הרחבת אתרי פריסת רשת ה-G5 ל-70% מתושבי המדינה בשלוש השנים הקרובות".
- 1.כמה שילמו? (ל"ת)בדואים פרוטקשן בע"מ 17/05/2022 18:54הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.