תחרות האריה השואג 2016
צילום: יח"צ

האריה השואג: אורן הלמן זכה בקמפיין השנה של ענף היח"צ

אל התחרות הוגשו כ-40 קמפיינים ומתוכם נבחר המהלך של הלמן, סמנכ"ל ההסברה והתקשורת בחברת החשמל, שהקים עמוד פייסבוק במטרה לתת מענה תעסוקתי ושוויון זכויות למוגבלים ונכים בעבודה. עוד בזוכים בולט משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי
משה בנימין | (6)

תחרות "האריה השואג" של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל נערכה אמש בתיאטרון הקאמרי בתל אביב, בהנחייתם של אורלי וילנאי וגיא מרוז. הזוכה הגדול הוא קמפיין "סיכוי שווה למוגבלים" שמאחוריו עומד אורן הלמן

אל התחרות הוגשו כ-40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור ומתוכם נבחר המהלך של הלמן, סמנכ"ל ההסברה והתקשורת בחברת החשמל, שהקים עמוד פייסבוק במטרה לתת מענה תעסוקתי ושוויון זכויות למוגבלים ונכים בעבודה. הפרס הוגש על ידי איציק כגן יו"ר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל ופרופ' מוטי נייגר, יו"ר חבר השופטים. אירוע "האריה השואג" למצוינות בקמפיינים ביחסי ציבור, מתקיים זו השנה ה-15 ברציפות. העבודות שהוגשו נשפטו על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה.

לדברי כגן: "חרף פעילות נמרצת של האיגוד להסדרת הנושא, עדיין תחומי הייעוץ התקשורתי והעיתונות מתנהלים ללא כל כללים מחייבים. כל אדם שחפץ בכך, רשאי להציג עצמו כעיתונאי או יועץ תקשורת, גם אם אין לו כלל הכשרה לכך, ולא עבר כל עבירה. זהו מצב המחייב התייחסות, קביעת כללים ושינוי".

הזוכים בקטגוריות הנוספות:

איכות סביבה וקיימות: קמפיין "NKIL"- משרד יחסי הציבור לאופר גלאון GLPR.

מגזר שלישי ורביעי פרו בונו: קמפיין "פאנטן לעמותת זכרון מנחם"- משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי.

ניהול משברים: קמפיין "ממשבר להזדמנות הכרות מחודשת לציבור עם קק"ל ועשייתה - אורית כהן דוברת קק"ל.

קמעונאות וצרכנות: קמפיין "חטיף נייצ'ר וואלי פופקורן" - משרד יחסי הציבור הראל מורדי.

ממשל, שלטון מקומי ותאגידים: קמפיין "הקמת רכבת העמק החדשה חברת נתיבי ישראל" - משרד יחסי הציבור תקשורות בבעלותה של יעל שביט.

 קמפיין "המרכז להעצמת האזרח" - משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ'.    

סגנון חיים - בילוי, פנאי ומסעדות: קמפיין "ROUND TABLES BY AMERICAN EXPRESS"- משרד יחסי הציבור, קרבט וייס תקשורת ותוכן.

תרבות, מוסיקה, אמנות וספורט:  קמפיין "תיאטרון בסלון" - משרד יחסי הציבור איטל תקשורת.

כלכלה, כספים ועסקים קטנים: קמפיין " SDB" - משרד יחסי הציבור אייטם מדיה.

בריאות ורפואה: קמפיין "שיפור מיצוב בית החולים שערי צדק" - דוברות המרכז הרפואי שערי צדק.  

טכנולוגיה וסלולר: קמפיין "אולוויז השקת שירות חדש אפליקצית BACK ME APP" - משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי.

גור אריה - עבודות סטודנטים: קמפיין "ביו דוג RAK" -  עידן וקנין, סטודנט באוניברסיטת חיפה.

 

במהלך הטקס ניתן פרס מפעל חיים של האיגוד לשמעון וילנאי עיתונאי קול ישראל, על עשרות שנות פעילות עיתונאית, מקצוענות ותרומה לתחום התקשורת בישראל. אות יקיר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי הציבור בישראל, הוענק לדוד נוימן, נשיא האיגוד בעבר, על פועלו רב השנים לענף יחסי הציבור בישראל ולעוסקים בו.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    הייתי שם תודה רבה על טקס מכובד מושקע ומהנה. (ל"ת)
    עמית 11/09/2016 07:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רון 09/09/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    האירוע היה מרשים כל הכבוד למארגנים.
  • 3.
    תחרות מביכה. מי בכלל ניגש לתחרות השטותית הזאת? (ל"ת)
    מביך 08/09/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נועם 08/09/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    איגוד יועצי התקשורת כבר מזמן לא איגוד אלא אסופה של שלושה אינטרסנטים, שאחד דואג לתחת של השני. ככה לא בוחרים קמפיין מצטיין - רק מי ששילם (קנה הפרס) זוכה? בקצב הזה בשנה הבאה יזכה משרד יחסי הציבור של דניה סיבוס כקמפיין השנה. בושה! (עכשיו בטח אחד מהאינטרסנטים התורנים יגיד שזה מקנאה.... חכו, חכו)
  • כל מילה בסלע (ל"ת)
    חגית 08/09/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לביאה הון 08/09/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    כשיור איגוד השופטים כותבת בפוסט שלה "חברי הטוב זכה", אנחנו מבינים איך זה עובד..
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.