תחרות האריה השואג 2016
צילום: יח"צ

האריה השואג: אורן הלמן זכה בקמפיין השנה של ענף היח"צ

אל התחרות הוגשו כ-40 קמפיינים ומתוכם נבחר המהלך של הלמן, סמנכ"ל ההסברה והתקשורת בחברת החשמל, שהקים עמוד פייסבוק במטרה לתת מענה תעסוקתי ושוויון זכויות למוגבלים ונכים בעבודה. עוד בזוכים בולט משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי
משה בנימין | (6)

תחרות "האריה השואג" של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל נערכה אמש בתיאטרון הקאמרי בתל אביב, בהנחייתם של אורלי וילנאי וגיא מרוז. הזוכה הגדול הוא קמפיין "סיכוי שווה למוגבלים" שמאחוריו עומד אורן הלמן

אל התחרות הוגשו כ-40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור ומתוכם נבחר המהלך של הלמן, סמנכ"ל ההסברה והתקשורת בחברת החשמל, שהקים עמוד פייסבוק במטרה לתת מענה תעסוקתי ושוויון זכויות למוגבלים ונכים בעבודה. הפרס הוגש על ידי איציק כגן יו"ר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל ופרופ' מוטי נייגר, יו"ר חבר השופטים. אירוע "האריה השואג" למצוינות בקמפיינים ביחסי ציבור, מתקיים זו השנה ה-15 ברציפות. העבודות שהוגשו נשפטו על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה.

לדברי כגן: "חרף פעילות נמרצת של האיגוד להסדרת הנושא, עדיין תחומי הייעוץ התקשורתי והעיתונות מתנהלים ללא כל כללים מחייבים. כל אדם שחפץ בכך, רשאי להציג עצמו כעיתונאי או יועץ תקשורת, גם אם אין לו כלל הכשרה לכך, ולא עבר כל עבירה. זהו מצב המחייב התייחסות, קביעת כללים ושינוי".

הזוכים בקטגוריות הנוספות:

איכות סביבה וקיימות: קמפיין "NKIL"- משרד יחסי הציבור לאופר גלאון GLPR.

מגזר שלישי ורביעי פרו בונו: קמפיין "פאנטן לעמותת זכרון מנחם"- משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי.

ניהול משברים: קמפיין "ממשבר להזדמנות הכרות מחודשת לציבור עם קק"ל ועשייתה - אורית כהן דוברת קק"ל.

קמעונאות וצרכנות: קמפיין "חטיף נייצ'ר וואלי פופקורן" - משרד יחסי הציבור הראל מורדי.

ממשל, שלטון מקומי ותאגידים: קמפיין "הקמת רכבת העמק החדשה חברת נתיבי ישראל" - משרד יחסי הציבור תקשורות בבעלותה של יעל שביט.

 קמפיין "המרכז להעצמת האזרח" - משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ'.    

סגנון חיים - בילוי, פנאי ומסעדות: קמפיין "ROUND TABLES BY AMERICAN EXPRESS"- משרד יחסי הציבור, קרבט וייס תקשורת ותוכן.

תרבות, מוסיקה, אמנות וספורט:  קמפיין "תיאטרון בסלון" - משרד יחסי הציבור איטל תקשורת.

כלכלה, כספים ועסקים קטנים: קמפיין " SDB" - משרד יחסי הציבור אייטם מדיה.

בריאות ורפואה: קמפיין "שיפור מיצוב בית החולים שערי צדק" - דוברות המרכז הרפואי שערי צדק.  

טכנולוגיה וסלולר: קמפיין "אולוויז השקת שירות חדש אפליקצית BACK ME APP" - משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי.

גור אריה - עבודות סטודנטים: קמפיין "ביו דוג RAK" -  עידן וקנין, סטודנט באוניברסיטת חיפה.

 

במהלך הטקס ניתן פרס מפעל חיים של האיגוד לשמעון וילנאי עיתונאי קול ישראל, על עשרות שנות פעילות עיתונאית, מקצוענות ותרומה לתחום התקשורת בישראל. אות יקיר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי הציבור בישראל, הוענק לדוד נוימן, נשיא האיגוד בעבר, על פועלו רב השנים לענף יחסי הציבור בישראל ולעוסקים בו.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    הייתי שם תודה רבה על טקס מכובד מושקע ומהנה. (ל"ת)
    עמית 11/09/2016 07:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רון 09/09/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    האירוע היה מרשים כל הכבוד למארגנים.
  • 3.
    תחרות מביכה. מי בכלל ניגש לתחרות השטותית הזאת? (ל"ת)
    מביך 08/09/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נועם 08/09/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    איגוד יועצי התקשורת כבר מזמן לא איגוד אלא אסופה של שלושה אינטרסנטים, שאחד דואג לתחת של השני. ככה לא בוחרים קמפיין מצטיין - רק מי ששילם (קנה הפרס) זוכה? בקצב הזה בשנה הבאה יזכה משרד יחסי הציבור של דניה סיבוס כקמפיין השנה. בושה! (עכשיו בטח אחד מהאינטרסנטים התורנים יגיד שזה מקנאה.... חכו, חכו)
  • כל מילה בסלע (ל"ת)
    חגית 08/09/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לביאה הון 08/09/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    כשיור איגוד השופטים כותבת בפוסט שלה "חברי הטוב זכה", אנחנו מבינים איך זה עובד..
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.