פרסומת מכבי ששרדה את השינויים: השחקנים צריכים נשמה - צפו בקמפיין סולגאר

כמו חברת HP, גם סולגאר נותנת חסות נוספת צילמה סרטון פרסומת עם קבוצת הכדורסל, רק שבמקרה שלה הדגש הוא על השחקנים ולא המאמן 
משה בנימין | (5)

"בלי האמונה צסק"א לא הייתה אוכלת אותה", כך כמאמר סלים ורזה (שייקה לוי) במערכון המפורסם של הגשש החיוור. אז צסק"א כבר כאן (מחר מול מכבי בהיכל מנורה מבטחים) ואת האמונה צריך להחליף בנשמה, כך לפי הפרסומת החדשה שעלתה לאחרונה וצולמה עבור אחת מנותנות החסות של הקבוצה - חברת סולגאר.

שלא כמו במקרה של HP, הפרסומת של חברת תוספי הבריאות סולגאר צולמה בדגש על שחקני הקבוצה (גו'רדן פארמר, גיא פניני, טרבור אמבאקווה, יוגב אוחיון, סילבן לנדסברג, טיילור רוצ'סטי ובראיין רנדל) ופחות על המאמן גיא גודס שכבר הספיק לסיים את דרכו.  

 

מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום שמטפל בתקציב הפרסום של חברת סולגאר - חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    סרט אש. רמה בינלאומית (ל"ת)
    דני 21/11/2015 19:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אחד שנוגע 19/11/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    במקום "משה בנימין" צריך להיות חתום על הידיעה הזו "שירות אייס".
  • 3.
    אוהד 18/11/2015 22:00
    הגב לתגובה זו
    רמה גבוהה מאוד!
  • 2.
    וואו! הלוואי ומכבי היו נראים כמו הפרסומת (ל"ת)
    עודד 18/11/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נראה מצויין..... (ל"ת)
    סתם אחד... 18/11/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.