פרסומת מכבי ששרדה את השינויים: השחקנים צריכים נשמה - צפו בקמפיין סולגאר
"בלי האמונה צסק"א לא הייתה אוכלת אותה", כך כמאמר סלים ורזה (שייקה לוי) במערכון המפורסם של הגשש החיוור. אז צסק"א כבר כאן (מחר מול מכבי בהיכל מנורה מבטחים) ואת האמונה צריך להחליף בנשמה, כך לפי הפרסומת החדשה שעלתה לאחרונה וצולמה עבור אחת מנותנות החסות של הקבוצה - חברת סולגאר.
שלא כמו במקרה של HP, הפרסומת של חברת תוספי הבריאות סולגאר צולמה בדגש על שחקני הקבוצה (גו'רדן פארמר, גיא פניני, טרבור אמבאקווה, יוגב אוחיון, סילבן לנדסברג, טיילור רוצ'סטי ובראיין רנדל) ופחות על המאמן גיא גודס שכבר הספיק לסיים את דרכו.
מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום שמטפל בתקציב הפרסום של חברת סולגאר - חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן.
- 5.סרט אש. רמה בינלאומית (ל"ת)דני 21/11/2015 19:00הגב לתגובה זו
- 4.אחד שנוגע 19/11/2015 13:17הגב לתגובה זובמקום "משה בנימין" צריך להיות חתום על הידיעה הזו "שירות אייס".
- 3.אוהד 18/11/2015 22:00הגב לתגובה זורמה גבוהה מאוד!
- 2.וואו! הלוואי ומכבי היו נראים כמו הפרסומת (ל"ת)עודד 18/11/2015 20:15הגב לתגובה זו
- 1.נראה מצויין..... (ל"ת)סתם אחד... 18/11/2015 18:21הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
