כחלון נחשף אל המצלמות: כמה קיבלו הראיונות שלו ל-3 ערוצי הטלוויזיה?
אחרי שתיקה ארוכה, החליט שר התקשורת לשעבר ויו"ר 'כולנו', משה כחלון, לשבור שתיקה בסדרת ראיונות לערוצי הטלוויזיה, אתרי האינטרנט והעיתונים. על פי מה שנראה אתמול (יום ד') על מסכי הטלוויזיה, לא בטוח שהמהלך של כחלון - יממה לפני הצגת הרשימה המלאה שלו - היה מוצלח.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי חדשות 2 רשמה 22.8%, מול 10.8% לחדשות 10, ו-5.9% למבט (ערוץ 1). לפחות חלק מהראיונות זכו לביקורת, משום שכחלון נראה בהם מתוח ולחוץ מאד, גמגם והיה קצת עילג בשל כך.
המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) רשמה נתון טוב של 32.1%, ושידור חוזר של 'טקסי דרייבר' (רשת, ערוץ 2) קיבל 15.5%. המקור (ערוץ 10) בתחקיר על היעלמותו של מיכאל פלקוב, יועצו לשעבר של אביגדור ליברמן, הניבה 9.3%, ואילו המשדר המיוחד 'שרון עכשיו ואז (ערוץ 1) במלאת שנה למותו של אריק שרון, קיבל 3.6%.
'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 5.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 8.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-7%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 8.8%, ומולה - 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6%.
- השם של אביגדור ליברמן נפגע - כמה הוא שווה?
- ליברמן קורא למוסדיים להשקיע בהייטק הישראלי: האם זה מהלך נכון?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-10.5%, לפני המהדורה המוקדמת של 'חדשות 2' עם 14.1%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 8.8%, ו'המוסף' (ערוץ 1) רשמה 2.5%
- 7.עמי גבאי 30/01/2015 00:11הגב לתגובה זומשה כחלון הוא רק ״פיון״ במשחק השח אותו מנהל בערמומיות ונחישות יצחק תשובה נגד ממשלת ישראל. אם יצליח הטייקון תשובה להשיג דריסת רגל של ״כוח שלטוני״ באמצעות מפלגת כחלון, הוא יצליח לאלץ את הממשלה הרופסת, להיכנע לדרישותיו בהקשר שדות הגז, הנוכחיים והעתידיים. זהו קרב של ״גדולים״, ומעורבים בו ״נובל אנרג׳י״, קבוצת ״דלק״, ממשלת ארה״ב, ועוד לא מעט שחקני משנה, כאשר המהות היא סביב הסוגייה: מי באמת יהנה מאוצרות הטבע של הציבור? ל״נובל אנרג׳י״ וליצחק תשובה, יש תיאבון גדול מאוד להרוויח מה שיותר, והציבור התמים חושב שיש כאן איזו תקווה חברתית בדמות ״רובין הוד״ של 2015 בדמות משה כחלון. כאשר בוחנים את כל השתלשלות הקמת מפלגת כחלון, מוצאים בבירורהאת טביעות אצבעותיו של יצחק תשובה המממן מזה תקופה ארוכה את משה כחלון באמצעות ״מכללת נתניה״.
- 6.עמי רונן 23/01/2015 09:10הגב לתגובה זוזה עתה נודע בתקשורת כי ראש המטה של משה כחלון, אחיו קובי כחלון נמצא חשוד במרמה ובהפרת אמונים, כך ממשיכה ״אגדת״ כחלון להתפוגג, מכיוון וכל מסכת כחלון מושתתת על הסוואה ואחיזת עיניים, הכל מתחיל להתברר, ומשה כחלון נמצא עמוק עמוק בבוץ! משה כחלון מדבר כפופוליסט, הוא רחוק מאוד מלהיות אביר טוהר המידות; כל הקריירה שלו רצופה בפוליטיזציה של המערכות שהיו נתונות למרותו. משה כחלון מסתיר מהציבור שהוא ״כל משחק״ בידיו של הטייקון הדורסני יצחק תשובה. הציבור מאוד משתוקק להופעת ״רובין הוד״, אבל משה כחלון רחוק מאוד מחהיות מושיע. יתירה מכך, כשהוא פותח את הפה, הוא מתגלה כעילג, מבולבל, ומשתדל להסתיר את כל השלדים הנמצאים אצלו בארון.
- 5.אדם 18/01/2015 11:33הגב לתגובה זוהוא הקטין את הסיכויים שלו.מהם בטוח לא תצא בשורה יצירתית אסטרגטית . מה שבטוח זה שהם ינסו לשלב את דביר (:
- 4.dave 15/01/2015 16:28הגב לתגובה זועדיף אדם שמגמגם אבל ישר,מאשר אדם שמדבר יפה אבל קבלות איין.
- 3.דברנים וקשקשנים יש לנו מספיק, כחלון יש רק אחד (ל"ת)איציק 15/01/2015 15:37הגב לתגובה זו
- 2.ערן 15/01/2015 15:14הגב לתגובה זוראיונותיו בתקשורת מביכים וחושפים טפשות
- 1.חיים 15/01/2015 12:51הגב לתגובה זובידיוק מה הוא רוצה..כחלון בהצלחה נדולה.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.86% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
