פרסום ראשון

הישג ל-KDA: זכה בתקציב הפרסום של מוזיאון המדע שייפתח השנה בבאר שבע

משרד הפרסום הצעיר מקבל לידיו את תקציב הפרסום להשקת מוזיאון המדע שייפתח ביולי הקרוב. קרן קיי: "גאים להיות שותפים במפעל אטרקטיבי כל-כך"
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום הצעיר KDA בבעלותם של קרן קיי, דני אהרונסון, אורן דיבון וכרמל אבוזלף ממשיך בדרכו העקבית, ומגייס לשורותיו תקציב נוסף. לאייס נודע כי תקציב 'פארק קרסו למדע' במסגרתו יופעל מוזיאון המדע החדש בבאר שבע יטופל במשרד. הבחירה ב-KDA מגיעה לאחר מכרז בו התמודדו מולו משרדי הפרסום אשכנזי זלצמן ופרסום 'אברהם'. תקציב הפרסום של המוזיאון מוערך בכמיליון וחצי שקלים לשנת 2013. קרן קיי, מבעלי KDA: "אנחנו גאים להיות שותפים במפעל אטרקטיבי כל-כך, מרשים וייחודי, שיתרום באופן משמעותי לקידום ילדים ונוער בתחומי המדע והטכנולוגיה". מירי גד, מנהלת השיווק של פארק קרסו למדע: "מדובר בשנת השקה למותג חדש ואינטראקטיבי, בתחומי החינוך, הפנאי והתיירות. הפעילות הפרסומית הנוכחית חשובה לחשיפה ויצירת מודעות בקרב הציבור בדרום וביתר רחבי הארץ. KDA הוא משרד צעיר וקריאטיבי, עם צוות מנוסה, רעב ויכולות מוכחות להצליח. אנו מאמינים שיחד איתם נוכל לבצע מהלך נכון של חדירה לשוק התיירות והפנאי בארץ בצורה הטובה ביותר". פארק קרסו למדע הוא מתחם חוויתי ולימודי של משחקים בנושאי מדע וטכנולוגיה, המשתרע על שטח של כ-17 דונם. בימים אלה מושלמת הקמתו והוא צפוי להיפתח ביולי 2013, בעיר העתיקה בבאר שבע. בפארק יוצגו מתקני משחק בנושאים קבועים ומתחלפים בכ-13 מתחמים אינטראקטיביים. עלותו הכוללת של הקמת הפארק נאמדת בכ-160 מיליון שקלים, במימונם של קרן רש"י, עיריית באר שבע, משרד החינוך, מפעל הפיס, משפחת קרסו, ושותפים נוספים. KDA הוקם לפני כשנתיים וחצי ומטפל בין השאר בתקציבי הפרסום של 'הילוך שישי', 'פריניר', רשת מועדוני הכושר GREAT SHAPE ועוד. יוזכר עוד כי KDA הוא משרד הפרסום שזכה לאחרונה בתחרות הפרסום למהלכים יצירתיים של אתר אייס - Extreme Concept. המשרד שגבר בדרך על 17 משרדי פרסום נוספים זכה בתחרות עם קמפיין 'הפסנתרים' עבור מותג היינות 'יקב תבור'.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כל לקוח מקבל את מה שמגיע לו (ל"ת)
    חיים 25/04/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    משרד משעמם ללקוח משעמם מצא מין את מינו (ל"ת)
    מגיע להם 25/04/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    23/04/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    ממה חיים בדיוק 4 שותפים? כל אחד מהם אם היה שכיר היה מרוויח לפחות 20 ברוטו ברור שהיום אין להם גם את זה בהצלחה
  • מפרגן על אמת 24/04/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    כ"כ ישראלי ואופייני לענף. כנראה שצרות עין זה in
  • 2.
    ענבר 23/04/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 1.
    מי ישמע...איזה הישג.... (ל"ת)
    22/04/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.