פרופיל אישי

"אני מסתנוורת מטכנולוגיה - כל יום אני מתעוררת עם צורך בגאדג'ט חדש"

מנכ"לית האתר הטכנולוגי ניוזגיק מורן בר היא האורח בפינת השבועית UNDER 40 של אייס. על סטארט-אפים, אקזיטים ובעיקר סבלנות בעולם טכנולוגי
נועה שנהב | (4)

מורן בר היא האורחת השבוע בפינת UNDER 40 של אתר אייס. בר, "נשואה לבת זוג ולעבודה", לדבריה, היא המנכ"לית של אתר ניוזגיק.

.

1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?

אורך רוח - יזמים צעירים, לאו דווקא בגיל, חושבים שהכל יכול לקרות כל כך מהר, תרבות האינסטנט וקיצורי הדרך של סטארט-אפיסטים עולה להם הרבה פעמים בחברה עצמה. חשוב להבין ולהפנים בשלב מאד מוקדם, שיזמות דומה יותר למרתון מכל דבר אחר. אנחנו לא כאן בשביל האקזיט, אלא בשביל לשנות משהו - אפילו קטן - בעולם.

2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?

כסף. עולם היזמות צריך כסף, זה המנוע שעוזר להצמיח חברות. אבל לצערי, כסף הפך אצל הרבה יזמים למטרה ולא לכלי. מי שנכנס לעולם הזה כדי "לעשות מכה", ב-99% מהפעמים יתאכזב.

3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?

אני מאד גאה בחברה שהקמנו - יניב פלדמן ואני: ניוזגיק הפך לשם נרדף לבית של הקהילה הטכנולוגית היזמית הישראלית ולאקו-סיסטם של המשקיעים והחברות מסביב. אנחנו נותנים ערך לקהילה של 300 אלף קוראים 7 ימים בשבוע, כבר 4 שנים. הפכנו לאתר שמושך תשומת לב בינ"ל, מקור לידיעות בלעדיות וחדשות מתפרצות. מקור לגאווה גדולה.

4. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?

לצאת בבוקר בזריזות לפגישה ולשכוח לנעול נעליים נחשב? אבל ברצינות, למה למחוק? אני נהנית לספר על הפאשלות שלי, אני לומדת מהן ואני מעדיפה לחלוק אותן כדי שאחרים לא יעשו אותה טעות.

5. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?

אני לבורנטית ביוטכנולוגיה בהשכלתי, עורכת דין בהכשרתי ואשת טכנולוגיה בקריירה שלי. שילוב מעניין, לא?

6. מה את עושה כשאת לא בעבודה?

אני מכורה לעבודה, אבל כשלא, אני מבלה זמן עם זוגתי, עם המשפחה, עם חברים - מי שעוד מצליח להשתחל ללו"ז המוזר שלי, ועדיף עם כוס ויסקי. זמן לא קצר מהלו"ז שלי מוקדש גם לפעילות גופנית בשנה האחרונה, כדי לשחרר לחצים ולשמור על הבריאות.

7. באיזה בית גדלת?

בית עיראקי טיפוסי ברמת גן - אחד הזיכרונות הצרובים שלי כילדה הוא ההאזנה לזוהר ארגוב בסובארו עם אבא בדרך לחוגים של אריקה לנדאו באוניברסיטת תל אביב. גדלתי עם אוכל טוב שאימא מבשלת והרבה מאוד הומור. אני חלק ממשפחה מחבקת ומאפשרת שנתנה לי את החופש לבחור להיות מה שאני רוצה, בקצב שאני רוצה.

8. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?

להפוך את ניוזגיק לאימפריה גלובלית שאנחנו צריכים להיות. להתרחב ולהמשיך להיות הבית של הקהילה הישראלית הטכנולוגית בארץ ובעולם.

9. פרגני למתחרים

אני מאוד אוהבת את המגזין של TheMarker. מנויה עליו כבר שנים מהרגע שיצא. אני עדיין מאמינה בפרינט וחושבת שיש משהו כיפי בלהיכנס לעומק של כתבה בניגוד לאינסטנט של האינטרנט. ב- TheMarker יודעים להרים פרויקטים מעולים שכיף לקרוא.

10. הבלוג הטכנולוגי שאת הכי אוהבת

אני מאוד אוהבת את The verge - הוא חדשני ומצליח להישאר מאוד עדכני ומקצועי.

- לסיכום, הגאדג'ט שעוד אין לך

כל יום אני מתעוררת עם צורך בגאדג'ט חדש. זה כלל לא משנה אם מדובר במכונת קפה מתקדמת יותר, או בצמיד שמודד דופק, בכל סמארטפון חדש - אני רוצה את כולם - או בקונסולת משחקים, ואני בכלל לא גיימרית. אני מסתנוורת מטכנולוגיה חדישה בכל מקרה ומאד בקלות.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אורלי שמיר 09/04/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!!!
  • 3.
    ליאת 07/04/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    יודעת לעשות את ההקשרים והקשרים הנכונים. תמיד נכונה לעזור לסטארטאפים בקיצור - מדהימה!
  • 2.
    יואב 07/04/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    עוד מורן בריות :) את תותחית ולכן תצליחי
  • 1.
    גדלת בבית עירקי? תביאי מתכונים! (ל"ת)
    נתי 07/04/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.86%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״