twentythree מרחיבה פעילות בשוק הבינלאומי: מעלה קמפיין טלוויזיה בשבדיה

בנוסף מצרפת הסוכנות בבעלותם של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין את תקציבי הפרסום של החברה הממשלתית לתיירות, קרן מעגלים ועיריית בית שאן
משה בנימין | (8)

סוכנות הפרסום twentythree בבעלותם של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין ממשיכה לזכות בפרויקטים מעבר לים. הסוכנות מרחיבה את הפעילות הבינלאומית שלה, עם קמפיין טלוויזיה שיעלה בשבדיה, עבור מותג משחקי הסלוטס Karamba של חברת הגיימינג הבינלאומית Aspire Global. הסוכנות צילמה 3 פרסומות טלוויזיה המשודרות בימים אלו בשבדיה תחת הקונספט: Everything is more fun with slots. את הסרטון ל-twentythree ביים ישי קרני אקהאוז והפיקה חברת ההפקות של עומרי פז. בימים אלו עובדים ב-twentythree על קמפיין נוסף לחברת Aspire Global, אף הוא בגזרה הסקנדינבית. הסוכנות תעלה בפרסומת טלוויזיה עבור מותג הסלוטס Dansk777 אשר תשודר בדנמרק. סרטון Aspire Global בשבדיה במקביל לפעילות בגזרת חו"ל פתחה twentythree (שהוקמה לפני כ-3 שנים) את 2013, עם צירופם של מספר תקציבים חדשים. ביניהם: החברה הממשלתית לתיירות, קרן 'מעגלים' למען בעלי מקצועות שוחקים, עיריית בית-שאן ו-Aspire Global. הסוכנות אף הרחיבה את פעילות הדיגיטל והסושיאל שלה לשווקים בשפות ספרדית, פורטוגזית, צרפתית, יפנית, גרמנית, קוריאנית ואנגלית. רשף לוי מעביר לכם את הזמן בתחנה בימים אלו עלה על שלטי אוטובוסים הקמפיין של twentythree עבור אפליקציית Netbus. כזכור, הקמפיין זכה במקום השלישי בתחרות הקריאייטיב של חברת החוצות JCDeceaux, תוך שהוא גובר על עשרות משרדי פרסום מובילים. אפליקציית Netbus החדשנית מאפשרת לראות את מיקום האוטובוס ולקבל את זמן הגעת האוטובוס המדויק לתחנה בזמן אמת. שלטי הקמפיין עושים שימוש ב-4 QR Codes שונים המובילים לקטעי סטנדאפ של רשף לוי באורכים שונים. הרעיון הוא שכל מי שממתין בתחנת האוטובוס יכול ליהנות מקטע סטנדאפ שאורכו בדיוק כאורך הזמן שנותר להגעת האוטובוס.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ריז'יי אתה גדול (ל"ת)
    אלה 24/02/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יוסי מגיע לכם להצליח. ובגדול.אתם מוכשרים ומקו (ל"ת)
    טוני שורץ 21/02/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כבוד (ל"ת)
    פרנצ'י 21/02/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הפכנו טובים בקומוניקטים במקום בקריאייטיב? (ל"ת)
    רוני (ת) 21/02/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
  • מקאן 24/03/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    נשבר פה שיא?
  • 2.
    ירון מור 21/02/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    צרפתי התותח
  • איה 21/02/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    אני גיליתי אותו קודם
  • 1.
    רספקט (ל"ת)
    עידן 21/02/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.