שבוע לגמר: רק 21% לאמזונס, וכמה הפועל ב"ש קיבלה?
תכנית הריאליטי המשימה: אמזונס רשמה אמש (מוצ"ש) 21%, בדומה לנתונים שהיא קיבלה בפרקים האחרונים, ושבוע לפני הגמר, פרק זמן בו תכניות מסוג זה אמורות דווקא להתחזק לקראת הפיק – פרק הגמר. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי בתכנית צפו 568 אלף איש.
מנגד, הניבה גב האומה (ערוץ 10) 10.4%, ושידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) רשם 6.6%.
'הכי טעים בעולם' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.6%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 8.5% ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 3.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) קיבלה 17.8%, מולה 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.3% ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 4.8%. בהמשך ניפקה 'רואים עולם' (ערוץ 1) 5%.
יום ו'
2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת, ערוץ 2) בשידור חוזר רשמו 13.1% ו-10.8%, מול שי בשישי (ערוץ 10) שניפקה 7.4%. 'קינגים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 8% ושידור חוזר של 'תראו מי שואל' (ערוץ 10) זכה ב-4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי – סיכום שבוע' (חדשות 2) רשמה 9.5%, מול 'שישי – מהדורה מוקדמת' (ערוץ 10) עם 7.7% - שיא לתכנית ופער של פחות מ-2 נקודות.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) הניבה 12.6%, מול 'שישי' (ערוץ 10) שרשמה 7.9%, פער הקטן מ-4 נקודות רייטינג. ב'יומן' (ערוץ 1) בגרסתו החדשה – עם המגישים תמר אלמוג ויאיר ויינרב צפו 4.1%.
יום ה'
מה זה השטויות האלה (קשת, ערוץ 2) הניבה 22%, ואחריה צומת מילר (קשת, ערוץ 2) עם 22.3%. המוסף ברקוד (ערוץ 10) ניפק 10%, ואחריו פנים אמיתיות (רוץ 10) שהסתפקה ב-8.7% בלבד, לאחר פרקים חזקים מאד בחודש האחרון.
הסטנדאפיסטים (קשת, ערוץ 2) הניבה 14.4%, ו'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.5%. מנגד קיבלה רפי רשף אינטימי (ערוץ 10) קיבלה 4.2%, כשהתמודדה בין היתר גם במשחקה הנהדר של הפועל באר שבע נגד אינטר האיטלקית במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופאית, שהניב 8% לערוץ הספורט.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
'החדשות הלילה' (חדשות 2) זכתה ב-8.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 3.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.5%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.4%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.7%. 'המוסף' (ערוץ 1) רשמה 2.5%.
בגזרת החדשות: נתונים פושרים ל-2 המהדורות - 'חדשות 2' עם 17.2% ו'חדשות 10' עם 7.5%. 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 4.8%.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.