אורלי וגיא בע"מ גיא מרוז אורלי וילנאי
צילום: יוסי צבקר
רייטינג

לאורלי וגיא אין תשובה לנפילה: הרייטינג של תכניתם צנח ב-55% בתוך שבועיים

'אורלי וגיא חוזרים עם תשובה' הושקה לפני שבועיים עם 12.5%, אתמול - 5.8%. יום ו': 27% ל'ארץ נהדרת'. יום ה': 12.6% להפסד של מכבי ביורוליג
אלכסנדר כץ | (12)

סוף שבוע חזק לקשת מול חולשה טוטאלית אצל המתחרים - ערוץ 10. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) רשמה אמש (מוצ"ש) 36.4%, ואילו חי בלילה (קשת, ערוץ 2) נהנתה מרייטינג גבוה במיוחד של 23%, בזכות פלטפורמת 'מאסטר שף'.

אורלי וגיא חוזרים עם תשובה (ערוץ 10) ממשיכה במגמת היחלשות, עם 5.8% בלבד. בהשקה לפני שבועיים קיבלה התכנית 12.5%, ובשבוע שעבר 9.1%. גם מאמא ליגה (ערוץ 10) לא גורמת לשביעות רצון בקרב אנשי בית הוורד, עם 2.8% בלבד, פחות מהשידור החוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) שהניב 3%.

התכנית 'רוצים הביתה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.1%, והשידור החוזר של 'הצגה ראשונה' (קשת, ערוץ 2) זכה ב-9.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) הניבה 24.5%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) שרשמה 9.9%, מהדורת 'חדשות השבת' (ערוץ 1) שקיבלה 4.3%, לפני 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4%. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) קיבלה 2.2%.

יום שישי

ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) ממשיכה להינות מנתוני צפייה גבוהים בערב שישי עם 27%, לפני שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם 16.7%, ו'2 על 2' (קשת, ערוץ 2) שקיבלה 9.2%. מנגד, שידור חוזר של 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) זכה ב-3.1%, והסרט 'ציידי המחשבות' (ערוץ 10) הסתפק ב-1.1%. 'הנשים של מייג'ור סוקולוב' (ערוץ 9) קיבלה בשעה 21:00, 2%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 17.7%. מול 7.5% ל'שישי' (ערוץ 10) ו-5.5% ל'יומן' (ערוץ 1).

יום חמישי

הפסדה של מכבי תל אביב לפרטיזן בלגרד (ערוץ 10) במסגרת היורוליג, רשם נתון נאה של 12.6%, מחצית מהרייטינג של עובדה (קשת, ערוץ 2), שקיבלה 25.3%. עוד לפני משחקה של מכבי, שודרה לעוף על המיליון (ערוץ 10) בשידור חוזר וקיבלה 9.2%.

הסדרה פלפלים צהובים (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-18.8%, 'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 13.1%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 8.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) שרשמה 6.6%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.3%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.5%, מול 'חדשות 10' עם 10.9%. 'חדשות 20:00' קיבלה 2.5%.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    עם כל כך הרבה אקטואליה, לא צריך דברים מנפטלין (ל"ת)
    אני 06/04/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    גיא 24/03/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    השחצנות, ההתנשאות והיוהרה חוזרים כמו בומרנג.
  • 9.
    צופה 24/03/2014 07:58
    הגב לתגובה זו
    אני לא מסוגל להסתכל עליכם במיוחד לאור המסקנות הסופיות שהגעתם אליהם. האנשים הללו בערוב ימיהם ומצאתם נכון להעמיד אתם למטווח בשביל מכונת הרייטינג וכשבידכם אתם מנפנפים ב"תג הצדק״ שלכם. סילחו לי אבל זה היה פשוט גועל נפש, לא חסרים דברים אקוטיים יותר במדינה הזאת להתעסק בהם אבל אתם הולכים לצהוב. איכס!
  • 8.
    אופיר 24/03/2014 07:07
    הגב לתגובה זו
    לו אין דיעה .. מה שהיא תגיד קדוש וזהו..
  • 7.
    הפכו לצהובון סוג ז 23/03/2014 18:51
    הגב לתגובה זו
    במקום לחפש סיפורי רכילות זולים כמו מציצים. התוכן שלהם הפך להיות רדוד ונמוך. מספיק יש לנו את אמנון לוי המשתכנז העילג
  • 6.
    אלוהים משלםםםםם (ל"ת)
    מיקו 23/03/2014 18:50
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חור-לי ודי!... היא חופרת, הוא מאוס. (ל"ת)
    מר טלוויזיה 23/03/2014 17:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שלומי 23/03/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    כי הם מגזימים. חופרים ואוכלים את הראש
  • 3.
    קדמוני 23/03/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    20% קיטרורים, 30% דעות פוליטיות, 50% האשמות. כמה אפשר? דחילק רוצים קצת מנוחה למוח ולא חפירות!!!
  • 2.
    בבוקר עברתי בגללם,מערוץ 10 ל2. (ל"ת)
    אבי 23/03/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משה 23/03/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    משום שהם חופרים ומתעלקים על המרואיינים עד שזה הופך לגועל נפש . גם הפרומואים המוגזמים לא עושים את מה שאמורים לעשות - עובדה שהתוכנית צונחת לא נופלת - צונחת .
  • הם כבר שמאלנים! די בזה (ל"ת)
    בנימין 24/03/2014 22:44
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.