גמר האח הגדול 5 טהוניה רובל ארז טל אסי עזר
צילום: רועי ברקוביץ, יח"צ קשת
רייטינג

רייטינג מטורף לגמר 'האח הגדול': שיא כל הזמנים - 41.6% לניצחון של טהוניה

למרות שיא הרייטינג בגמר, ממוצע הרייטינג העונתי רשם 36.3%, נמוך מזה של העונה הרביעית שקיבלה 41.5%. ערוץ 1 עקף את ערוץ 10 בפריים-טיים
אלכסנדר כץ | (15)

טהוניה רובל לקחה אמש (יום ג') את המיליון, אבל יש זוכים נוספים: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי גמר העונה החמישית של האח הגדול (קשת, ערוץ 2) הניב לזכיינית רייטינג של 41.6%, שיא כל הזמנים בגמרים של התכנית, עם 1.25 מיליון צופים.

מאידך, הרייטינג הממוצע של העונה הנוכחית, עמד על 36.3%, נמוך מזה של העונה הקודמת, אז הוא היה 41.5%. יש לציין כי השנה 'האח הגדול' שודרה רובה בעונת הקיץ, תקופה שבדרך מסורתית רושמת נתוני צפייה נמוכים יותר.

גמר העונה הרביעית בה זכה קותי סבג, הניב 40.2% רייטינג ו-1.25 מיליון צופים. במהלך השנים נא הרייטינג סביב רף 40 הנקודות: בגמר העונה הראשונה צפו 1.195 מיליון איש בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עם רייטינג של 39.1%; בעונה השנייה הנתון עמד על 35.7%, אבל "רק" 987 אלף איש; ובגמר העונה השלישית, הרייטינג זינק ל-40.6% ולא פחות מ-1.274 מיליון צופים.

מנגד, 'פוליטיקה' (ערוץ 1) קיבלה 4.8%, השידור החוזר של 'מופע החתולים הגדולים' (ערוץ 10) זכה ב-3.8%, 'קצת גבוה' (ערוץ 10) קיבלה 2.1%.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) נהנתה ממקפצת הרייטינג של 'האח' ומאירוח 5 הפינליסטים, ורשמה שיא רייטינג מאז עלתה לאוויר בתחילת השבוע - 25.7%.

'פינס בלילה' (ערוץ 10) הניבה 1.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 3.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.1%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חסכון' (חדשות 2) הוקדמה וקיבלה 12%, ופינתה מקומה לטובת 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) בתכנית מיוחדת לקראת גמר 'האח הגדול', שרשמה 14.5%. מנגד, 'ערב טוב גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-4.7%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' נהנתה מהערב של גמר 'האח הגדול', וקיבלה 27.9%. מנגד, 'חדשות 10' רשמה 6.6% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.8%.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    שרגא 01/09/2013 21:35
    הגב לתגובה זו
    לא פיירררר לאון היה צריך לנצח לא טהוניה פחונייההה אוףףףףףףףףףףף
  • 12.
    בוזי 31/08/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    זה מראה לכולנו כמה אנחנו אהבלים ומונעים בעזרת תוכניות זבל.
  • 11.
    רק בזכות לבנה זכיתם לכזה רייטינג!!! (ל"ת)
    29/08/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    היא חייבת לתת למשפחת 29/08/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    ולעזור להורים שלה שגידלו אותה בתום לב וביושר, היא חייבת לתת את כל הכסף לכל משפחתה כשלטהוניה יישארו מקסימום 50,000 שח וזה אם היא בן אדם ולא רעה.
  • 9.
    קשת 29/08/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    איכשהו תמיד הרייטינג של האח הגדול ושל קשת בכלל גבוה... העונה הזאת לא שמעתי אף אחד מדבר על התוכנית הזאת או רואה אותה. לדעתי אם זה היה משודר ברשת או בערוץ 10 באופן מפתיע פתאום הרייטינג היה רק 20%.... בועדת המדרוג הכל קומבינות ושחיתות
  • 8.
    דוד 28/08/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    אני מרחם על העם שהופך תוכנית נבובה וחסרת תוכן לתוכנית דגל כאילו זה מה שנשאר בעולם אני מבכה אותכם ומצטער לומר זאת אתם עם טיפש שהחברה והממשלה הצליחו להוריד את רמת האינטילגנציה שלכם לאפס... אבל רובכם לא תבינו זאת כי אתם כבר עברתם את גבול אתם חלק מתרבות הנבובה של מדינת ישראל
  • 7.
    לילך 28/08/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    עליה כמנצחת הפקה מושחתת
  • לבנה 30/08/2013 16:11
    הגב לתגובה זו
    לבנת נשמה כזאת גגדולההה כולם יודעים וגם שמים לב שבעני כולם את המנצחת האמיתיתתת
  • 6.
    ריקי 28/08/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    הסיבה העיקרית לרייטניג הגבוהה,היא העובדה שמולה התמודדו מועמדים שפויים ומהחשש שהיא תזכה ישבנו והיינו מרותקים עד הרגע האחרון, ואת זה השיגה ההפקה בלעדיה היה רייטניג פחות גבוהה מה שלא בהכרח עיסקי להפקה!!! בושה וחרפה שההפקה עוד נותנת לגיטימציה לאזרחים כמוהה , רק מי שהיה שם יודע זאת עוד הרבה יותר טוב מאיתנו שצפינו בה לעיתים והראייה לכך היא העובדה שכשהיא הגיעה לבמה אף אחד מחבריה לתחרות לא ניגש אליה ורק אחריי שדרשו מהם החלטו לאט לאט להגיע אליה. העובדה שמול המטורפת שרק גרמה לעוגמת נפש לכל אחד מהמשתתפים ולידה היה צריך ללכת על קצות האצבעות,
  • 5.
    ימית 28/08/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    עד שהגיעו לזכייה של טהונייה נרדמתי על הספא מרוב שעמום..כל כמה דקות פרסומות הם חייבים לשנות את הקטע הזה
  • 4.
    לא מחבב את ברונשטיין, אבל אתמול הוא היה מצוין (ל"ת)
    עבדנו יחד 28/08/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אהרון 28/08/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    41 אחוז צפייה מוכיח ללא צורך במחקר נוסף על הרדידות החברתית שלנו . אם תוסיפו לזה את אלה שהחמיצו את הצפייה אפשר להגיד ש60 אחוז לפחות של הציבור בישראל יותר ממטומטם .
  • 2.
    נדב בורנשטיין שיחק אותה בענק (ל"ת)
    חי בלילה 28/08/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שלווה 28/08/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    90% מהתגובות ברשת שליליות נגדה. אז מי בעצם הצביע לה? הפקה מטורפת שכיוונה לטירוף. הפכו אותה ל"קדושה מעונה" שבפועל האמת השקרית שלה מוחבאת בחדרי החדרים של האח. תתביישו לכם!!! אם הייתם מכוונים לדור כפי שכיוונתם לה הוא היה הזוכה של העונה. וחבל שלא!!! הוא דוגמא לנוער בישראל!!! מה נתתם לנו לראות איזה מסר העברתם לנוער בישראל ממנה, סיגריות, סיגריות, ועוד סיגריות וחוזר חלילה עצבים, קללות, רוע, ועל המסך בפועל ראינו בכי יזע ודמעות. נו באמת???בושה בושה בושה. הנ"ל נכתב ללא קשר לגזע ולאום. קשת כמה נמוך ירדתם!!!
  • אחת שמתביישת בכם 28/08/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    בושה למדינת ישראל ולהפקה שבראשה עומד מר זק,מי הצביע לה מה תרמה ,כולם מטומטמים.................. חבל על הכסך וחבל על זמן הצפיה.=
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.