פרסום ראשון

בדרך לאליפות אירופה? המותג 'מקיטה' מצטרף למערך החסויות של הנבחרת

רגע לפני המשחק השלישי במוקדמות אליפות אירופה נגד קרואטיה, חתם יבואן המותג בישראל על הסכם למתן חסות משנית, המוערך במאות אלפי ש'
אלכסנדר כץ |

מותג כלי העבודה 'מקיטה' מצטרף למערך נותני החסות של נבחרת ישראל בכדורגל בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. לאייס נודע כי 'מקיטה' יהיה נותן 'חסות זהב' ובתמורה יקבל חשיפה בשילוט אלקטרוני סביב תחומי המגרש ובמקומות נוספים באצטדיון. סוכנות השיווק של ההתאחדות, חברת ספורטפייב, תיווכה בעסקה משולבת עם 'מקיטה'‏ העולמית וחברת ארגנטולס, יבואנית המותג בישראל. בשוק מעריכים כי היקף החסות עומד על כמה מאות אלפי שקלים לאורך כל הקמפיין. את החסות ילווה גם קמפיין של החברה בכלי התקשורת השונים. בכך מצטרפת מקיטה למספר לא קטן של נותני חסויות, בהם AIG‏ כנותנת חסות ראשית, אדידס וטוטו ווינר כנותני חסות ראשיים של ההתאחדות, בנק לאומי, HISENSE‏ ואגאדיר כנותני חסות משניים. כמו כן, חברות נביעות, הרץ ואיסתא הן ספקיות רשמיות של הנבחרת במהלך הקמפיין. לדברי מנכ"ל ארגנטולס, יעקב לביא, 'מקיטה' נותנת חסויות למשחקי כדורגל רבים באירופה, בין היתר באנגליה, ספרד ואיטליה, והיא החליטה יחד עם ארגנטולס לעשות צעד זה גם בישראל, ובאופן טבעי הבחירה לחסות היא בנבחרת המייצגת את כל אוהדי הספורט והמדינה". בספורטפייב אישרו את הפרטים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה