שוב פעם Yes: הפרסומת של מקאן אריקסון עם יעל פוליאקוב זוכה ב"1 בחודש"

איגוד השיווק הישראלי בחר בפרסומת בכיכוב פוליאקוב למוצלחת ביותר בחודש יולי 2008
משה בנימין |

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש יולי במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "yes ריאליטי – יעל פוליאקוב רוצה להתחתן" של פרסום מקאן אריקסון. הפרסומת זכתה ב-44 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו- 16% עבור קריאטיביות.

במקום השני: "סלקום ווליום – עושה שלום במרומיו", של פרסום מקאן אריקסון, עם 34 נקודות – 11% עבור תרומה למותג ו- 12% עבור קריאטיביות. במקום השלישי: "ביטוח ישיר – ביטוח קטסטרופה – חוקי מרפי", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 27 נקודות – 11% עבור תרומה למותג ו-5% עבור קריאטיביות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה