
תנו יד: באומן בפיצ'ר מיוחד בפייסבוק עבור מהלך לנשים מוכות
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי נרתם למען המאבק באלימות נגד נשים. קמפיין חדש של המשרד, ועמותת ל.א. לאלימות סיוע לנשים מוכות, שעלה אתמול לאוויר בפייסבוק עושה שימוש מיוחד בפיצ'ר אינטראקטיבי של הרשת החברתית (לשימוש במובייל בלבד) שבמסגרתו גולשים יוכלו לקבל תחושה (לא נעימה) של הפעלת כח אלים כנגד אשה. לטובת המהלך והגברת המודעות נרתמו גם נשים מוכרות כגון מרב מילר, פאולה רוזנברג, אופירה אסייג, הדר לוי ויונה אליאן. במשרד הפרסום מסבירים, כי "במטרה לעזור להעלאת המודעות עבור הנשים וסיוע בתרומות, ולהגיע בצורה יותר נגישה אל הגולש/ת הממוצע/ת, נעשה שימוש חכם בכלי ה- Live Photo בפייסבוק, ששימש עד כה למטרות שעשוע, ושבו נדרש הגולש ללחוץ על תמונה ברציפות כדי שהווידאו יתנגן". בפעילות, נראתה אישה והגולש הוזמן ללחוץ על היד שלה, באותו הרגע הופעל הווידאו והאישה שבווידאו נראתה במצוקה וביקשה שיעזבו לה את היד. כך, השתתף הגולש בצורה וירטואלית בסוג של אקט אלים כלפי אישה מבלי שהוא ציפה לזה. קרדיטים מנכ״ל: בן מוסקל מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב COO: דורית גווילי קריאייטיב: איתמר פרדני הפקה: מאיה פלמון ניהול לקוח: שירלי כונקה אסטרטגיית מדיה: רונית שקל פובליסיס מדיה: אלירן אור ואווה כהן
- 3.תרצה 27/11/2018 10:23הגב לתגובה זובאומן מדהימים בהרבה מאוד מקרים אבל מדובר בבאנר מלפני 15 שנה בגלגולו הנוכחי ולא שום תובנה אמיתית. נחמד לגמרי אבל מעצבן ששימוש בפיצ'ר מעניין כביכול עולה על הרצון להוציא תובנה חדשה החוצה וממשרד כמו באומן מצפים להרבה יותר.
- 2.זיבי 27/11/2018 08:35הגב לתגובה זולא אישה!
- 1.אמיתית 27/11/2018 01:01הגב לתגובה זומה זה הדבר הזה? זה גרוע בכל כך.הרבה רמות! פרסום אידיאולוגיק של לפני 15 שנה. מביך

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.