רשת תחנות הדלק תפוז
צילום: יח"צ

M&C SAATCHI יטפל בתקציב הפרסום של תחנות הדלק 'תפוז'

רשת תפוז כוללת כיום 14 תחנות בפריסה ארצית, שהדרומית ביותר ביניהן היא בנתיבות והצפונית ביותר בעפולה
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום M&C SAATCHI TEL AVIV בבעלותם של אלון הוכדורף וצור גולן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת תחנות הדלק תפוז. במהלך התקשורתי הראשון עבור הרשת, יצר המשרד קמפיין "גרילה" ברדיו בו הוצמדו תשדירי הרדיו של תפוז לכל תשדירי הרדיו של משרד האנרגיה בנושא הדלקן האוניברסלי. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. 

 

רשת תפוז כוללת כיום 14 תחנות בפריסה ארצית, שהדרומית ביותר ביניהן היא בנתיבות והצפונית ביותר בעפולה. לאחרונה סיים משרד הפרסום תהליך של רענון לשפת המותג, רענון לפעילות הסושיאל וקמפיין רדיו ראשון שעלה לאוויר בימים אלה. M&C SAATCHI טיפל בתקציב הפרסום של דלק מנטה למשך 3 שנים, עד לאוגוסט 2017, כך שהבחירה בו על ידי הרשת הצעירה מבוססת על ניסיונו בקטגוריה. 

צור גולן, מנהל קריאייטיב ובעלים משותף: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את המותג תפוז בעיקר בגלל המוטיבציה הגדולה של האנשים שם לבנות מותג שהוא מרקט צ'אלנג'ר - כזה שמייצר אלטרנטיבה לרשתות הגדולות, אנו מודים לצוות בתפוז על האמון והבחירה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שלומי 13/08/2018 00:16
    הגב לתגובה זו
    יגעתם ומצאתם תאמינו! מגיע לכם!
  • 3.
    אלי 12/08/2018 19:58
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו ככה!!! אין כמוכם. ״ימותו״ הקנאים.
  • 2.
    תקציב עתק ! (ל"ת)
    ר. 12/08/2018 15:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 12/08/2018 13:45
    הגב לתגובה זו
  • מה כואב לך מר מרמור.? (ל"ת)
    תסבול מתוק תסבןל 13/08/2018 10:49
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.