גל"צ גלי צה"ל
צילום: אייס

דוברת גל"צ וסגניתה - חיילות בסדיר ללא ניסיון בדוברות

במקומו של אודי ירושלמי, מונו 3: סמלת יעל חדאד לדוברת, ורב"ט מלקם אלמו לסגניתה - חיילות ללא ניסיון בתחום הדוברות, ודני קיפר יהיה ראש מטה גל"צ
אלכסנדר כץ | (6)
נושאים בכתבה גל"צ

2 חיילות סדיר יהיו אחראיות על הדברור של גלי צה"ל - כך הודיע היום (יום א') מפקד התחנה שמעון אלקבץ. הדוברת תהיה סמלת יעל חדאד, ותסייע לה רב"ט מלקם אלמו. ראש מטה גל"צ יהיה איש התקשורת דני קיפר. את 2 הפונקציות האלה מילא עד לפני חודש אודי ירושלמי, שהחליט לפרוש מגל"צ.

 

חדאד (בת 21) היא בוגרת תואר ראשון רב תחומי עם התמחות בממשל וניהול המגזר השלישי. היא מילאה את מקומו של דובר גלי צה"ל לשעבר ומשמשת קריינית חדשות. למעשה זהו התפקיד הראשון שלה בתחום היח"צ והדוברות.

 

סגניתה תהיה אלמו, בוגרת קורס העיתונאים של גלי צה"ל ששימשה כמפיקת תכניות ונטלה חלק בפרויקטים וימי שידור מיוחדים. גם לה אין ניסיון בתחום.

 

מאידך, לדני קיפר ניסיון רב בעולמות אלה. קיפר, רס"ן במיל', קצין חינוך לשעבר בצה"ל, מילא שורה של תפקידים בעולם התקשורת, בהם רכז הכתבים של ידיעות אחרונות, כתב ידיעות בבאר שבע ובנגב, כתב העיתון בירושלים, סיקור המפלגות החרדיות בכנסת, ועורך המקומונים ידיעות הנגב וידיעות ירושלים מרשת ידיעות תקשורת. הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה כללית וספרות ולשון עברית, ותואר שני במדע המדינה ותקשורת פוליטית.

 

לדבריו, "גלי צה"ל היא נכס חברתי ותרבותי חשוב בחברה הישראלית, ואני גאה להצטרף לשורות התחנה".

 

שמעון אלקבץ מסר כי החלטתו להציב 2 חיילות במערך הדוברות של התחנה משקפות את חזונו להביא לקדמת הבמה את לובשי המדים בתחנה הצבאית. "מדובר בחיילים וחיילות מוכשרים מאין כמוהם", אמר. על קיפר אמר אלקבץ: "דני הוא איש תקשורת וניהול מקצועי, רב ניסיון בעולם התקשורת בישראל. אני משוכנע שניסיונו העיתונאי והניהולי יתרמו רבות  לתחנה". 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    איך יש לה תואר בגיל 21? (ל"ת)
    אני רק שאלה 17/01/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
  • כי היא מאוד, מאוד חכמה (ל"ת)
    אני רק תשובה 17/01/2018 15:58
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שיודע 16/01/2018 16:38
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שאתה מקבל החלטה מקצועית וטובה שלא כמו מקבילך לתפקיד בתאגיד השידור.
  • 2.
    רק בצפון קוריאה לצבא יש תחנות רדיו (ל"ת)
    לסגור אתמול 15/01/2018 16:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אבי 15/01/2018 12:04
    הגב לתגובה זו
    חבל על הכסף במיוחד התקופה כזו שיש הרבה ערוצי רדיו סתם זורקים לפח כל שנה 200 מיליון
  • יפתח 28/01/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
    לכל הדורשים לסגור את התחנה השתגעתם? איפה ישרתו הבנים של, אם יסגרו את התחנה? מה, גיא פינס, הבן של ציפי פינס ירוץ על הגבלאות ? מה, קרן נויבך, ביתו של אמנון נויבך תגיש קפה לבוס? מה, רוני שוקן, בנו של עמוס שוקן, יעשה מארבים בעוטף עזה? מה,יהונתן ריגר, בנו של שימי ריגר יתזז פזט"א נו באמת.....
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״