דוברת גל"צ וסגניתה - חיילות בסדיר ללא ניסיון בדוברות
2 חיילות סדיר יהיו אחראיות על הדברור של גלי צה"ל - כך הודיע היום (יום א') מפקד התחנה שמעון אלקבץ. הדוברת תהיה סמלת יעל חדאד, ותסייע לה רב"ט מלקם אלמו. ראש מטה גל"צ יהיה איש התקשורת דני קיפר. את 2 הפונקציות האלה מילא עד לפני חודש אודי ירושלמי, שהחליט לפרוש מגל"צ.
חדאד (בת 21) היא בוגרת תואר ראשון רב תחומי עם התמחות בממשל וניהול המגזר השלישי. היא מילאה את מקומו של דובר גלי צה"ל לשעבר ומשמשת קריינית חדשות. למעשה זהו התפקיד הראשון שלה בתחום היח"צ והדוברות.
סגניתה תהיה אלמו, בוגרת קורס העיתונאים של גלי צה"ל ששימשה כמפיקת תכניות ונטלה חלק בפרויקטים וימי שידור מיוחדים. גם לה אין ניסיון בתחום.
מאידך, לדני קיפר ניסיון רב בעולמות אלה. קיפר, רס"ן במיל', קצין חינוך לשעבר בצה"ל, מילא שורה של תפקידים בעולם התקשורת, בהם רכז הכתבים של ידיעות אחרונות, כתב ידיעות בבאר שבע ובנגב, כתב העיתון בירושלים, סיקור המפלגות החרדיות בכנסת, ועורך המקומונים ידיעות הנגב וידיעות ירושלים מרשת ידיעות תקשורת. הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה כללית וספרות ולשון עברית, ותואר שני במדע המדינה ותקשורת פוליטית.
לדבריו, "גלי צה"ל היא נכס חברתי ותרבותי חשוב בחברה הישראלית, ואני גאה להצטרף לשורות התחנה".
שמעון אלקבץ מסר כי החלטתו להציב 2 חיילות במערך הדוברות של התחנה משקפות את חזונו להביא לקדמת הבמה את לובשי המדים בתחנה הצבאית. "מדובר בחיילים וחיילות מוכשרים מאין כמוהם", אמר. על קיפר אמר אלקבץ: "דני הוא איש תקשורת וניהול מקצועי, רב ניסיון בעולם התקשורת בישראל. אני משוכנע שניסיונו העיתונאי והניהולי יתרמו רבות לתחנה".
- 4.איך יש לה תואר בגיל 21? (ל"ת)אני רק שאלה 17/01/2018 12:42הגב לתגובה זו
- כי היא מאוד, מאוד חכמה (ל"ת)אני רק תשובה 17/01/2018 15:58הגב לתגובה זו
- 3.אחד שיודע 16/01/2018 16:38הגב לתגובה זואני בטוח שאתה מקבל החלטה מקצועית וטובה שלא כמו מקבילך לתפקיד בתאגיד השידור.
- 2.רק בצפון קוריאה לצבא יש תחנות רדיו (ל"ת)לסגור אתמול 15/01/2018 16:27הגב לתגובה זו
- 1.אבי 15/01/2018 12:04הגב לתגובה זוחבל על הכסף במיוחד התקופה כזו שיש הרבה ערוצי רדיו סתם זורקים לפח כל שנה 200 מיליון
- יפתח 28/01/2018 15:16הגב לתגובה זולכל הדורשים לסגור את התחנה השתגעתם? איפה ישרתו הבנים של, אם יסגרו את התחנה? מה, גיא פינס, הבן של ציפי פינס ירוץ על הגבלאות ? מה, קרן נויבך, ביתו של אמנון נויבך תגיש קפה לבוס? מה, רוני שוקן, בנו של עמוס שוקן, יעשה מארבים בעוטף עזה? מה,יהונתן ריגר, בנו של שימי ריגר יתזז פזט"א נו באמת.....
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.86% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
