יונית לוי החדשות חדשות 2
צילום: מסך החדשות 12
רייטינג

מהפך: חדשות 2 ברשת ניצחה את המהדורה בקשת

מדי ערב מנצחת המהדורה בקשת בפער גדול את זו של רשת - עד אתמול. אבל בהמשך הפריים קשת חזרה להוביל - עם התחזקות ל'כוכב הבא'
אלכסנדר כץ | (1)

אחרי הנפילה בראשון שעבר, הכוכב הבא מצליחה להתחזק במקצת אמש (יום א'). על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא (קשת 12) רשמה אתמול 16.1%, מול 15.3% לפני שבוע ו-19.5% לפני שבועיים.

 

מנגד קיבלה מהפכה במטבח (רשת 13) עם נתון דומה לשבוע שלפני כן - 13.6% הפעם מול 13.5% מול ראשון שעבר. פנים אמיתיות (ערוץ עשר) ממשיכה במגמת ההתחזקות והפעם קיבלה 8.8% מול 7.8% לפני שבוע ו-5.4% לפני שבועיים. הערב יהיו כאן (כאן 11) עם 1.9% .

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) קיבלה 8%, 'חי בלילה' (קשת 12) הניבה 6.3%, הסדרה 'המדרשה' (רשת 13) זכתה ב-5.9%, 'הצינור' (ערוץ עשר) ניפקה 4.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 3.6%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) הניבה 3.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב- 3.1% ו'עד כאן' (כאן 11) עם 1.9%.

בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) רשמה 3.8%. אחרי חופשה קצרה, 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) חזרה, קיבלה 2.6%, ועקפה את 'חדשות הבוקר' (קשת 12) שהניבה 2.3%. 

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.5%. 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) ניפקה 7.3%, 'הכל כלול בשבע' (רשת 13) הניבה 5.2%, 'העולם היום' (כאן 11) הסתפקה ב-1.8% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.6%. 

בגזרת החדשות: חדשות 2 ברשת 13 ניצחה באופן יוצא דופן את אותה מהדורה בקשת 12 בפער של 3 עשיריות – 11.8% לרשת מול 11.5% לקשת. חדשות עשר עם 8.7% ואילו חדשות הערב (כאן 11) עם 4%.

שאר הנתונים יפורסמו בהמשך.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כאן מתייצבים סביב ה1%. (ל"ת)
    עובדה 09/01/2018 08:22
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.