רייטינג סופ"ש: חדשות 2 עדיין מדשדשת; הישרדות בשפל
מוצ"ש
'גב האומה' בערוץ 10 רשמה אמש רייטינג של 10.1%, 'הישרדות' בכיוון מטה עם 21.2%, כשהיא רושמת שפל חדש עם הנתון הנמוך שלה ביותר לעונה. מנגד, בערוץ 10, 'מה נסגר' עם 8.1%. המונית של טילטיל (רשת, ערוץ 2) עם 9.9%, 'בנות הזהב' ש.ח (ערוץ 10) עם 5.4%, 'שי בשידור' ש.ח (ערוץ 10) עם 3.7%.
ראש בראש בפרה פריים: פגוש את העיתונות (חדשות 2) עם 6.3%, המטה המרכזי (ערוץ 10) עם 3%.
בגזרת החדשות: מהדורת חדשות השבת של ערוץ 2 עם 16.2% מול 7.1% בלבד ל'המגזין' בערוץ 10 ו-2.7% ל'רואים עולם' בכאן 11.
יום שישי
שישי סיכום שבוע (ערוץ 10) עם 4.3%, חדשות 2 סיכום שבוע עם 8%, שישי עם אילה חסון בערוץ 10 רושמת שפל מאז מאי 2016 עם 5.2% בלבד, אולפן שישי בערוץ 2 עם 11.5%, חדשות השבוע בכאן 11 עם 3.7%.
'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 6.9% ומנגד 'מחר שבת' (רשת, ערוץ 2) עם 11.1%, 'לעוף על המיליון' ש.ח (ערוץ 10) עם 4.8%, 'פרודים' ש.ח (רשת, ערוץ 2) עם 6.1%, 'בלתי נראה' ש.ח (רשת, ערוץ 2) עם 4.3%, 'היהודים באים' ש.ח (כאן 11) עם 2%, 'קארפול קריוקי' (כאן 11) עם 1.2%, הסרט 'משחק הוגן' בערוץ 10 עם 1.3%.
יום חמישי
'החברים של נאור' (ערוץ 10) עם 9.6%, 'תיק בחקירה' (רשת, ערוץ 2) עם 13.4%, 'המרדף' (כאן 11) עם 5.3%, 'לה פמיליה' (ערוץ 10) עם 7.4%, 'סלבריישן' של צחי קומה עם הזמר משה פרץ (רשת, ערוץ 2) עם 11.6%, 'הצינור' (ערוץ 10) עם 6.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 6.2%, 'פינס' ש.ח (ערוץ 10) עם 4.5%, תכנית הלילה (רשת, ערוץ 2) עם 5.5%.
ראש בראש בפרה פריים: 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 6.6%, 'מהדורה שבע' (ערוץ 10) עם 4.8%, 'גיא פינס' (ערוץ 10) עם 4.7% , 'שש' (חדשות 2) עם 8.3%, 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) עם 8.2%, 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 9.3%.
בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 14.6%, חדשות 10 עם 8.1%, חדשות הערב בכאן 11 עם גאולה אבן 4.1%.
- 9.גיא 05/04/2019 06:02הגב לתגובה זומה זה השעון לו גבר לא לא לא מדובר פה לא לא מדובר כאן לא מדובר פה זה השעון של אנשים פרטיים או לא מדובר רק
- 8.א.מ 28/06/2017 05:17הגב לתגובה זויש הכרח להחליף את יונית לוי.
- 7.חילון 27/06/2017 23:31הגב לתגובה זועד כלפני חודש צפיתי בחדשות ערוץ 2 בערב שבת(אולפן שישי). החלטתי שבערב שבת הרעל הזה ממש לא מתאים לי. מאז השבתות שלי הפכו נינוחות יותר.
- 6.DRTV&R 27/06/2017 20:35הגב לתגובה זושיטה ייחודית לפרסום הנעה לפעולה, אשר מוכיחה את עצמה ובגדול. השיטה גורמת ללקוחות פוטנציאלים שלכם, להגיב בחיוב תוך כמה דקות, למסר הפרסומי שלכם, המועבר אליהם בצורה אישית, מתומצתת ומרוכזת. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה לצפייה במצגת, התקשרו עכשיו 0507928679
- 5.יוסי 26/06/2017 12:26הגב לתגובה זוהרייטינג יורד כן הפעם הביאו כונפות על קהל הגברים וכמה שזה עצוב רוצה לראות ציצים ותחת קחו למשל את רוסלנה הכוסית הקהל רוצה לראות תחת תשימו את בר רפאלי עם בגד ים וחוטיני ותראו כמה רייטינג יש לכם מה ההפקהלא הבינה עוד שרוב האנשים רואים את התוכנית כי זה מעניין שהם רצים ונופלים אז זהו שלא ציצים ותחת זה הרייטינג
- 4.אני לא רואה חדשות בטלויזיה כבר שנה ומשהו. מי רואה? (ל"ת)רק 26/06/2017 10:39הגב לתגובה זו
- 3.התרסקות 26/06/2017 00:11הגב לתגובה זוברור לגמרי שמשהו לא תקין במדידות של הרייטינג. אם הנתונים אמינים לא רק שלא יהיה פיצול ערוץ 22,לדעתי יהיה איחוד רשת וערוץ 10.
- 2.החרם שתהקשורת מסתירה הולך ומתרחב. הציבור מחרים ועוד יחרים. נגמר (ל"ת)חרם 25/06/2017 23:42הגב לתגובה זו
- 1.הפריים של 11 עם 1.2% מרשים! טוב שסגרו את ערוץ 1!!!!!!!!!!!!!!1 (ל"ת)מדינת קריקטורה 25/06/2017 11:00הגב לתגובה זו
- צדק צדק תרדוף 26/06/2017 14:35הגב לתגובה זומשום מה האתר הזה מנפח בכ 2 אחוזי רייטינג עד 3 את התוכניות למשל חדשות השבת זכו לרייטינג של 13.9 והופ מקפיצים בעוד שבאתר הם זכו ל 14.1 מסתירים את חרפת הרייטינג ההולך ויורד של ערוצי הפרופוגנדה ותעמולה ההאלה כי מבינים שעם ישראל לא תומך במפיצי שקר וסתנה האלה נגדו בקיצור מי שרוצה נתוני אמת שילך לאתר הועדה למדרוג ושם יקבל נתוני אמת.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
