עורכי הדין לא יוכלו להציג את כפילת לבנת פורן בפרסומת
ועדת הערר של מועצת הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו דנה היום (יום ב') בסוגיית הפרסומת של לשכת עורכי הדין, זאת לאחר ערעור שהגישו עורכי הדין כתגובה לערעור הראשוני של לבנת פורן שהתקבל בחלקו. בשורה התחתונה, הוועדה בראשות יצחק בורבא קיבלה את עמדתו של מנכ"ל הרשות השנייה בפועל ניר שוויקי לפיהן נדרשת לשכת עורכי הדין להכניס תיקונים בתשדיר ובפרט בחלק המרמז כאילו נציגי המרכז למימוש זכויות רפואיות לא מעדכנים את הלקוחות שלא יוכלו להצטרף אליהם לוועדות של הביטוח הלאומי.
לא פחות חשוב מכך, ועדת הערר קבעה כי עצם השימוש בדמותה של אישה בלונדינית בז'קט אדום מהווה התייחסות פוגענית כלפי לבנת פורן והורתה, בהתאם, להכניס תיקונים נוספים בתשדיר שימנעו זאת.
התשדיר כשלעצמו לא נפסל וכך גם עצם העברת המידע לפיו רק עורכי דין רשאים לייצג בוועדות של הביטוח הלאומי, אך "מלאכת הסירוס" שנכפתה על הפרסומת של לשכת עורכי הדין, שמאחורי הפקתה עומד אשכנזי זלצמן ניקתה אותו מהחלקים הצבעוניים שיצרו את הסערה והגבירו את השיח.
לדברי יצחק בורבא, יו"ר ועדת הערר: "אנו רואים לנגד עינינו את האינטרס הציבורי והוא בראש ובראשונה לוודא שעל מסכי הגופים המפוקחים יקפידו על דיוק בפרטים וישמרו על כבודם של אנשים, גם של מתחרים עסקיים. בחרנו בפתרון שלא פוגע בחופש הביטוי ואפילו מאפשר שימוש בפרפראזות מסוימות, ובה בעת מונע מהמתחרים לבלבל את הציבור".
- מאזינים לרדיו? אילו תחנות הכי פעילות ומי הכי פופולארית בכל אזור?
- עונה פופולרית, סוערת ואלימה: אלפי תלונות נגד האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.דור 06/12/2016 18:02הגב לתגובה זולבנת פורן עם כל הצוות שלה מיומנים בעריכת תיק תביעה מסודר דואגים לפרטי פרטים בכל סעיף רפואי במסגרת הטיפול מעבירים את החומר לרופא לחוות דעת מנומקת ללא חיוב נוסף.עורכי הדין פרט לשכר טרחתם גובים בגין כל מפגש בביטוח הלאומי ולא בהכרח צריכים אותם בכל ישיבה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
