לאחר חודשים: שלומית אברהם גלוברזון תנהל את חטיבת החדשות בתאגיד השידור
שלומית אברהם גלוברזון נבחרה למנהלת חטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבוריי. הבחירה באברהם גלוברזון על ידי ועדת האיתור בראשות השופט בדימוס עזרא קמא, ומינויה שאושר לפני זמן קצר על ידי מועצת התאגיד - ערכה תקופה ארוכה, הרבה יותר מפרק הזמן שלקח לבחור בסמנכ"לי הרדיו, הטלוויזיה, הדיגיטל ועוד.
אברהם מילאה תפקידים רבים בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, ויש לה ניסיון במגזר הציבורי והפרטי. היא הייתה עורכת mako ועוד לפני כן שימשה במגוון תפקידים בכירים בקשת, בהם עורכת ראשית של תכניות הבוקר, אנשים ומה קורה. כמו כן, פיתחה וערכה תכניות, סרטים ופרויקטים נוספים הזכיינית.
עוד קודם לעבודתה בקשת, מילאה אברהם שורה של תפקידי עריכה בחדשות 2, בהם עריכת שש עם ופיתוח אקטואליה ודוקו. כמו כן, הייתה דוברת חברת החדשות. יש לה גם ניסיון במחלקות האקטואליה ברדיו: היא הייתה ממקימי רדיוס ושימשה מפיקה ראשית בתחנה. לפני כן, הפיקה תכניות אקטואליה ויומנים ברשת ב'.
בין המועמדים לתפקיד סמנכ"ל החדשות היו שמעון אלקבץ, שנבחר לבסוף לסמנכ"ל הרדיו; אלעד טנא, שנבחר לסמנכ"ל הדיגיטל; טלי בן עובדיה; דני זקן; גלית אלטשטיין; ומשה נסטלבאום. גם אילה חסון הגישה מועמדותה – אולם לאחר פרישתה מרשות השידור לטובת ערוץ 10, הסירה מועמדות זאת.
סוגיה מעניינת שהייתה בתחום האפור היא רשת ב'. על פניו, סמנכ"לית החדשות בתאגיד החדש תנהל את חטיבת החדשות המאוחדת שתכלול את החדשות בערוץ 1, רשת ב' והדיגיטל. ואולם אלקבץ לוטש עיניו לעבר רשת ב' ומעוניין להשאיר אותה תחת סמכויותיו כמנהל הרדיו. בשלב זה לא ברור האם הדבר באמת יצא כך אל הפועל.
מתאגיד השידור הציבורי נמסר כי "ניסיונה הרב של אברהם בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל הינו ערך מוסף משמעותי לתאגיד, המתכוון להקים חטיבת חדשות אחודה".
- 4.עוד שמאלנים ועוד שמאלנים...אז מה השינוי הגדול?? (ל"ת)יהל 06/07/2016 18:21הגב לתגובה זו
- 3.וואו,ערכה תוכניות בוקר !!!!!!!!! (ל"ת)מה זה מתאימה !?!?!?! 07/06/2016 18:29הגב לתגובה זו
- תגובה טפשית 08/06/2016 09:26הגב לתגובה זושלומית היא בחירה מעולה ואם גם היית קורא את מה שהיא עשתה בעשרים השנים האחרונות לא היית כותב את השטות שכתבת. בקיצור בהצלחה!
- 2.מבפנים 07/06/2016 16:00הגב לתגובה זואחודה לטלביזיה ולרדיו תחסל את החדשות ברדיו. כל מדיה והדגשים שלה. זה חיסול הרדיו בהמשך לחיסול השידור הציבורי בידי ארדן השחצן לפיד הקברן והפודלים שלהם
- 1.בחירה מעולה (ל"ת)אייל 07/06/2016 15:54הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
