כפי שנחשף באייס: איתן זינגר מתחיל לשתף פעולה עם קבוצת המגזינים 'תכלת'
קבוצת תכלת תקשורת והיזם איתן זינגר מתחילים לשתף פעולה. קבוצה שגיבש זינגר, שכוללת גם את גל קריינר ואורן ציבלין, תיכנס שותפה ל-2 מגזינים של 'תכלת' שבבעלות הלל גולדבלום. על שיתוף הפעולה המתגבש פורסם לראשונה בשבוע שעבר באייס.
במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים, תוקם חברה בשם דרך התוכן שתהיה באחזקה משותפת של 'תכלת תקשורת' וקבוצת איתן זינגר, כאשר ההשקעה הראשונה תהיה במגזינים הורים וילדים ודרך האוכל. היקף העסקה נעמד ב-2 מיליון שקלים. בחברה אומרים כי מדובר בהשקעה ראשונה, מה שמרמז על אפשרות להעמקת השת,פ.
תכלת תקשורת מחזיקה בכ-20 מגזינים ואתר אינטרנט, ונמצאת בבעלות גולדבלום, אחיו של שלמה בן-צבי, עד לפני כשנה מו"ל מעריב ומקור ראשון. בין המגזינים שבבעלות הקבוצה, בנוסף להורים וילדים ודרך האוכל, גם מעריב לילדים, אותיות, נשיונל גיאוגרפיק, עיצוב ומעריב לנוער, ש'תכלת' שותפה בו יחד עם ציבלין. לאחרונה נחתם הסכם שיתוף פעולה עם mako במסגרתו תכלת תפעיל מספר ערוצי תוכן באתר הבית של קשת, ערוץ מעריב לנוער, וערוץ יהדות.
זינגר שימש עד לפני 3 שנים כמנכ"ל ZAP. בשנים האחרונות הוא יזם אינטרנט פעיל במיוחד, לאחר שרכש את פעילות חברת הספרים והתוכן הדיגיטליתprobook . הוא הבעלים של סוכנות שקוף דיגיטל בעולם האינטרנט והמובייל, שותף באתר מפיק ואתר לגדול, מחזיק ב- briff.meבעולם הדיגיטל האמריקאי, ובחממה טכנולוגית. ציבלין, שהקים את סוכנות הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, רכש לאחרונה כאמור חלק ממעריב לנוער. קריינר היה בעברו סמנכ"ל שיווק וסחר בסידס, וכיום משמש כמנכ"ל חברת פרובוק שבבעלותה הוצאת הספרים דיונון.

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7