השבוע המטורף של נתניהו: תקף את בוז'י-לבני, לפיד וליברמן - וכיכב ברשת
עוד 54 ימים לבחירות: אז מי היה הכי חזק השבוע ברשתות החברתיות, מי זינק ומי צנח, מי חטף ומי מתאושש? מדור פרצופה של המדינה של אתר אייס מסקר באמצעות חברת הניטור Vigo את הרשת לקראת בחירות 2015 ובודק מדי שבוע את התנהלותם של האישים הפוליטיים ברשתות החברתיות.
השבוע מככב מעל כולם ראש הממשלה נתניהו, גם בזכות מספר הלייקים המטורף שהוא מקבל כל פוסט שלו, וגם בגלל שהוא סוף סוף הפך להיות רלוונטי ברשתות (אחרי שנפתלי בנט כיכב שם בשבועות האחרונים) עם 2 קמפיינים דיגיטליים - האחד "מי יענה לטלפון האדום" (שגם זכה לסרטוני תגובה) והשני "הגנון של ביבי", שזכה להצלחה ענקית ברשת, אבל הוסר בהוראת ועדת הבחירות המרכזית בשל השתתפותם של קטינים בסרטון.
ראיתם קטעי יוטיוב או וידאו משעשעים? ממים עוקצניים? סטטוסים קטלניים? אתם מוזמנים לשלוח אותם אלינו ל[email protected]
קרדיטים:
קריין: משה בנימין
עורכת תוכן ומנהלת תחום וידאו: עדי ברזילי
עריכת וידאו: גילי מייזלר
עריכה גרפית: אביבית רושה
אינפוגרפיקה: לילך צור
מנהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר
נתונים: חברת הניטור Vigo
עורך ראשי: אלכסנדר כץ
- 6.קריאייטיב חזק של נתניהו והילדים! (ל"ת)דניאל 23/01/2015 12:54הגב לתגובה זו
- 5.מדור מצייין שאפו! (ל"ת)גל 22/01/2015 18:37הגב לתגובה זו
- 4.יופי של מדובר. תמשיכו כך (ל"ת)אלי 22/01/2015 16:40הגב לתגובה זו
- 3.לא יודע איך כול הפוליטקאים המוזכרים בכתבה שוים מילונים (ל"ת)עמוס 22/01/2015 16:34הגב לתגובה זו
- 2.לא יודע איך כול הפוליטקאים המוזכרים בכתבה שוים מילונים (ל"ת)עמוס 22/01/2015 16:34הגב לתגובה זו
- 1.האנשים ששוים עשרות מיליונים (ל"ת)בנימין 22/01/2015 16:30הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
