גדי סוקניק
צילום: קובי בכר
פרסום ראשון

הקלף של ישועה: האם סוקניק יגיש את משדרי החדשות והבחירות של וואלה?

מנכ"ל וואלה אילן ישועה מחפש "טאלנט" להגשה במקום ינון מגל. סוקניק שנפגש עם אנשי האתר, ימשיך להגיש את 'לילה כלכלי' גם אם יצטרף לוואלה
אלכסנדר כץ | (6)

שבועיים לאחר עזיבתו של ינון מגל את וואלה בשל התמודדותו במסגרת הבית היהודי בבחירות הקרובות, ונראה כי לפחות פונקציה אחת אמורה להתמלא בקרוב מאד. גורמים בוואלה טוענים בתוקף בשיחות עם אייס כי בימים האחרונים מתקיימים מגעים עם גדי סוקניק, לתפקיד המגיש הראשי של משדרי החדשות והבחירות של האתר, וסוקניק אף הגיע לבית וואלה ברחוב אבן גבירול, לפגישה.

מגל הגיש בשנתיים וחצי האחרונות את שידורי וואלה - המהדורה היומית ו'חדשות בדקה', וכעבור חצי שנה, לפני כשנתיים החליף את טלי בן עובדיה בכיסא העורך הראשי, לאחר שהיא חזרה לחדשות 10 - כעורכת שישי. לאורך כל התקופה הוא מילא את 2 התפקידים.

ואולם גורמים בוואלה מעריכים כי כעת התפקידים האלה ימולאו על ידי שניים: עורך ראשי מחד, ומגיש ראשי מאידך. על פניו נראה כי סוקניק מיועד להגיש את המהדורה, וגם את משדר הבחירות המרכזי, אולם דבר זה לא אמור להתנגש בעבודתו בערוץ 10 כמגיש לילה כלכלי.

גורם באתר יודע לספר בשיחה עם אייס, כי מנכ"ל וואלה אילן ישועה רוצה "טאלנט" לשידורים, ולכן הוא רוצה להפריד בין תפקיד המגיש לתפקיד העורך הראשי.

נכון להיום, עדיין לא מונה עורך ראשי קבוע לאתר במקומו של מגל. את התפקיד ממלא כרגע אודי הירש, אולם בבורסת השמות מוביל אבי אלקלעי, שהחל בתקופה האחרונה לנהל את מערך הווידאו והטלוויזיה של וואלה, וזוכה להערכה גדולה בשוק התקשורת, כי שערך את לונדון וקירשנבאום מאז עלתה לאוויר, ואף ניהל את 'חדשות 10' לתקופה קצרה.

גדי סוקניק אמר לאייס: "יש לי סוכן, דבר איתו". אילן ישועה וסוכנו של סוקניק, מאיר קוטלר, סירבו להגיב.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מגיש עייף ומשעמם (ל"ת)
    ישראלי 19/01/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחד שמכיר מבפנים 18/01/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    ורצוי לפני שהוא חותם על חוזה, כי אחרי זה, אין דרך חזרה. מניסיון.
  • 4.
    בלילה כלכלי יש הכול חוץ מכלכלה ובורסה (ל"ת)
    צפיתי פעם 16/01/2015 22:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    האמת 15/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    הגולשים בורחים מוואלה
  • 2.
    מגיש נהדר, בחירה מבריקה! (ל"ת)
    מישהו 15/01/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תרצה פלך 15/01/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    רעיון מצוין של אילן
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.