יש עתיד ב-twentythree: תטפל במערך הפרסום של המפלגה בבחירות המקומיות

ראשל"צ, פתח תקווה, חדרה ועוד. סוכנות הקריאייטיב בבעלותם של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי, תלווה כ-30 קמפיינים של המפלגה בבחירות המקומיות
משה בנימין | (5)

סוכנות הקריאייטיב twentythree בבעלותם של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי מקבלת לידיה אתגר משמעותי, לאחר שזכתה במכרז ונבחרה לגוף שילווה כ-30 קמפיינים של מפלגת יש עתיד בבחירות המקומיות ברחבי הארץ.

twentythree שהוקמה לפני 4 שנים כסוכנות Integrated, תעניק למועמדים מטעם המפלגה שירותי קריאייטיב מלאים בתחום האופליין, אונליין, דיגיטל ומדיה חברתית. כזכור, בבחירות הכלליות, להבדיל מהנעשה בתחום המוניציפלי, צוות ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, היה מי שליווה את המפלגה, כשבראשו עמד יורם באומן - מיועציו הקרובים של יו"ר המפלגה יאיר לפיד.

ב-twentythree נערכו בהתאם לקראת הטיפול בכ-30 זירות שונות וגייסו לאחרונה כ-5 עובדים חדשים לטובת הפעילות. בין הערים בהן מתמודדים נציגי המפלגה ויזכו לשירותי הקריאייטיב של הסוכנות נמנים ראשון לציון, פתח תקווה, חדרה, מודיעין, בית שאן, קרית אונו, יקנעם, רמת גן ועוד.

ההתקשרות בין הצדדים החלה ב-1 ליולי, כאשר הפעילות של twentythree מלווה בפיקוח של מטה המפלגה, ועל הסוכנות מוטלת האחריות לגיבוש השפה, המיתוג והנראות של הקמפיינים בערים השונות לאחר שהאג'נדה והקוו המוביל הוגדרו ונקבעו. הסוכנות אחראית לסלוגנים השונים, לרבות ייעוץ לעמודי הפייסבוק ואף ניהול של חלקם בערים שסובלות ממצוקת כח אדם. הנראות הכללית מבוססת על הגריד של פרסומי יש עתיד, אך לכל עיר מוקדשת חשיבה פרטנית בהתאם לאתגרים המקומיים.

לבעלי twentythree נסיון בקמפיינים פוליטיים. רובינשטיין לקח חלק במספר קמפיינים מוניציפליים ואילו צרפתי מביא לשולחן רזומה בקמפיינים ברמה הארצית. לאחרונה זכתה הסוכנות בתקציב הניו-מדיה של המכביה ה-19, בארץ ובחו"ל. בין לקוחותיה כיום: אינטל, Orange, SmarTrike, ידיעות אחרונות, Aspire Global, Gincosan, Sea-Band, VEST, תנועת אור, Umoove, עמותת נט"ל ועוד. כמו כן, צירפה הסוכנות לשורותיה את בן בלאנקי, אשר מונה לסמנכ"ל לקוחות.

יוסי צרפתי מבעלי twentythree: "אנו שמחים ומודים למפלגת 'יש עתיד' על הבחירה בנו. בדרך כלל כשאנחנו מגייסים לקוח חדש, אנו נרגשים מהאתגר העסקי והמקצועי העומד מולנו. לאחרונה יותר ויותר ארגונים מבינים את היתרון שבבחירת סוכנות מהדור החדש, שחושבת שיווק ועושה את הכל תחת קורת גג אחת. ואם כבר מדברים על התחלות, שמחים מאוד על הצטרפותו של בן, אשר ניחן בכישרון יוצא דופן להפוך את הלקוחות שלנו לשמחים ומאושרים עוד יותר, בעיקר שמחות ומאושרות".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אביחי 05/08/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ובהצלחה
  • 4.
    כל הכבוד ובהצלחה (ל"ת)
    מיכאל 04/08/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תרצה רוזנבלום 04/08/2013 19:48
    הגב לתגובה זו
    תזכרו לבקש כסף מראש, אחרי בחירות, לא רואים שקל.
  • 2.
    מיקו 04/08/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
    ארז בעיקר, אבל גם יוסי. הסוכנויות הקטנות עושות עבודה הרבה יותר טובה מהמיושנות.
  • 1.
    פתח תקוואי 04/08/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    שלא יתפלא שהוא מסריח. יש עתיד זה מוקש רך וריחני לכל אחד שיגע בו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.