3 זיכיונות חדשים ל'חוצות זהב': גשרים בראשל"צ וכפר סבא ובילבורדס בלוד
חברת שילוט החוצות 'חוצות זהב' זכתה לאחרונה ב-3 מכרזים חדשים שיחזקו את אחיזתה ב-3 ערים: ראשון לציון, כפר סבא ולוד. בראשון לציון וכפר סבא זכתה החברה במכרזים על פרסום בגשרים שנמצאים בתחומי הערים ובלוד זכתה החברה במכרז לפרסום על גבי בילבורדס.
המכרז בראשון לציון נחשב לגדול מבין ה-3 ומוערך בהיקף של כ-12 מיליון שקלים. הוא כולל פרסום על 7 גשרים דו צדדיים, עם למעלה מ-100 פני פרסום למשך 3 שנים עם אופצייה להארכה של שנתיים נוספות. זכייה זו מחזירה ובגדול את החברה לאחר היעדרות של מספר שנים בהם החזיקה במכרז חברת שילוט מקומית.
מכרז הגשרים של עיריית כפר סבא מוערך בכמיליון שקלים, והוא כולל 2 גשרים דו צדדיים בחוזה ל-3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות. מכרז הבילבורדס של עיריית לוד הוא בהיקף של 30 שלטי זכיון (רגל) למשך 3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות ובהיקף של 3 מיליון שקלים. במקרה של לוד מדובר בבלעדיות מוחלטת שכן העירייה אינה מאפשרת הצבת שלטי חוצות "פרטיים" בעיר.
לדברי גולן גבאי, סמנכ"ל החברה: "הזכייה המשולשת הזו היא פועל יוצא של יישום אסטרטגיית המובילות של החברה בתחום הבילבורדס בכלל ובתחום הגשרים בפרט. היה חשוב לנו להמשיך להוביל את תחום הגשרים ולשמור על מעמדנו כחברה הגדולה ביותר הפועלת בו, שכן הללו נחשבו מאז ומתמיד כשלטי פרימיום אולטימטיביים".
- 1.תומר 18/07/2013 16:03הגב לתגובה זומנכ"ל חברת רכש מדיה שהוא גם בעלים של חברת שילוט, לא להאמין. להגיד שהם באמת חושבים על טובת הלקוח, זה כמו להאמין שבראש השנה יהיה שלום אזורי במזרח התיכון.
- תומר 18/07/2013 18:44הגב לתגובה זוצרות עין ? קנאה ? תסכול ? איזה כיף שיש אנונימיות ברשת ואפשר לכתוב תגובה בלי להזדהות (ואגב כך להסתיר את אחת התכונות הללו) !
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
