3 זיכיונות חדשים ל'חוצות זהב': גשרים בראשל"צ וכפר סבא ובילבורדס בלוד
חברת שילוט החוצות 'חוצות זהב' זכתה לאחרונה ב-3 מכרזים חדשים שיחזקו את אחיזתה ב-3 ערים: ראשון לציון, כפר סבא ולוד. בראשון לציון וכפר סבא זכתה החברה במכרזים על פרסום בגשרים שנמצאים בתחומי הערים ובלוד זכתה החברה במכרז לפרסום על גבי בילבורדס.
המכרז בראשון לציון נחשב לגדול מבין ה-3 ומוערך בהיקף של כ-12 מיליון שקלים. הוא כולל פרסום על 7 גשרים דו צדדיים, עם למעלה מ-100 פני פרסום למשך 3 שנים עם אופצייה להארכה של שנתיים נוספות. זכייה זו מחזירה ובגדול את החברה לאחר היעדרות של מספר שנים בהם החזיקה במכרז חברת שילוט מקומית.
מכרז הגשרים של עיריית כפר סבא מוערך בכמיליון שקלים, והוא כולל 2 גשרים דו צדדיים בחוזה ל-3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות. מכרז הבילבורדס של עיריית לוד הוא בהיקף של 30 שלטי זכיון (רגל) למשך 3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות ובהיקף של 3 מיליון שקלים. במקרה של לוד מדובר בבלעדיות מוחלטת שכן העירייה אינה מאפשרת הצבת שלטי חוצות "פרטיים" בעיר.
לדברי גולן גבאי, סמנכ"ל החברה: "הזכייה המשולשת הזו היא פועל יוצא של יישום אסטרטגיית המובילות של החברה בתחום הבילבורדס בכלל ובתחום הגשרים בפרט. היה חשוב לנו להמשיך להוביל את תחום הגשרים ולשמור על מעמדנו כחברה הגדולה ביותר הפועלת בו, שכן הללו נחשבו מאז ומתמיד כשלטי פרימיום אולטימטיביים".
- 1.תומר 18/07/2013 16:03הגב לתגובה זומנכ"ל חברת רכש מדיה שהוא גם בעלים של חברת שילוט, לא להאמין. להגיד שהם באמת חושבים על טובת הלקוח, זה כמו להאמין שבראש השנה יהיה שלום אזורי במזרח התיכון.
- תומר 18/07/2013 18:44הגב לתגובה זוצרות עין ? קנאה ? תסכול ? איזה כיף שיש אנונימיות ברשת ואפשר לכתוב תגובה בלי להזדהות (ואגב כך להסתיר את אחת התכונות הללו) !

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.