3 זיכיונות חדשים ל'חוצות זהב': גשרים בראשל"צ וכפר סבא ובילבורדס בלוד
חברת שילוט החוצות 'חוצות זהב' זכתה לאחרונה ב-3 מכרזים חדשים שיחזקו את אחיזתה ב-3 ערים: ראשון לציון, כפר סבא ולוד. בראשון לציון וכפר סבא זכתה החברה במכרזים על פרסום בגשרים שנמצאים בתחומי הערים ובלוד זכתה החברה במכרז לפרסום על גבי בילבורדס.
המכרז בראשון לציון נחשב לגדול מבין ה-3 ומוערך בהיקף של כ-12 מיליון שקלים. הוא כולל פרסום על 7 גשרים דו צדדיים, עם למעלה מ-100 פני פרסום למשך 3 שנים עם אופצייה להארכה של שנתיים נוספות. זכייה זו מחזירה ובגדול את החברה לאחר היעדרות של מספר שנים בהם החזיקה במכרז חברת שילוט מקומית.
מכרז הגשרים של עיריית כפר סבא מוערך בכמיליון שקלים, והוא כולל 2 גשרים דו צדדיים בחוזה ל-3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות. מכרז הבילבורדס של עיריית לוד הוא בהיקף של 30 שלטי זכיון (רגל) למשך 3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות ובהיקף של 3 מיליון שקלים. במקרה של לוד מדובר בבלעדיות מוחלטת שכן העירייה אינה מאפשרת הצבת שלטי חוצות "פרטיים" בעיר.
לדברי גולן גבאי, סמנכ"ל החברה: "הזכייה המשולשת הזו היא פועל יוצא של יישום אסטרטגיית המובילות של החברה בתחום הבילבורדס בכלל ובתחום הגשרים בפרט. היה חשוב לנו להמשיך להוביל את תחום הגשרים ולשמור על מעמדנו כחברה הגדולה ביותר הפועלת בו, שכן הללו נחשבו מאז ומתמיד כשלטי פרימיום אולטימטיביים".
- 1.תומר 18/07/2013 16:03הגב לתגובה זומנכ"ל חברת רכש מדיה שהוא גם בעלים של חברת שילוט, לא להאמין. להגיד שהם באמת חושבים על טובת הלקוח, זה כמו להאמין שבראש השנה יהיה שלום אזורי במזרח התיכון.
- תומר 18/07/2013 18:44הגב לתגובה זוצרות עין ? קנאה ? תסכול ? איזה כיף שיש אנונימיות ברשת ואפשר לכתוב תגובה בלי להזדהות (ואגב כך להסתיר את אחת התכונות הללו) !

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.