גאווה פרינדלי: 'פלא-פה' מזמין חברות לצבוע את הלוגו בצבעי דגל הגאווה

אירועי הגאווה שעומדים לשטוף את ת"א מקבלים חיזוק מצד משרד הפרסום 'פלא-פה' שקורא לגופים עסקיים לעצב את הלוגו מחדש. האפליקצייה בדרך
משה בנימין |

מיזם קהילתי חביב של סוכנות הפרסום 'פלא-פה' בראשה עומדים עומר אסף ומיכאל מור יוסף מצליח לרתום את קהילת הפרסום וגופים עסקיים נוספים להבעת תמיכה בקהילת הלהט"ב (לסביות, הומואים טראנס ג'נדרים וביסקסואלים) לקראת אירועי הגאווה 2013 בישראל.

תחת הכותרת של "גאווה פרינדלי גם בעסקים" אסף ומור יוסף (בעצמו גיי ופעיל בקהילה) יצאו בקריאה לקולגות מתחום הפרסום וחברות נוספות לעצב את הלוגו שלהם ברוח צבעי דגל הגאווה כאשר השאיפה המוצהרת שלהם היא להפוך זאת למסורת שנתית.

מור יוסף אמר לאייס: "כמי שעוסקים בעיצוב וחיטוב דעת הקהל, היה חשוב לנו להפגין דעה מעוצבת משלנו בנושא ולהפגין תמיכה מלאה בקידום אירועי הגאווה, דווקא מהזווית של גופים עסקיים ודווקא בתקופה בה מצד אחד רואים את תל אביב מתכוננת, מתקשטת ונעטפת בגאווה ומצד שני ישנם כאלה השואלים מדוע בכלל צריך לציין גאווה".

עוד מציינים ב'פלא-פה' כי לקראת השנה הקרובה הם עתידים להשיק אפליקצייה יעודית שתקל על המעוניינים "לתרום" את הלוגו שלהם למיזם. האפליקצייה תאפשר לגופים העסקיים להזין לוגו חברה/עסק ולקבל אותו מעוצב ברוח דגל הגאווה. עד אז, מסבירים ב'פלא-פה' כי אלו המעוניינים להביע תמיכה מוזמנים לעשות זאת באופן ידני.

בין החברות שלקחו חלק במיזם ניתן למצוא את 'החוליגנים', 'פרפל', 'המזבלה', Modern Talking, 'אריאב', Pela Ozen, סטטוסים מצייצים, Ma Mash, FIX, froindster ועוד. לצפייה בכל הלוגואים המעוצבים לחצו כאן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה