זכה בפייס: סוכנות המיתוג והעיצוב 'פרוינדסטר' נבחרה לעצב את כרטיסי חיש-גד
לאחר מכרז בו התמודדו מספר משרדי עיצוב ומיתוג, נבחר משרד המיתוג של מעין פרוינד, 'פרוינדסטר', לעצב עבור מפעל הפיס את כרטיסי החיש-גד החדשים.
חיש גד הוא אחד המותגים הגדולים והחזקים בשוק הישראלי, לצד הלוטו למשל, שניהם של מפעל הפיס. במסגרת המכרז נבחנו יכולות קריאטיביות ועיצוביות על מנת למצוא מעצב נוסף לעיצוב הכרטיסים עבור מפעל הפיס, לצידו של המעצב פדי מרגי.
סוכנות המיתוג והעיצוב פרוינדסטר הוקמה בשנת 2012 על ידי פרוינד, בעבר במשרד הפרסום מקאן אריקסון. כיום מונה המשרד 7 אנשים. הסוכנות עוסקת בעיצוב ל-web, מיתוג ועיצוב תדמית. בין לקוחותיה של הסוכנות ניתן למצוא את זאפ גרופ, תדיראן, ויולה גרופ, כאל, עיריית נתניה ועוד.
- 2.23/05/2013 08:45הגב לתגובה זומדובר במוצר פרחי
- 23/05/2013 15:57הגב לתגובה זוחישגד זה מותג עממי וכשמו כן הוא - מותג של כל שכבות האוכלוסיה בעם. האם היית יודע כמה כרטיסי חישגד נמכרים בשנה ואפילו בשבוע לא הייתי כותב שטות מעליבה כזאת. מדובר באחד המותגים הגדולים, החזקים ועוצמתיים בשוק הישראלי בכל קנה מידה - מכירות כמותיות, מכירות כספיות, מספר נקודות מכירה, מודעות, שיעורי התנסות או כל פרמטר אחר.
- 1.מערי3ה 22/05/2013 19:44הגב לתגובה זוגם מוכשר, גם חתיך. יש גברים שקיבלו הכל.
- כן 26/05/2013 17:55הגב לתגובה זווממשיכים לקבל
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
