זכה בפייס: סוכנות המיתוג והעיצוב 'פרוינדסטר' נבחרה לעצב את כרטיסי חיש-גד

כתבי אייס | (4)

לאחר מכרז בו התמודדו מספר משרדי עיצוב ומיתוג, נבחר משרד המיתוג של מעין פרוינד, 'פרוינדסטר', לעצב עבור מפעל הפיס את כרטיסי החיש-גד החדשים.

חיש גד הוא אחד המותגים הגדולים והחזקים בשוק הישראלי, לצד הלוטו למשל, שניהם של מפעל הפיס. במסגרת המכרז נבחנו יכולות קריאטיביות ועיצוביות על מנת למצוא מעצב נוסף לעיצוב הכרטיסים עבור מפעל הפיס, לצידו של המעצב פדי מרגי.

* טור של מעין פרוינד: טוויטר שינתה לוגו, הגולשים ממשיכים להגיע

סוכנות המיתוג והעיצוב פרוינדסטר הוקמה בשנת 2012 על ידי פרוינד, בעבר במשרד הפרסום מקאן אריקסון. כיום מונה המשרד 7 אנשים. הסוכנות עוסקת בעיצוב ל-web, מיתוג ועיצוב תדמית. בין לקוחותיה של הסוכנות ניתן למצוא את זאפ גרופ, תדיראן, ויולה גרופ, כאל, עיריית נתניה ועוד.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    23/05/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    מדובר במוצר פרחי
  • 23/05/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    חישגד זה מותג עממי וכשמו כן הוא - מותג של כל שכבות האוכלוסיה בעם. האם היית יודע כמה כרטיסי חישגד נמכרים בשנה ואפילו בשבוע לא הייתי כותב שטות מעליבה כזאת. מדובר באחד המותגים הגדולים, החזקים ועוצמתיים בשוק הישראלי בכל קנה מידה - מכירות כמותיות, מכירות כספיות, מספר נקודות מכירה, מודעות, שיעורי התנסות או כל פרמטר אחר.
  • 1.
    מערי3ה 22/05/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    גם מוכשר, גם חתיך. יש גברים שקיבלו הכל.
  • כן 26/05/2013 17:55
    הגב לתגובה זו
    וממשיכים לקבל