ריספקט: ניר רפואה בדירוג 30 המובילים בפרסום במובייל של ה'ביזנס אינסיידר'

מדור הפרסום של המגזין הכלכלי מיקם את רפואה במקום ה-26 ולצידו ציין את דניאל ברק כמי שהיה שותף למהלך ה-PINCH של 'אופטיקנה' במקאן דיגיטל
משה בנימין | (1)

ניר רפואה, דניאל ברק ומקאן דיגיטל זכו לאחרונה לחשיפה מכובדת ומחמיאה כשאוזכרו בדירוג 30 אנשי הקריאייטיב המובילים בפרסום במובייל - רשימה בינלאומית של המגזין הכלכלי 'ביזנס אינסיידר' שהציבה את רפואה במקום ה-26 המכובד. רפואה שימש עד לפני כחצי שנה כסמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל בישראל, וכעת מכהן כמנהל חדשנות ודיגיטל בקבוצת מקאן העולמית (MRM). מקום מושבו הנוכחי הוא בבוקרשט, רומניה. הדירוג של מדור הפרסום במגזין הכלכלי החל כ'קול קורא' לתעשיית הפרסום העולמית, בדגש על אנשי קריאייטיב מתחום הפרסום בדיגיטל. לפני כחודש הזמין המגזין את הקהילה העולמית להציע לדירוג מועמדים מקרב בכירי הפרסום שחתומים על מהלכים חדשניים בגזרת המובייל. אלו נבחנו עם העדפה מוצהרת למועסקים בסוכנויות המוכרות ו/או מטפלים בלקוחות מובילים. במגזין ציינו את מהלך ה-Pinch של רפואה ומקאן דיגיטל עבור אופטיקנה כדוגמא לחדשנות קריאיטיבית. למרות הנטייה המקובלת להעניק את הקרדיט לנושאי התפקידים הבכירים מתחום הקריאייטיב, יצוין כי אחת מהוגות הרעיון היא אלאב הורוביץ, סמנכ"ל לקוחות במקאן דיגיטל המטפלת באופטיקנה בשנים האחרונות. אופטיקנה הרשימה כוללת כמה מהשמות הבולטים בתעשיית הדיגיטל והפרסום העולמית. למקום ה-1 נבחרה אנדרה האריסון, מנהלת ההתקשרות-איינגייג'מנט הדיגיטלית של חברת PepsiCo. האריסון, לשעבר בסוכנות הדיגיטל Razorfish מתמקדת באינטראקציה עם הגולשים ובשיווקי דיגיטלי של המותג Pepsi. כמו כן היא אחראית על הקמתה וניהולה של מעבדת הדיגיטל של פפסי אשר מפתחת ועובדת בצמוד לחברות סטארט-אפ. פעילות המובייל של Pepsi בדירוג מופיעים גם בכירים מתאגיד המדיה Aegis, מקוקה קולה, צוות החדשנות של Goodby Silverstein & Partners, שאזאם, JWT ניו יורק ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רינה מצליח 17/04/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    שכחו לציין
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.