ריספקט: ניר רפואה בדירוג 30 המובילים בפרסום במובייל של ה'ביזנס אינסיידר'
ניר רפואה, דניאל ברק ומקאן דיגיטל זכו לאחרונה לחשיפה מכובדת ומחמיאה כשאוזכרו בדירוג 30 אנשי הקריאייטיב המובילים בפרסום במובייל -
רפואה שימש עד לפני כחצי שנה כסמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל בישראל, וכעת מכהן כמנהל חדשנות ודיגיטל בקבוצת מקאן העולמית (MRM). מקום מושבו הנוכחי הוא בבוקרשט, רומניה.
הדירוג של מדור הפרסום במגזין הכלכלי החל כ'קול קורא' לתעשיית הפרסום העולמית, בדגש על אנשי קריאייטיב מתחום הפרסום בדיגיטל. לפני כחודש הזמין המגזין את הקהילה העולמית להציע לדירוג מועמדים מקרב בכירי הפרסום שחתומים על מהלכים חדשניים בגזרת המובייל. אלו נבחנו עם העדפה מוצהרת למועסקים בסוכנויות המוכרות ו/או מטפלים בלקוחות מובילים.
במגזין ציינו את מהלך ה-Pinch של רפואה ומקאן דיגיטל עבור אופטיקנה כדוגמא לחדשנות קריאיטיבית. למרות הנטייה המקובלת להעניק את הקרדיט לנושאי התפקידים הבכירים מתחום הקריאייטיב, יצוין כי אחת מהוגות הרעיון היא אלאב הורוביץ, סמנכ"ל לקוחות במקאן דיגיטל המטפלת באופטיקנה בשנים האחרונות.
אופטיקנה
הרשימה כוללת כמה מהשמות הבולטים בתעשיית הדיגיטל והפרסום העולמית. למקום ה-1 נבחרה אנדרה האריסון, מנהלת ההתקשרות-איינגייג'מנט הדיגיטלית של חברת PepsiCo. האריסון, לשעבר בסוכנות הדיגיטל Razorfish מתמקדת באינטראקציה עם הגולשים ובשיווקי דיגיטלי של המותג Pepsi. כמו כן היא אחראית על הקמתה וניהולה של מעבדת הדיגיטל של פפסי אשר מפתחת ועובדת בצמוד לחברות סטארט-אפ.
פעילות המובייל של Pepsi
בדירוג מופיעים גם בכירים מתאגיד המדיה Aegis, מקוקה קולה, צוות החדשנות של Goodby Silverstein & Partners, שאזאם, JWT ניו יורק ועוד.
- 1.רינה מצליח 17/04/2013 14:23הגב לתגובה זושכחו לציין