תקציב הפרסום של איסתא הולך עם גיא קלנר ללאו ברנט: יתמודד גם על GAP
תקציב הפרסום של איסתא הולך עם גיא קלנר באשר הוא. קלנר שפרש לפני מספר חודשים מענבר מרחב ניסן בו שימש כמנכ"ל, כיהן בעבר כיו"ר דירקטוריון חברת התיירות, וכעת זו בחרה להמשיך עימו הלאה ללאו ברנט בו הוא משמש כמנכ"ל, ולהיפרד מענבר מרחב ניסן.
כזכור, פרישתו של קלנר מענבר מרחב ניסן הגיעה על רקע עסקת המניות והכנסת אייל גרינברג וקבוצת G כשותפים. משהבין כי מבנה ההחזקות במשרד הפך צפוף, והאופק בענבר מרחב ניסן אינו מייעד לו מניות, החליט לעזוב. לאחר פרישתו הצטרף קלנר לקבוצת פובליסיס ישראל. המינוי המקורי זימן לו את תפקיד מנהל הפיתוח העסקי של הארגון, בצמידות ליורם באומן, נציגה הבכיר של הקבוצה, ולאחר מכן עם פרישתה של מנכ"לית רגב-קויצקי הדר גור-אריה, מונה לתפקיד במקביל למיתוגו מחדש של המשרד כסוכנות לאו ברנט.
בנוסף למעבר תקציב איסתא למשרד, נודע לאייס כי לראשונה מאז השקת לאו ברנט בישראל (מיתוג מחדש ומעבר פיזי של המשרד) הוא יתמודד על תקציב פרסום 'ראש בראש' מול משרד אחר בקבוצה - פובליסיס ישראל בניהולו של ארי מלמוד, במה שנראה כמו חלומו (העסקי) הרטוב של מוריס לוי. המדובר הוא על מכרז GAP בישראל, בו נכללים גם LEAD של רמי יהודיחה ומשרד המיתוג OPEN. לניהול תקציב המדיה המופרד של GAP נבחר יהושע TBWA.
- 2.רז 07/04/2013 19:15הגב לתגובה זוליאו ברנט בניהולו של גיא נותנים בראש! ככה זה כשמקצועיות ואהבה לענף נפגשים. עלו והצליחו! (ולא, אני לא עובד שם...)
- 1.Leo Burnett 07/04/2013 16:50הגב לתגובה זותלמד לכתוב את השם נכון.