הלוגו רועד? האתרים המובילים מתגייסים למען שבוע המודעות למחלת הפרקינסון

מאחורי המהלך עומדת 'זניט מדיה'. למען הפעילות התגייסו Ynet ,Walla MAKO, תפוז, נענע10 ועוד. מנכ"ל זניט, גבי אטל: "זו זכות לתרום קמפיין כזה"
משה בנימין | (6)

לקראת שבוע המודעות למחלת הפרקינסון, רתמה חברת המדיה 'זניט' מקבוצת פובליסיס ישראל, את אתרי האינטרנט המובילים בישראל לקמפיין ייחודי. במרכז הקמפיין שהחל היום (יום ג') ויימשך עד ל-12 במארס יוצב סימן ההיכר המוביל של כל אתר - הלוגו. המהלך שמנסה להביא את מחלת הפרקינסון לתודעת הקהל הרחב עושה זאת באמצעות הרעדת הלוגו של האתרים. במשך שלושה ימים ירעד הלוגו של אתרי האינטרנט: Ynet ,Walla ,MAKO ,Nana10, תפוז ו-ONE. כחלק מהקמפיין תרמו גופי המדיה גלובס ו- הארץ מדיה באפליקציות המובייל שלהם, להן נמצא שימוש ייחודי גם כן, בצורת באנר המורה לגולש להרעיד את הטלפון הנייד שלו וברגע ההרעדה עולה הזמנה לאירוע ההתרמה לעמותה.

גבי אטל מנכ"ל זניט מדיה: "קמפיין מרעידים את האינטרנט בישראל מיצג עבורנו את החדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, קידמה ואת כל הערכים שאנו מייצגים כחברת מדיה עבור לקוחותינו בעולם העיסקי. זו זכות לתרום קמפיין כזה וברצוני להודות לכל אתרי האינטרנט שלקחו בו חלק".

מנכ"ל העמותה אלכס מויססקו: " זו פרבילגיה עצומה בשבילנו לעלות בקמפיין כל כך חדשני ומיוחד, פרקינסון נתפסת כמחלה שאף אחד לא רוצה להתעסק איתה, וזניט מדיה הצליחו להרים קמפיין שהמעביר את המסר בצורה כל כך ישירה וברורה, שאנחנו מרגישים שזכינו". מויססקו ציין עוד כי "כיום ישנם 25,000 חולי פרקינסון בישראל אבל רק 5% רשומים בעמותה ומקבלים עזרה, אנו בטוחים שבעזרת הקמפיין נוכל להגיע למרבית החולים ולסייע להם ולבני משפחותיהם".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ג׳ינס 06/03/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    לא מפתיע שזניט בכלל לא מסוגלים למה. תמשיכו להגיב לעצמכם
  • 5.
    מרגש ברמות -זה פרסום (ל"ת)
    סיגל 06/03/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עוד גוסט... (ל"ת)
    06/03/2013 07:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד לאתרים (ל"ת)
    אמיר 05/03/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פשוט מושלם (ל"ת)
    שרון 05/03/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קמפיין מדהים ומרגש (ל"ת)
    שירי 05/03/2013 18:45
    הגב לתגובה זו