הלוגו רועד? האתרים המובילים מתגייסים למען שבוע המודעות למחלת הפרקינסון

מאחורי המהלך עומדת 'זניט מדיה'. למען הפעילות התגייסו Ynet ,Walla MAKO, תפוז, נענע10 ועוד. מנכ"ל זניט, גבי אטל: "זו זכות לתרום קמפיין כזה"
משה בנימין | (6)

לקראת שבוע המודעות למחלת הפרקינסון, רתמה חברת המדיה 'זניט' מקבוצת פובליסיס ישראל, את אתרי האינטרנט המובילים בישראל לקמפיין ייחודי. במרכז הקמפיין שהחל היום (יום ג') ויימשך עד ל-12 במארס יוצב סימן ההיכר המוביל של כל אתר - הלוגו. המהלך שמנסה להביא את מחלת הפרקינסון לתודעת הקהל הרחב עושה זאת באמצעות הרעדת הלוגו של האתרים. במשך שלושה ימים ירעד הלוגו של אתרי האינטרנט: Ynet ,Walla ,MAKO ,Nana10, תפוז ו-ONE. כחלק מהקמפיין תרמו גופי המדיה גלובס ו- הארץ מדיה באפליקציות המובייל שלהם, להן נמצא שימוש ייחודי גם כן, בצורת באנר המורה לגולש להרעיד את הטלפון הנייד שלו וברגע ההרעדה עולה הזמנה לאירוע ההתרמה לעמותה. גבי אטל מנכ"ל זניט מדיה: "קמפיין מרעידים את האינטרנט בישראל מיצג עבורנו את החדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא, קידמה ואת כל הערכים שאנו מייצגים כחברת מדיה עבור לקוחותינו בעולם העיסקי. זו זכות לתרום קמפיין כזה וברצוני להודות לכל אתרי האינטרנט שלקחו בו חלק". מנכ"ל העמותה אלכס מויססקו: " זו פרבילגיה עצומה בשבילנו לעלות בקמפיין כל כך חדשני ומיוחד, פרקינסון נתפסת כמחלה שאף אחד לא רוצה להתעסק איתה, וזניט מדיה הצליחו להרים קמפיין שהמעביר את המסר בצורה כל כך ישירה וברורה, שאנחנו מרגישים שזכינו". מויססקו ציין עוד כי "כיום ישנם 25,000 חולי פרקינסון בישראל אבל רק 5% רשומים בעמותה ומקבלים עזרה, אנו בטוחים שבעזרת הקמפיין נוכל להגיע למרבית החולים ולסייע להם ולבני משפחותיהם".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ג׳ינס 06/03/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    לא מפתיע שזניט בכלל לא מסוגלים למה. תמשיכו להגיב לעצמכם
  • 5.
    מרגש ברמות -זה פרסום (ל"ת)
    סיגל 06/03/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עוד גוסט... (ל"ת)
    06/03/2013 07:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד לאתרים (ל"ת)
    אמיר 05/03/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פשוט מושלם (ל"ת)
    שרון 05/03/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קמפיין מדהים ומרגש (ל"ת)
    שירי 05/03/2013 18:45
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.