עפים על עצמם: KLM במהלך דיגיטל-פרינט שמנצל את הרשתות החברתיות
חברת התעופה ההולנדית KLM מצטיינת בשנים האחרונות במהלכים מבוססי דיגיטל שנועדו לייצר עבור לקוחותיהם חווית משתמש ייחודית. הפעם הם מציגים פעילות שמתרגמת באופן מוצלח את אלמנט השיתוף ברשתות החברתיות - לכלי עזר בדמותה של מפה מוחשית, פרקטית, וכזו שמבוססת על הבחירות של החברים שלכם.
מה ש-KLM מציעה הוא למעשה מפה, לעשרות יעדים בחו"ל, המבוססת על ציון נקודות מומלצות לבקר בהם, בהמלצת החברים שלכם. החברה השיקה
כדי לקבל טיפים מהחברים לפני הטיסה לא צריך את KLM, מה גם שהרשת עמוסה באתרי תיירות, מבוססי תוכן גולשים מהם ניתן לשלוף כל בדל מידע על כל ביסטרו בגודל 3 מטרים באירופה. מה ש-KLM הבינה הוא שעדיין, למרות העידן הדיגיטלי והמסכים השונים המלווים אותנו לכל פינה בעולם - נותרו תיירים ששומרים פינה חמה למפה ומעדיפים אותה על פני בהייה במסך.