מיי סופרמרקט: הקמפיין הראשון של מנצ' בבעלותם של מלינרסקי, נעים וצ'כנובר
משרד הפרסום החדש, בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר, עליו
- 19.איזה זבל - חבל... (ל"ת)איזה זבל 12/02/2013 11:59הגב לתגובה זו
- 18.ערן 12/02/2013 08:39הגב לתגובה זוכמה אנשי קריאטיב יצאו לעצמאות, פתחו משרד והיו בטוחים שהם הולכים לכבוש את העולם, אבל מצאו את עצמם כעבור שנתיים עושים פרילאנס באלף ש"ח למכרז עבור משרד פרסום בעשירייה השלישית. והחבר'ה האלו יוצאים והקמפיין הראשון הוא הפקה בטלוויזיה. את חלק מהקנאים ניתן למצוא כאן מתחתי >>
- 17.brilliant creative for a great service (ל"ת)susana 11/02/2013 22:53הגב לתגובה זו
- 16.אביב 11/02/2013 20:08הגב לתגובה זוכל הכבוד - שיהיה בהצלחה תכבשו את העולם
- 15.רז 11/02/2013 19:39הגב לתגובה זובהצלחה, אחלה אנשים
- 14.XOXO 11/02/2013 17:14הגב לתגובה זויניב תעשה לי קרחת! בהצלחה:-)
- 13.נימי 11/02/2013 17:13הגב לתגובה זוזה מה שיכולתם לעשות? איפה הקריאייטיב? עוד סנג'רים של הלקוח
- 12.סתמי (ל"ת)יואב 11/02/2013 16:03הגב לתגובה זו
- ממש סתמי! (ל"ת)חבל 11/02/2013 16:25הגב לתגובה זו
- 11.עוד משרד פרסום? (ל"ת)ראה דבר אחד 11/02/2013 12:53הגב לתגובה זו
- 10.אחת שיודעת 11/02/2013 11:54הגב לתגובה זובהצלחה!
- 9.שם 11/02/2013 11:31הגב לתגובה זוזה אתר יחצ? או אתר שיווק? פשוט תגידו
- 8.מביך 11/02/2013 10:51הגב לתגובה זולא מבין לא את אייס ואל את משרד הפרסום. מה זה היח"צ העלוב הזה? הסרט המביך הזה שווה ידיעה? ולמשרד הפרסום, אני במקומכם מחביא את הסרט הזה טוב טוב. בושה לחתום עליו.
- 7.גרציאני 11/02/2013 07:50הגב לתגובה זוחבר'ה מוכשרים, כל אחד בתחומו. בהצלחה רבה
- 6.שיהיה בהצלחה ללקוח ולמשרד החדש (ל"ת)שי בן ארי 10/02/2013 22:44הגב לתגובה זו
- 5.זו שמפרגנת 10/02/2013 22:01הגב לתגובה זושיהיה בהצלחה!
- 4.משיק 10/02/2013 19:46הגב לתגובה זוזה סרט השקה זה? נראה יותר סתם מאחרון סרטי המכר של שופרסל.
- 3.אורית גניס 10/02/2013 19:19הגב לתגובה זוכל הכבוד לכם, וישר כוח. אכן מנצ' אחד אחד, ושיהיה בהצלחה עם הקמפיין הראשון ועם כל הבאים אחריו.
- 2.Tomboy 10/02/2013 19:15הגב לתגובה זואיזה מוכשרים החברה האלה, הם עו יגיעו רחוק.
- 1.כבוד! (ל"ת)מפרגן 10/02/2013 18:02הגב לתגובה זו

כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
העיתונאי אלמוג בוקר הפך לאחד הפרצופים המוכרים בחדשות 13 גם בזכות הסיקור הצמוד ביום שפרצה המלחמה. הפופולריות שלו גברה בהדרגה בתשעת החודשים מא המלחמה והוא ממנף את זה לשדרוג בשכר. אלמוג יעבור למתחרה - חדשות 12, שהיא סוג של מונופול בשוק - מונופול שמפחדים לגעת בו מכיוון שזו תקשורת וחדשות עם פרשנים ועיתונאים חזקים והחיצים יופנו כלפי הרגולטור שיעיז להגיד שמדובר במונופול או שינסה ליצור תחרות הוגנת. חדשות 12 שייכת לקשת שהיא עצמה גם סוג של מונופול, שמחזיקה גם באתר מאקו ואתר N12. קשת נהנית מהקריסה של רשת ובמיוחד חדשות 13, כשבשוק אומרים כבר מעל לשנה שקשת היא זו שמחזיקה את רשת. היא לא מקבלת חלק מהמפרסמים כדי שיעברו לרשת, כדי ליצור מצב שיש תחרות.
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.