TV

מיי סופרמרקט: הקמפיין הראשון של מנצ' בבעלותם של מלינרסקי, נעים וצ'כנובר

משרד הפרסום מנצ' המורכב משמות השותפים - יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מ-Q דיגיטל יוצא לדרכו עם קמפיין TV ודיגיטל לרשת מיי סופרמרקט
משה בנימין | (20)

משרד הפרסום החדש, בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר, עליו דווח לראשונה באייס, יוצא לדרכו. המשרד שייקרא מנצ' (שימוש בראשי התיבות של השותפים) יעלה הערב בקמפיין טלוויזיה לאתר השוואות סלי הקנייה באינטרנט 'מיי סופרמרקט'. הסרטון הוא הראשון מסדרה בת 5 סרטים הממחישה כי יש יתרונות שיכולים לקרות רק במיי סופרמרקט, ולא בסופרמרקטים הרגילים. הבחירה במנצ' למשרד הפרסום של החברה הגיעה לאחר מכרז שזו קיימה במסגרתו פגשו במשרדים נוספים. על ההחלטה ללכת עם משרד צעיר שזה עתה הוקם אומר גלעד שמחוני, מנכ"ל מיי סופרמרקט ישראל: "שם המשרד לא משנה. בסופו של דבר אני עובד עם אנשים, והם הרשימו אותי עם התוצאות הקריאיטיביות שהציגו לבריף שהעברתי".

מיי סופרמרקט שהוקמה על ידי יזמים ישראליים פעילה בשוק הבריטי והאמריקאי מאז 2006 ולאחרונה, לפני כחצי שנה החלה לפעול גם בשוק המקומי. שמחוני מציין כי "בשוק הבריטי אנחנו מכסים כ-15% ממשקי הבית, וכיום בישראל כ-100 אלף בתי אב נעזרים בשירותים שלנו מדי חודש, ללא פעילות שיווקית מקדימה".

הקמפיין שיעלה באמצעות מנצ' הוא למעשה הפעילות התקשורתית הראשונה של החברה מול הקהל הישראלי. היא תכלול בעיקר טלוויזיה ודיגיטל. לדברי שמחוני, החברה שמשווה סלי קנייה באמצעות רכישה באינטרנט, מציעה, באופן עובדתי חסכון ממוצע של כ-90 שקלים על סלי קנייה של 500 שקלים ומעלה".

יניב מלינרסקי מבעלי מנצ' מסר לאייס: "מיי סופרמרקט זה קודם כל מוצר מצויין, שמאחוריו עומד לקוח מצויין שתענוג לעבוד איתו". לגבי שם המשרד אומר מלינרסקי: "לא סתם בחרנו את השם מנצ'. אנחנו אנשים טובים שמתכוונים לעבוד רק עם לקוחות טובים. עד עכשיו טפו טפו טפו זה מצליח לנו".

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    איזה זבל - חבל... (ל"ת)
    איזה זבל 12/02/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    ערן 12/02/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    כמה אנשי קריאטיב יצאו לעצמאות, פתחו משרד והיו בטוחים שהם הולכים לכבוש את העולם, אבל מצאו את עצמם כעבור שנתיים עושים פרילאנס באלף ש"ח למכרז עבור משרד פרסום בעשירייה השלישית. והחבר'ה האלו יוצאים והקמפיין הראשון הוא הפקה בטלוויזיה. את חלק מהקנאים ניתן למצוא כאן מתחתי >>
  • 17.
    brilliant creative for a great service (ל"ת)
    susana 11/02/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אביב 11/02/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד - שיהיה בהצלחה תכבשו את העולם
  • 15.
    רז 11/02/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה, אחלה אנשים
  • 14.
    XOXO 11/02/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    יניב תעשה לי קרחת! בהצלחה:-)
  • 13.
    נימי 11/02/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    זה מה שיכולתם לעשות? איפה הקריאייטיב? עוד סנג'רים של הלקוח
  • 12.
    סתמי (ל"ת)
    יואב 11/02/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
  • ממש סתמי! (ל"ת)
    חבל 11/02/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    עוד משרד פרסום? (ל"ת)
    ראה דבר אחד 11/02/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אחת שיודעת 11/02/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 9.
    שם 11/02/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    זה אתר יחצ? או אתר שיווק? פשוט תגידו
  • 8.
    מביך 11/02/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    לא מבין לא את אייס ואל את משרד הפרסום. מה זה היח"צ העלוב הזה? הסרט המביך הזה שווה ידיעה? ולמשרד הפרסום, אני במקומכם מחביא את הסרט הזה טוב טוב. בושה לחתום עליו.
  • 7.
    גרציאני 11/02/2013 07:50
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה מוכשרים, כל אחד בתחומו. בהצלחה רבה
  • 6.
    שיהיה בהצלחה ללקוח ולמשרד החדש (ל"ת)
    שי בן ארי 10/02/2013 22:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    זו שמפרגנת 10/02/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    שיהיה בהצלחה!
  • 4.
    משיק 10/02/2013 19:46
    הגב לתגובה זו
    זה סרט השקה זה? נראה יותר סתם מאחרון סרטי המכר של שופרסל.
  • 3.
    אורית גניס 10/02/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לכם, וישר כוח. אכן מנצ' אחד אחד, ושיהיה בהצלחה עם הקמפיין הראשון ועם כל הבאים אחריו.
  • 2.
    Tomboy 10/02/2013 19:15
    הגב לתגובה זו
    איזה מוכשרים החברה האלה, הם עו יגיעו רחוק.
  • 1.
    כבוד! (ל"ת)
    מפרגן 10/02/2013 18:02
    הגב לתגובה זו