TV

מיי סופרמרקט: הקמפיין הראשון של מנצ' בבעלותם של מלינרסקי, נעים וצ'כנובר

משרד הפרסום מנצ' המורכב משמות השותפים - יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מ-Q דיגיטל יוצא לדרכו עם קמפיין TV ודיגיטל לרשת מיי סופרמרקט
משה בנימין | (20)

משרד הפרסום החדש, בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר, עליו דווח לראשונה באייס, יוצא לדרכו. המשרד שייקרא מנצ' (שימוש בראשי התיבות של השותפים) יעלה הערב בקמפיין טלוויזיה לאתר השוואות סלי הקנייה באינטרנט 'מיי סופרמרקט'. הסרטון הוא הראשון מסדרה בת 5 סרטים הממחישה כי יש יתרונות שיכולים לקרות רק במיי סופרמרקט, ולא בסופרמרקטים הרגילים. הבחירה במנצ' למשרד הפרסום של החברה הגיעה לאחר מכרז שזו קיימה במסגרתו פגשו במשרדים נוספים. על ההחלטה ללכת עם משרד צעיר שזה עתה הוקם אומר גלעד שמחוני, מנכ"ל מיי סופרמרקט ישראל: "שם המשרד לא משנה. בסופו של דבר אני עובד עם אנשים, והם הרשימו אותי עם התוצאות הקריאיטיביות שהציגו לבריף שהעברתי". מיי סופרמרקט שהוקמה על ידי יזמים ישראליים פעילה בשוק הבריטי והאמריקאי מאז 2006 ולאחרונה, לפני כחצי שנה החלה לפעול גם בשוק המקומי. שמחוני מציין כי "בשוק הבריטי אנחנו מכסים כ-15% ממשקי הבית, וכיום בישראל כ-100 אלף בתי אב נעזרים בשירותים שלנו מדי חודש, ללא פעילות שיווקית מקדימה". הקמפיין שיעלה באמצעות מנצ' הוא למעשה הפעילות התקשורתית הראשונה של החברה מול הקהל הישראלי. היא תכלול בעיקר טלוויזיה ודיגיטל. לדברי שמחוני, החברה שמשווה סלי קנייה באמצעות רכישה באינטרנט, מציעה, באופן עובדתי חסכון ממוצע של כ-90 שקלים על סלי קנייה של 500 שקלים ומעלה". יניב מלינרסקי מבעלי מנצ' מסר לאייס: "מיי סופרמרקט זה קודם כל מוצר מצויין, שמאחוריו עומד לקוח מצויין שתענוג לעבוד איתו". לגבי שם המשרד אומר מלינרסקי: "לא סתם בחרנו את השם מנצ'. אנחנו אנשים טובים שמתכוונים לעבוד רק עם לקוחות טובים. עד עכשיו טפו טפו טפו זה מצליח לנו".

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    איזה זבל - חבל... (ל"ת)
    איזה זבל 12/02/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    ערן 12/02/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    כמה אנשי קריאטיב יצאו לעצמאות, פתחו משרד והיו בטוחים שהם הולכים לכבוש את העולם, אבל מצאו את עצמם כעבור שנתיים עושים פרילאנס באלף ש"ח למכרז עבור משרד פרסום בעשירייה השלישית. והחבר'ה האלו יוצאים והקמפיין הראשון הוא הפקה בטלוויזיה. את חלק מהקנאים ניתן למצוא כאן מתחתי >>
  • 17.
    brilliant creative for a great service (ל"ת)
    susana 11/02/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אביב 11/02/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד - שיהיה בהצלחה תכבשו את העולם
  • 15.
    רז 11/02/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה, אחלה אנשים
  • 14.
    XOXO 11/02/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    יניב תעשה לי קרחת! בהצלחה:-)
  • 13.
    נימי 11/02/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    זה מה שיכולתם לעשות? איפה הקריאייטיב? עוד סנג'רים של הלקוח
  • 12.
    סתמי (ל"ת)
    יואב 11/02/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
  • ממש סתמי! (ל"ת)
    חבל 11/02/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    עוד משרד פרסום? (ל"ת)
    ראה דבר אחד 11/02/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אחת שיודעת 11/02/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 9.
    שם 11/02/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    זה אתר יחצ? או אתר שיווק? פשוט תגידו
  • 8.
    מביך 11/02/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    לא מבין לא את אייס ואל את משרד הפרסום. מה זה היח"צ העלוב הזה? הסרט המביך הזה שווה ידיעה? ולמשרד הפרסום, אני במקומכם מחביא את הסרט הזה טוב טוב. בושה לחתום עליו.
  • 7.
    גרציאני 11/02/2013 07:50
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה מוכשרים, כל אחד בתחומו. בהצלחה רבה
  • 6.
    שיהיה בהצלחה ללקוח ולמשרד החדש (ל"ת)
    שי בן ארי 10/02/2013 22:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    זו שמפרגנת 10/02/2013 22:01
    הגב לתגובה זו
    שיהיה בהצלחה!
  • 4.
    משיק 10/02/2013 19:46
    הגב לתגובה זו
    זה סרט השקה זה? נראה יותר סתם מאחרון סרטי המכר של שופרסל.
  • 3.
    אורית גניס 10/02/2013 19:19
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לכם, וישר כוח. אכן מנצ' אחד אחד, ושיהיה בהצלחה עם הקמפיין הראשון ועם כל הבאים אחריו.
  • 2.
    Tomboy 10/02/2013 19:15
    הגב לתגובה זו
    איזה מוכשרים החברה האלה, הם עו יגיעו רחוק.
  • 1.
    כבוד! (ל"ת)
    מפרגן 10/02/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
אלמוג בוקר
צילום: רשתות חברתיות סעיף 27

כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?

הכתב הדהים כאשר הודיע על עזיבה לערוץ המתחרה, שם מרוויחים הטאלנטים בין 1.5-2 מיליון שקל בשנה. ההערכה היא ששכרו של אלמוג, שיחליף את תמיר סטיינמן, יהיה נמוך יותר; וגם - כמה מרוויח עמית סגל בשנה?
איציק יצחקי |

העיתונאי אלמוג בוקר הפך לאחד הפרצופים המוכרים בחדשות 13 גם בזכות הסיקור הצמוד ביום שפרצה המלחמה. הפופולריות שלו גברה בהדרגה בתשעת החודשים מא המלחמה והוא ממנף את זה לשדרוג בשכר. אלמוג יעבור למתחרה - חדשות 12, שהיא סוג של מונופול בשוק - מונופול שמפחדים לגעת בו מכיוון שזו תקשורת וחדשות עם פרשנים ועיתונאים חזקים והחיצים יופנו כלפי הרגולטור שיעיז להגיד שמדובר במונופול או שינסה ליצור תחרות הוגנת. חדשות 12 שייכת לקשת שהיא עצמה גם סוג של מונופול, שמחזיקה גם באתר מאקו ואתר N12. קשת נהנית מהקריסה של רשת ובמיוחד חדשות 13, כשבשוק אומרים כבר מעל לשנה שקשת היא זו שמחזיקה את רשת. היא לא מקבלת חלק מהמפרסמים כדי שיעברו לרשת, כדי ליצור מצב שיש תחרות.

קשת היא מונופול

בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).

בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.

עמית סגל  מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל

הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של  מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.  
 אלמוג בוקר - שכר של כמיליון שקל 
בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות כתב בוקר: "אני יוצא לדרך חדשה. אני יוצא לדרך חדשה אבל בוחר להמשיך באותה נקודה במפה. העוטף. הדרום. זה הבית שלי. ובימים אלה כשאנחנו נלחמים על קיומנו, אין מבחינתי תפקיד חשוב יותר מלהיות הקול של התושבים. בעוטף. בדרום. אחרי 17 שנים אני עוזב את חדשות 13 ועובר לשמש ככתב וכפרשן הדרום של חדשות 12 ופרשן אולפן שישי. קשה לעזוב מקום שגדלת וצמחת בו". הוא מציין כי "הקלישאה אומרת שמקום עבודה הוא בית, אבל בשנה האחרונה כשאיבדתי את הבית האמיתי שלי, הפיזי שלי, – חדשות 13 היתה עבורי עוגן. חדשות 13 עכשיו ובעבר חדשות 10 היו בשבילי כמו משפחה. וזה קשה לעזוב. תמיד, בטח בימים אלה. זאת הייתה החלטה קשה, אולי הקשה ביותר שקיבלתי בחיי המקצועיים, אבל החלטתי שהגיע הזמן ללכת לאתגר חדש, כזה שיאפשר לי לעלות עוד מדרגה בהגשמה העצמית ובפעילות להצבת הדרום בצמרת סדר היום הציבורי, גם בימים שאינם מלחמה. כשכל החטופות והחטופים יחזרו הביתה". לסיום כתב כי "אני רוצה לבקש סליחה וגם לומר תודה.  סליחה מהחברים שאני כל כך אוהב ונמצאים בימים אלה במאבק חשוב מאוד. סליחה שאני עוזב. סליחה שאני עוזב עכשיו. אני נפרד מנבחרת של עיתונאים משובחים שהיו לי הכבוד והזכות לעבוד לצידם. אחרי אינספור מאבקים שעברנו יחד, במאבק הזה, החשוב מכולם, אני עדיין איתכם, גם אם מבחוץ. תודה שעמדתם מאחורי גם כשטעיתי, שהייתם שם בשבילי בכל הסלמה בעוטף, ובעיקר על כך שתמיד נתתם לי את המקום להגשים את הייעוד שלי, את הסיבה שבחרתי במקצוע החשוב הזה, להיות שליח של האזור הכי חשוב (מבחינתי) ויחד, לא פעם הצבנו את הדרום בכלל ואת העוטף בפרט בצמרת סדר היום. תודה על כך שאפשרתם לי לצעוק את שעל ליבם של תושבי העוטף היקרים לליבי. לליבנו. תודה וסליחה".