הפרויקט החברתי של JCDecaux המעודד אימוץ בעלי חיים עובר לשלב הבא. לאחר ההכרזה על המודעות הזוכות שהוגשו על ידי הקהל הרחב - 11 במספר, והגשת המודעות על ידי משרדי הפרסום - ממשיך הפרויקט באינסטגרם.
כזכור, הפרויקט שיצא לדרכו לפני קצת יותר מחודש בשיתוף אתר אייס זכה להיענות נרחבת מצד הגולשים, והסתכם בכ-300 מודעות קריאייטיב בנושא אימוץ בעלי חיים. 11 זוכים מאושרים שהמודעות שלהם נבחרו יזכו לראות את עבודותיהם בקמפיין חוצות על גבי מתקני החברה ברחבי תל אביב יפו. על גבי המודעות יוטבעו הלוגואים של ארבע עמותות למען בעלי חיים - צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות, SOS חיות וחיים לבעלי חיים. כל העבודות שהוגשו מופיעות בעמוד הפייסבוק "חיות או לא להיות :JCDecaux"
במסגרת הקמפיין פנתה JCDecaux במקביל לעמוד הפייסבוק גם למספר משרדי פרסום מובילים שלקחו חלק בפרויקט המיוחד: גיתם BBDO, פוקס גורן גלעדי, PUBLICIS, דרורי שלומי, לעומק התודעה, שמעוני פינקלשטיין, ענבר מרחב ניסן, באומן בר ריבנאי, באומן אקספרט, Y&R Israel
בשלב הבא של הפרויקט, הציבור יוזמן להצטלם ליד מודעות הקמפיין בעיר ולהעלות את התמונות בלשונית # JCDPETS באינסטגרם. בסיום הקמפיין JCDecaux תפיק פוסטר שיכלול את התמונות שהועלו לעמוד האינסטגרם וזה יפורסם בחוצות תל אביב.
בנוסף לזאת, תורמת JCDecaux קמפיין עמודורים עבור אירוע התרמה "חורף חם" של עמותת "חיים לבעלי חיים" הכולל מופעי מוסיקה וסטנד-אפ ובשיאו ימכרו דייטים אישיים עם מפורסמים במכירה פומבית.
פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל: "זכינו לראות עבודות מרגשות, מיוחדות ומשעשעות כאחד למען המטרה החשובה שבחרנו, עידוד אימוץ בעל חיים. הופתענו מכמות התגובות המדהימות לנושא ואני שמח להכריז על סיום השלב הנוכחי של הפרויקט ועל העובדה שהקהל הרחב יוכל לראות את תוצאות הקמפיין בכל רחבי תל אביב יפו. אני מודה לכל אלו שלקחו חלק בפרויקט ומזמין את כולם להצטלם ליד המודעות שנבחרו אשר יוצגו על גבי מתקני החברה ולהעלות את התמונות באינסטגרם".