אלון גל יוביל את קמפיין בר המים של אלקטרה - בהשקעה של 2 מיליון שקלים
חברת אלקטרה יוצאת בקמפיין לקידום בר המים של החברה. הקמפיין שיכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בהיקף של 2 מיליון שקלים עלה השבוע, ומלווה הינו מהלך שיווקי שמובילה החברה להורדה דרמטית בתעריפי השירות והתחזוקה השנתיים (סננים, נורות UV, שירות ואחריות) של ברי המים. את קמפיין הטלוויזיה מוביל אלון גל. אלקטרה מדגישה בקמפיין את המהלך האחרון שהובילה להוזלת תעריפי השירות והתחזוקה למחיר של 490 שקלים לשנה, למסלול ללא התחייבות. דפנה שאול נעים, סמנכ"ל השיווק ומנהלת פעילות אלקטרה בר: "השקת בר המים המתקדם שברה את המונופול הקיים והביאה לירידה של כ-50% במחירי ברי המים". על פי הערכות אלקטרה, שוק המים בישראל, המתחלק בין בקבוקים ומתקני מים מינרלים ומטוהרים, נאמד בלמעלה מ-1.25 מיליארד שקלים בשנה. שוק מתקני המים נאמד בכ-760 מיליון שקלים, כאשר למעלה מ- 500 מיליון שקלים משויכים לקטגוריית ברי המים המטוהרים, שהיא הקטגוריה בעלת הגידול המואץ ביותר.
- 6.אביב 08/01/2013 08:30הגב לתגובה זוממש לא טעימים אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לשתות את זה! אני מאוד מעריך את אלון גל בתור מאמן אישי אבל את זה הוא לא יצליח למכור לי.. אנחנו בבית שותים רק מים מינרלים.
- גבי 09/01/2013 13:10הגב לתגובה זואז עם כל הקיצוצים כביכול, אני בינתיים מעדיף להישאר עם המי עדן!
- 5.מיכאל 07/01/2013 09:33הגב לתגובה זואני אהבתי, זה משכנע, פשוט, ומראה מה יוצא לנו מזה. אני חושב שזו אופציה טובה
- 4.לא סובל את אלון גל 07/01/2013 07:46הגב לתגובה זואני חושב שיש פה בחירה מעניינת לקמפיין - אדם שנוי במחלוקת אך מניע לפעולה. האם הקמפיין הצליח? מסקרן
- 3.שוק חם שסוף סוף נפתח לתחרות (ל"ת)משה 06/01/2013 16:29הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה דפנה - מהמוכשרות שבאנשי השיווק (ל"ת)רחל 06/01/2013 13:55הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה - מותג מצוין ופרזנטור מעניין (ל"ת)דניאל 06/01/2013 13:46הגב לתגובה זו

כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
העיתונאי אלמוג בוקר הפך לאחד הפרצופים המוכרים בחדשות 13 גם בזכות הסיקור הצמוד ביום שפרצה המלחמה. הפופולריות שלו גברה בהדרגה בתשעת החודשים מא המלחמה והוא ממנף את זה לשדרוג בשכר. אלמוג יעבור למתחרה - חדשות 12, שהיא סוג של מונופול בשוק - מונופול שמפחדים לגעת בו מכיוון שזו תקשורת וחדשות עם פרשנים ועיתונאים חזקים והחיצים יופנו כלפי הרגולטור שיעיז להגיד שמדובר במונופול או שינסה ליצור תחרות הוגנת. חדשות 12 שייכת לקשת שהיא עצמה גם סוג של מונופול, שמחזיקה גם באתר מאקו ואתר N12. קשת נהנית מהקריסה של רשת ובמיוחד חדשות 13, כשבשוק אומרים כבר מעל לשנה שקשת היא זו שמחזיקה את רשת. היא לא מקבלת חלק מהמפרסמים כדי שיעברו לרשת, כדי ליצור מצב שיש תחרות.
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.