אלון גל יוביל את קמפיין בר המים של אלקטרה - בהשקעה של 2 מיליון שקלים

אלקטרה יוצאת בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, על רקע המהלך שהיא מובילה לקיצוץ משמעותי במחירי השירות והתחזוקה בשוק מתקני המים המאיץ
כתבי אייס | (7)

חברת אלקטרה יוצאת בקמפיין לקידום בר המים של החברה. הקמפיין שיכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בהיקף של 2 מיליון שקלים עלה השבוע, ומלווה הינו מהלך שיווקי שמובילה החברה להורדה דרמטית בתעריפי השירות והתחזוקה השנתיים (סננים, נורות UV, שירות ואחריות) של ברי המים. את קמפיין הטלוויזיה מוביל אלון גל.

אלקטרה מדגישה בקמפיין את המהלך האחרון שהובילה להוזלת תעריפי השירות והתחזוקה למחיר של 490 שקלים לשנה, למסלול ללא התחייבות. דפנה שאול נעים, סמנכ"ל השיווק ומנהלת פעילות אלקטרה בר: "השקת בר המים המתקדם שברה את המונופול הקיים והביאה לירידה של כ-50% במחירי ברי המים". על פי הערכות אלקטרה, שוק המים בישראל, המתחלק בין בקבוקים ומתקני מים מינרלים ומטוהרים, נאמד בלמעלה מ-1.25 מיליארד שקלים בשנה. שוק מתקני המים נאמד בכ-760 מיליון שקלים, כאשר למעלה מ- 500 מיליון שקלים משויכים לקטגוריית ברי המים המטוהרים, שהיא הקטגוריה בעלת הגידול המואץ ביותר.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אביב 08/01/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    ממש לא טעימים אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לשתות את זה! אני מאוד מעריך את אלון גל בתור מאמן אישי אבל את זה הוא לא יצליח למכור לי.. אנחנו בבית שותים רק מים מינרלים.
  • גבי 09/01/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    אז עם כל הקיצוצים כביכול, אני בינתיים מעדיף להישאר עם המי עדן!
  • 5.
    מיכאל 07/01/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    אני אהבתי, זה משכנע, פשוט, ומראה מה יוצא לנו מזה. אני חושב שזו אופציה טובה
  • 4.
    לא סובל את אלון גל 07/01/2013 07:46
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שיש פה בחירה מעניינת לקמפיין - אדם שנוי במחלוקת אך מניע לפעולה. האם הקמפיין הצליח? מסקרן
  • 3.
    שוק חם שסוף סוף נפתח לתחרות (ל"ת)
    משה 06/01/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בהצלחה דפנה - מהמוכשרות שבאנשי השיווק (ל"ת)
    רחל 06/01/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה - מותג מצוין ופרזנטור מעניין (ל"ת)
    דניאל 06/01/2013 13:46
    הגב לתגובה זו