אלון גל יוביל את קמפיין בר המים של אלקטרה - בהשקעה של 2 מיליון שקלים
חברת אלקטרה יוצאת בקמפיין לקידום בר המים של החברה. הקמפיין שיכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בהיקף של 2 מיליון שקלים עלה השבוע, ומלווה הינו מהלך שיווקי שמובילה החברה להורדה דרמטית בתעריפי השירות והתחזוקה השנתיים (סננים, נורות UV, שירות ואחריות) של ברי המים. את קמפיין הטלוויזיה מוביל אלון גל.
אלקטרה מדגישה בקמפיין את המהלך האחרון שהובילה להוזלת תעריפי השירות והתחזוקה למחיר של 490 שקלים לשנה, למסלול ללא התחייבות. דפנה שאול נעים, סמנכ"ל השיווק ומנהלת פעילות אלקטרה בר: "השקת בר המים המתקדם שברה את המונופול הקיים והביאה לירידה של כ-50% במחירי ברי המים". על פי הערכות אלקטרה, שוק המים בישראל, המתחלק בין בקבוקים ומתקני מים מינרלים ומטוהרים, נאמד בלמעלה מ-1.25 מיליארד שקלים בשנה. שוק מתקני המים נאמד בכ-760 מיליון שקלים, כאשר למעלה מ- 500 מיליון שקלים משויכים לקטגוריית ברי המים המטוהרים, שהיא הקטגוריה בעלת הגידול המואץ ביותר.
- 6.אביב 08/01/2013 08:30הגב לתגובה זוממש לא טעימים אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לשתות את זה! אני מאוד מעריך את אלון גל בתור מאמן אישי אבל את זה הוא לא יצליח למכור לי.. אנחנו בבית שותים רק מים מינרלים.
- גבי 09/01/2013 13:10הגב לתגובה זואז עם כל הקיצוצים כביכול, אני בינתיים מעדיף להישאר עם המי עדן!
- 5.מיכאל 07/01/2013 09:33הגב לתגובה זואני אהבתי, זה משכנע, פשוט, ומראה מה יוצא לנו מזה. אני חושב שזו אופציה טובה
- 4.לא סובל את אלון גל 07/01/2013 07:46הגב לתגובה זואני חושב שיש פה בחירה מעניינת לקמפיין - אדם שנוי במחלוקת אך מניע לפעולה. האם הקמפיין הצליח? מסקרן
- 3.שוק חם שסוף סוף נפתח לתחרות (ל"ת)משה 06/01/2013 16:29הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה דפנה - מהמוכשרות שבאנשי השיווק (ל"ת)רחל 06/01/2013 13:55הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה - מותג מצוין ופרזנטור מעניין (ל"ת)דניאל 06/01/2013 13:46הגב לתגובה זו