פרסום 'אברהם' זכה בתקציב מחלבות רמת הגולן: יטפל במותג 'חלב הרים'
שנת 2013 יצאה לדרכה ובשוק הפרסום החלה חלוקת התקציבים. משרד הפרסום 'אברהם' בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל, זכה בתקציב הפרסום של מחלבות רמת הגולן, ויהיה הנסיון הראשון של המחלבה עם משרד כלשהו. ב-2012 פרסמה החברה באופן עצמאי במינון נמוך מאוד - היקפו של תקציב הפרסום ל-2013, בה מתוכננת פעילות שיווקית סביב המותג "חלב הרים", אינו ידוע.
במחלבות רמת הגולן החליטו לפעול בצמוד למשרד פרסום לטובת קידום המותג שהשיקה ב-2012 - "חלב הרים טהור". במהלך השנה הקרובה תשיק החברה קמפיין תחת הכותרת "מקום מושלם לחלב". לדברי רועי לס, מנהל שיווק מחלבות רמת הגולן: "משרד הפרסום אברהם הציג תוכנית אסרטגית מוצלחת שתאמה לצרכים שהועלו".
- 2.יריב תותח על! (ל"ת):) 06/01/2013 18:30הגב לתגובה זו
- 1.שי 06/01/2013 11:58הגב לתגובה זומחלבות רמת הגולן הוא לא מותג גדול אבל יפה לראות משרדים שלא מתפנקים ולוקחים מותגים קטנים. אני בטוח שבאברהם יעשו טוב למותג הזה ושהעבודה על המותג הזה תעשה טוב לאברהם.
- מוזר לראות משרד של אופנה מטפל בצרכנות.. (ל"ת)דן א 06/01/2013 13:32הגב לתגובה זו
- הם לא משרד של אופנה... (ל"ת)06/01/2013 18:20
- 06/01/2013 12:59הגב לתגובה זולא למשרד ולא לעצמם. פרסום זה משחק של גדולים
- אנא פרנק 06/01/2013 13:39מותג קטן יכול לגדול ולהיפך, משרד גדול יכול להיעלם, ומשרד קטן יכול מין הסתם לצמוח

כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
העיתונאי אלמוג בוקר הפך לאחד הפרצופים המוכרים בחדשות 13 גם בזכות הסיקור הצמוד ביום שפרצה המלחמה. הפופולריות שלו גברה בהדרגה בתשעת החודשים מא המלחמה והוא ממנף את זה לשדרוג בשכר. אלמוג יעבור למתחרה - חדשות 12, שהיא סוג של מונופול בשוק - מונופול שמפחדים לגעת בו מכיוון שזו תקשורת וחדשות עם פרשנים ועיתונאים חזקים והחיצים יופנו כלפי הרגולטור שיעיז להגיד שמדובר במונופול או שינסה ליצור תחרות הוגנת. חדשות 12 שייכת לקשת שהיא עצמה גם סוג של מונופול, שמחזיקה גם באתר מאקו ואתר N12. קשת נהנית מהקריסה של רשת ובמיוחד חדשות 13, כשבשוק אומרים כבר מעל לשנה שקשת היא זו שמחזיקה את רשת. היא לא מקבלת חלק מהמפרסמים כדי שיעברו לרשת, כדי ליצור מצב שיש תחרות.
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.