פרסום ראשון

פרסום 'אברהם' זכה בתקציב מחלבות רמת הגולן: יטפל במותג 'חלב הרים'

לראשונה מצרפת חברת 'מחלבות רמת הגולן' משרד פרסום למערך השיווק שלה. הפעילות תתמקד בקידום מותג החלב שהושק ב-2012 "חלב הרים טהור"
משה בנימין | (7)

שנת 2013 יצאה לדרכה ובשוק הפרסום החלה חלוקת התקציבים. משרד הפרסום 'אברהם' בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל, זכה בתקציב הפרסום של מחלבות רמת הגולן, ויהיה הנסיון הראשון של המחלבה עם משרד כלשהו. ב-2012 פרסמה החברה באופן עצמאי במינון נמוך מאוד - היקפו של תקציב הפרסום ל-2013, בה מתוכננת פעילות שיווקית סביב המותג "חלב הרים", אינו ידוע. במחלבות רמת הגולן החליטו לפעול בצמוד למשרד פרסום לטובת קידום המותג שהשיקה ב-2012 - "חלב הרים טהור". במהלך השנה הקרובה תשיק החברה קמפיין תחת הכותרת "מקום מושלם לחלב". לדברי רועי לס, מנהל שיווק מחלבות רמת הגולן: "משרד הפרסום אברהם הציג תוכנית אסרטגית מוצלחת שתאמה לצרכים שהועלו".

מחלבות רמת הגולן הוקמה ב1984 החברה מייצרת מוצרי חלב עמיד תחת המותג "מחלבות רמת הגולן", ומותגים פרטיים אחרים (דוגמת תנובה, השף הלבן, טרה וכו'). המוצרים הבולטים אשר מייצרת החברה הינם סוגי חלב עמיד באריזות שונות, שוקו ומוצרי שמנת עמידה. החל משנת 2009 החברה נמצאת בבעלות של 4 קיבוצים בגליל וברמת הגולן (אורטל, גדות עין זיוון ושמיר) ואיש העסקים והשר לשעבר רפי איתן, המחזיקים כל אחד בכ-20%. מפעל הייצור של המחלבה ממוקם בקצרין ומעסיק כ-35 עובדים.

פרסום אברהם (Avraham) קיים כ-10 שנים ומטפל בין היתר בתקציבי הפרסום של רנואר, קדס קידס, צ'מפיון מוטורורס, אאודי, פוג'יקום, נייצ'ר ואלי, רשת מלונות קראון פלזה הולידי אין ועוד. דודיק כץ, מנכ"ל משותף בפרסום אברהם: "אנו שמחים ומודים למחלבות רמת הגולן על האמון שנתנו בנו, ומתרגשים לקראת האתגרים המשותפים שבדרך".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יריב תותח על! (ל"ת)
    :) 06/01/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שי 06/01/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    מחלבות רמת הגולן הוא לא מותג גדול אבל יפה לראות משרדים שלא מתפנקים ולוקחים מותגים קטנים. אני בטוח שבאברהם יעשו טוב למותג הזה ושהעבודה על המותג הזה תעשה טוב לאברהם.
  • מוזר לראות משרד של אופנה מטפל בצרכנות.. (ל"ת)
    דן א 06/01/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
  • הם לא משרד של אופנה... (ל"ת)
    06/01/2013 18:20
  • 06/01/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    לא למשרד ולא לעצמם. פרסום זה משחק של גדולים
  • אנא פרנק 06/01/2013 13:39
    מותג קטן יכול לגדול ולהיפך, משרד גדול יכול להיעלם, ומשרד קטן יכול מין הסתם לצמוח