הבריטים העתיקו משלמור ויורם לוי? צפו בפרסומת שמזכירה מאוד את ביטוח ישיר
פרסומת בריטית שעלתה לפני מספר חודשים מזכירה באופן חשוד משהו את הפרסומת של שלמור אבנון עמיחי לביטוח ישיר מלפני מספר שנים - פרסומת שהוביל בזמנו יורם לוי בתקפתו כמנהל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי וצילם עודד דוידוף.
למרות שזה רחוק
בפרסומת ה"דומה" מוצג נער בחצר ביתו, לוחץ ללא הרף על שלט אלקטרוני כדי להפעיל מכונית מירוץ בעוד שהשלט הוא זה של החנייה. גם כאן, הטעות המצערת עולה ביוקר. להבדיל מביטוח ישיר, הפרסומת הבריטית היא למשקפי ראייה לילדים, ומכאן הנער שמבלבל בין השלטים.
הפרסומת לביטוח ישיר מאת שלמור אבנון עמיחי
הפרסומת הבריטית
- 5.מי שלח את הקומניקט שלמור או באומן? (ל"ת)אליק 16/05/2012 10:57הגב לתגובה זו
- 4.אחד שהיה שם 16/05/2012 09:04הגב לתגובה זובשלמור תמיד ידעו את האמת על ״החיים לא הוגנים״. הוא דומה מידי לקמפיין של חברת הביטוח nationwide האמריקאית. life comes at you fast . וכן, זה הקו הפירסומי שלהם כבר יותר מעשור. הסיטואציות הקומיות של nationwide שונות, אבל אין ספק שהם העתיקו את האסטרטגיה ואת הקונספט הפרסומי.
- 16/05/2012 17:38הגב לתגובה זוהקונספט נולד ב-2001. הוא מקורי לחלוטין ולא העתק של כלום.
- 3.ארז 16/05/2012 00:10הגב לתגובה זונכון... יורם לוי התותח היה מנהל הקריאייטיב, גדעון עמיחי היה מנהל הקריאייטיב הראשי. אבל יש "גם" צוות שיצר את התסריט ועל כל הקונספט מתחילתו. קופי: ארז מיטל ארט: ג'ונתן לאנג
- 2.נו ברור 15/05/2012 22:20הגב לתגובה זוברור שגנבו. בהתחלה הבריטים חזרו במכונת זמן ל2001 כדי לראות את הפרסומת. ואחרי שלא מצאו אותה במקבץ שלחו עשרות גששי אינטרנט מקצועיים לאתר אותה בין אלפי אתרים באינטרנט. ואז העתיקו בלי בושה.
- 1.לא גנבו ולא נעליים 15/05/2012 12:57הגב לתגובה זורעיון ז'נרי, אין מה להתלהב יותר מדי. תנוחו.