
פרידה כואבת אחרי המצגת לשטראוס: תנובה וגיתם סיכמו על סיום ההתקשרות
הקו האדום נחצה, כך לפחות הרגישו בתנובה לאחר שנודע כי משרד הפרסום גיתם BBDO המטפל ב-4 תקציבי פרסום של החברה נפגש עם שטראוס. המסקנות וההחלטה לא איחרו לבוא. ביום שישי האחרוון נפגשו אריק שור מנכ"ל תנובה ואייל מליס מנכ"ל תשלובת החלב עם מודי כידון, מבעל גיתם BBDO ומיכל המאירי, מנכ"לית המשרד וסיכמו על סיום העבודה המשותפת של שני הגופים.
מתנובה נמסר כי: "שור ומליס הודו למשרד גיתם BBDO על 15 שנים של עבודה משותפת". אריק שור: "גיתם BBDO היו שותפים להצלחות שיווקיות רבות של תנובה וליוו את תנובה במהלכים רבים וטובים שלנו ואנו מודים להם על כך ומאחלים להם הצלחה".
הסיפור האמיתי מאחורי הקלעים, כפי שנתגלה בשבוע שעבר נוגע לפגישה שנערכה בין גיתם BBDO ושטראוס, המתחרה הישיר של תנובה כשהמטרה של שני הצדדים היא בחינה של אפשרות להעביר לידי גיתם חלק מתקציבי הפרסום של שטראוס. הפגישה החשאית בין גיתם לשטראוס היא קרוב לוודאי הטריגר הישיר לסיום ההתקשרות בין הצדדים. זאת לאחר 15 שנים של עבודה משותפת. תקציבי תנובה שטופלו בגיתם עד לאחרונה הם: מאמא עוף, טירת צבי, פיראוס ועמק.
הסבר אחר לסיום הלא נעים, בלשון המעטה, של ההתקשרות בין גיתם לתנובה נוגע לפיחות הניכר בהיקף הפעילות הפרסומית של תנובה בגיתם. ב-5 השנים האחרונות, ומאז כניסתה לתפקיד של זהבית כהן כראש קרן אייפקס קוצץ הנתח של גיתם בתנובה, בהתאמה. גורמים בשוק הפרסום טוענים כי מערכת היחסים בין תנובה לגיתם כבר הגיעה למבוי סתום עוד בטרם הפגישה בין גיתם ושטראוס והפרידה הייתה למעשה מהלך בלתי נמנע.
בשלב זה טרם ידוע לאן יופנו תקציבי הפרסום שטופלו בגיתם. שני המשרדים הנוספים המטפלים בתשלובת תנובה: מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב הם, מטבע הדברים הכתובת הטבעית ובימים הקרובים יחליטו בתנובה כיצד לחלק את התקציבים ביניהם. על פי ההערכות בתנובה לא יכניסו למערך הפרסום משרד נוסף שיתפוס את מקומו של גיתם BBDO.
- 2.חרא כזה כל משרד רוצה (ל"ת)13/05/2012 15:22הגב לתגובה זו
- 1.קוראים לי איציק 13/05/2012 13:36הגב לתגובה זונשארים שישי ושבת כל שני וחמישי ובסוף יוצא שילוט עם פקשוט תודה לינור
- מעל שנה. תדייק. (ל"ת)אני חושב שהעולם יפה 13/05/2012 13:57הגב לתגובה זו