
מהלך 'קשרי הדם' של באומן בר ריבנאי גורם לבכירי Saatchi להשתפך במיילים
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שזכה לאחרונה במדליית זהב מטעם האו"ם (בפסטיבל ניו יורק לפרסום) עבור פרויקט 'קשרי דם' גרם לבכירי סאצ'י אנד סאצ'י להשתפך במיילים שהועברו לבכירי באומן ויועדו לכלל עובדי במשרד.
סאצ'י אנד סאצ'י מקבוצת פובליסיס היא אחת מרשתות הפרסום המובילות בעולם ובאומן בר ריבנאי פועל כנציג הרשת בישראל. פרויקט 'קשרי דם' של המשרד נבחר לרעיון הטוב ביותר ברשת סאצ'י העולמית לשנת 2011 על פי מנהלי הקריאייטיב הבכירים של הרשת.
קווין רוברטס נשיא הרשת כתב למשרד: "ברכותינו למנהל הקריאייטיב הראשי יורם לוי ומנכ"ל המשרד יוסי לובטון וכל מי שהביא לכך שהרעיון המדהים הזה קרה. זה נגע לליבו של קהל רחב מסביב לעולם. השיג את תמיכתו של הבית הלבן וכעת גם חלק מהאג'נדה של האו"ם".
רוברטס לא הגיע בידיים ריקות ובמסגרת ההערכה הרבה לצוותי הקריאייטיב במשרד העניקה סאצ'י העולמית לבאומן במתנה נסיעה לפסטיבל קאן שייערך ביוני. אדי גולדנברג, מנהל הקריאייטיב דיגיטל במשרד והקופירייטר תומר גידרון הם השניים ברי המזל שזכו להיכלל במשלחת המשרד לפסטיבל השנה, על "חשבון הברון" רוברטס. את דבריו סיכם רוברטס במחמאות על "החשיבה הגאונית" מאחורי הקמפיין. ג'ון פאלאנט, מנהל אזור אירופה, אפריקה והמזה"ת (EMEA) מטעם סאצ'י כתב למשרד: "זו הפעם הראשונה שרעיון מ-EMEA, מחוץ לאנגליה זוכה בתואר הרעיון הטוב ביותר ברשת סאצ'י מאז שהתחלתי את תפקידי ואני רק רוצה לציין עד כמה אני מתרגש מכך". פאלאנט הוסיף: "תודה, שוב פעם, ליורם ויוסי וכל שאר הצוות שהפכו לאפשרי את מה שנראה כבלתי אפשרי בסטייל המרהיב של סאצ'י. כפי שנאמר בקיי סטאדי, זה לא סוף הסיפור. זה ממשיך עם התעניינות גוברת מהבית הלבן והאו"ם". פאלאנט סיים את דבריו עם הערכותיו לגבי זכייה בקאן: התחרות בקאן היא סוג של לוטו, אך באופן כללי העבודות הטובות זוכות להכרה ואני מקווה שהשנה תהיה טובה באופן יוצא דופן מהרגיל. אנחנו קרובים מאי פעם לגראנד פרי הראשון של EMEA".
- 2.מפרגן 11/05/2012 00:34הגב לתגובה זולא תמיד קל לפרגן בענף שלנו, אבל כצריך אז למה לא? ראיתי אתמול שוב את בייגל בייגל. כל החברים שלי צחקו בקול רם, והסיפור עם הקפטן שמחפשים אותו... בקיצור - תמשיכו!
- 1.10/05/2012 16:43הגב לתגובה זומה שיורם לוי עשה לבאומן זה פשוט לא ייאמן...לקח אותם שנות דור קדימה. מקווה בשבילו שידעו לתרגם את זה בסופו של יום..והמבין יבין...
- אורן 11/05/2012 00:48הגב לתגובה זומאז שהגיע המשרד עף למעלה למעלה. מדהים
- מגרש השדים 10/05/2012 20:51הגב לתגובה זוכל הפרסום של באומן בינוני ורק צבוע בצבע עליון של עלק דיגיטל, בסוף היום: הוט, ישראכרט, מזדה, ושטראוס עושים את הפרסום הכי מיושן שיש.
- חילזון 10/05/2012 22:08צודק לגמרי סבתא סעדה, וופלים בפלות ואריה כסף על פרה מסביב לעולם - אין ספק שזה פרסום מיושן לשטראוס, אתה בטח עושה פרסום מתקדם יותר. והוט באמת חרא של פרסומות. אין אתה גאון שעוד לא נתגלה
- מה זה אומר? (ל"ת)10/05/2012 17:32הגב לתגובה זו