עזבו אתכם מעיצוב - פיאט אונו החדשה: כל כך חסכונית שהיא נוסעת על פיפי
סוכנות הפרסום לאו ברנט (Tailor Made) מברזיל קיבלה מהלקוח, מותג הרכב פיאט אונו, משימה מאוד ברורה: להציג את האונו החדשה כרכב חסכוני, לא ערך שמקושר עם הדגם באופן טבעי, אם בכלל.
בלאו ברנט הלכו על הכלל הידוע לפיו גברים, ולא משנה באיזה גיל, פשוט אוהבים לשחק - משם הגיע פתרון הקריאייטיב המקורי - דרך שירותי הגברים. במהלך טכנולוגי מדליק שמסביר את עצמו לבד ונקרא "אם שתן היה דלק" הותקנו במשתנות הגברים סנסורים שמדדו את כמות השתן של הגברים - אלו חוברו ושידרו נתונים למסך שהוצב על הקיר מול הגבר המשתין.
בהתאם לכמות השתן שנמדדה, נסעה על המסך הפיאט החדשה מלווה במד שתרגם את המ"ל לקילומטרים שהושגו בנסיעה. כמו בכל משחק טוב, גם אלמנט התחרות מצא את מקומו. בסוף מלאכת ההשתנה יכלו הגברים לבדוק את מיקומם בדירוג ביחס לשאר.
על פי משרד הפרסום, בשבוע בו הושק הקמפיין נרשמה עלייה של 12% בחיפוש באינטרנט אחר האונו החדשה. ה'חסכון' היה הערך הראשון שהוזכר על ידי הקונים בנקודת המכירה ומיד אחריו העיצוב. הבעיה היחידה שניתן להצביע עליה בקמפיין היא ההתמקדות בקהל היעד הגברי בעוד שהאונו מתאימה לנשים לא פחות מלבעלי הטסטוסטרון.