TV

מצמרר: מגיעים לרכבת ורואים חולה מחובר לדיאליזה; איך הייתם מגיבים?

אוגילבי & מאת'ר במהלך מייצר שיחה שאי אפשר לזפזפ בטלוויזיה. כחלק מקמפיין לעידוד תרומת איברים, עמדת טיפול מלאה הועתקה לרציף הרכבת
משה בנימין |

אפשר לקרוא לזה מהלך פרסום, ואפשר פשוט לוותר על ההגדרות ולהתמודד עם הרגשות השונים שזה מעורר בלבו ומוחו של הקהל - בדיוק מה שכל משרד פרסום ולקוח מקווה שיקרה.

משרד הפרסום אוגילבי & מאת'ר ברלין יצא לאחרונה במהלך שנועד לקדם את המודעות לקיומם של חולים רבים הממתינים לתרומת איברים, בגרמניה (ובכלל, תופעה מוכרת בכל העולם) ובחר לעשות זאת בדרך ישירה, חשופה ואמיתית - כזו שהקהל יחויב להתמודד איתה מבלי לזפזפ לערוץ אחר.

על רציף הרכבת העמוס בפרנקפורט הציבו משרד הפרסום וארגון Furs laben (למען החיים) את מייקל סטאפף, צעיר הממתין לתרומת כליה מזה 7 שנים. סטאפף מוקם בתחנה מחובר לדיאליזה באופן שמדמה עמדת טיפולים מלאה בבית חולים.

העמדה שהוקמה ברציף הרכבת לוותה במסכים שהעבירו לעוברים ושבים את המסר: "חלקנו מחכים הרבה זמן לתרומת איברים, עזרו לנו עם כרטיס תרומת איברים". סטאפף, שממתין לתרומת כלייה והיה זה שעמד במרכז הקמפיין סיכם ואמר: "הרבה אנשים יילכו לישון הלילה ויחשבו על זה, וזה מה שביקשנו להשיג".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה