סופ"ש מוצלח: גיתם זכה בארד בניו יורק; מקאן עם עפרון כסף ב-ONE SHOW
בשנה שעברה הסתכמו הזכיות של משרדי הפרסום הישראליים בפסטיבל ניו יורק ב-6 מדליות ארד ומדלית כסף לשלמור אבנון עמיחי Y&R. השנה היה השלל צנוע יותר אך התחלק בין שני משרדים: באומן בר ריבנאי עם זכייה במדליית זהב וגיתם BBDO עם זכייה בארד.
כזכור זכה באומן ב"פרס האו"ם לקמפיין למען המין האנושי". פרס האו"ם לעבודות פרסום למען האנושות (undpi) נוסד בשנת 1990 על ידי האו"ם ופסטיבל ניו יורק במטרה לציין לשבח עבודות פרסום למען המין האנושי. הזכייה של באומן תירשם כפעם הראשונה שעבודה ישראלית זוכה במדליית זהב של הפרס היוקרתי. העבודות הזוכות בפרס האו"ם נבחרות על ידי צוות משותף של שופטי פסטיבל ניו יורק ושל נציגי האו"ם.
באומן בר ריבנאי זכה גם בפיינליסט עבור מהלך 'קשרי הדם' בקטגוריית ה-PR. בפיינליסט נוסף זכה שלמור אבנון עמיחי עבור מודעת הפרינט למותג 'קלירקס' בקטגוריית מוצרים ושירותים - היגיינה. מקאן אריקסון שהתברג לתחרות עם 3 פיינליסטים לא סיים בסופו של יום עם מדליה, אך משרד מתנחם בפרס לא פחות משמעותי מתחרות אחרת.
מי שהצטרף לבאומן בר ריבנאי בשמירה על כבודם של משרדי הפרסום מישראל בפסטיבל ניו יורק הוא גיתם BBDO, עם זכייה בארד עבור קמפיין מודעות הפרינט ( 3 מודעות) למותג המסטיקים 'הובה-בובה' תחת הקונספט של 'מיתוסים'. המודעה שהצליחה להפיל בקסמה גם את השופטים בניו יורק תירשם גם כמתנת פרידה מגיא בר, המשנה למנכ"ל שסיים השבוע את הקדנציה ופרש מהמשרד. שותפים להצלחה של גיתם הם ה-Hooligans, כשעל האיור גורף הפרסים הופקדה מרים מושינסקי. ה'ריצה' של בר במשרד תסתיים רשמית לאחר תוצאות תחרות הקקטוס בסוף החודש ופסטיבל קאן שיתקיים בחודש יוני.
מקאן אריקסון שכאמור חזר בידיים ריקות מפסטיבל ניו יורק מתנחם בזרועות תחרות ניו יורקית אחרת - מהנחשבות בעולם - ONE SHOW מקבוצת ONE CLUB. ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל של המשרד בדרכו לתפוח הגדול כדי לאסוף את מדליית התחרות הייחודית - ה'עפרון', שיהיה ככל הנראה בצבע כסף. הזכייה המרשימה של המשרד בתחרות שבדרך כלל מקמצת בהענקת פרסים למשרדים מישראל היא בקטגוריית האינטראקטיב עבור מהלך הטיימליין לרשות למלחמה בסמים.
- 2.ארט שמתגעגע 06/05/2012 19:19הגב לתגובה זוהמאיירת/מעצבת/מתלבשת הכי מדהימה שפגשתי
- 1.כל הכבוד לגיתם (ל"ת)פינטו 06/05/2012 16:53הגב לתגובה זו