OPEN זכתה בתחרות Brand New Awards עבור מיתוג עונת התרבות בירושלים

מהלך המיתוג זכה בתואר "בחירת השופטים" מבין 598 עבודות. איל כ"ץ, מבעלי המשרד: "האתגר המרכזי בעבודה היה לחולל שינוי תפיסתי במעמדה של ירושלים"
משה בנימין | (2)

סוכנות המיתוג והפרסום open בבעלות איל כ"ץ וסער פרידמן, זכתה בתחרות המיתוג העולמית Brand New Awards. מהלך המיתוג לעונת התרבות של ירושלים, זכה בתואר "בחירת השופטים" בקטגוריית "Comprehensive Identity Programs" מבין 598 עבודות שהוגשו לתחרות.

* לחצו כאן - לעמוד הפייסבוק של אייס

במסגרת המהלך נבחרו תמונות של ירושלים הלוכדות את הוויית העיר ו"מיקסוסן" לכדי סדרה אינסופית של פסי קולאז' ארוכים, בעלי אפשרויות מרובות להצבתן. המהלך זכה לתהודה רבה באתרי מיתוג ופרסום ברחבי העולם ובקרב השופטים בתחרות בהם פאולה שר, השופטת הראשית ומבעלי משרד המיתוג היוקרתי Pentagram, שזיהתה את המהלך כפריצת דרך ייחודית שהביאה עימה חברת OPEN לתחרות.

איל כ"ץ: "החזון התרבותי של העונה, וגם האתגר המרכזי בעבודה שלנו, היה לחולל שינוי תפיסתי במעמדה של ירושלים, מהתפיסה השגורה הקושרת את ירושלים אל דת וקונפליקט, לעבר תפיסה חדשה הממצבת אותה כמרכז תרבותי המעורר ומעודד השראה ויצירתיות. בתום תהליך אסטרטגי מקיף, גיבשנו את המהות המותגית של העונה - Creative Spirit, המשקפת את המפגש הייחודי בין הרוח של ירושלים ובין עולם היצירה".

"על מנת לתרגם את המהות לכדי קונספט קריאייטיבי, יצאנו לסדנה ללא מחשבים בעין כרם, כך לדברי סער פרידמן שמוסיף, "לא בכדי המקום הביא אותנו לחיבור אמיתי ובלתי אמצעי עם המקום, וסייע לחשיבה היצירתית ולתוצר האוונגרדי שאליו הגענו". באופן זה, הצלחנו לייצג נאמנה את החזון המקורי והאקספירמנטלי של "עונת התרבות". זו הפעם הראשונה שהתחרינו עם עבודה בתחרות בינלאומית והזכייה בפרס מגוף כמו "brand new "מסמלת עבורנו את ההכרה הבינלאומית ב- OPEN - כמשתתף בשוק המיתוג העולמי".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מברוכ חברים (ל"ת)
    יאיר ויס 02/05/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
  • שוש 06/05/2012 11:55
    הגב לתגובה זו
    כמי שמלווים אותי במשך שנים רבות אני יכולה להעיד שמדובר בווינרים