הבצפר ובאומן משתפים פעולה: המשרד יעביר לסטודנטים סדנת אינטגרייטד
'הבצפר' ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי משתפים פעולה. במסגרת שיתוף הפעולה, משרד הפרסום יעביר סדנת אינטגרייטד בת ארבעה מפגשים ב'בצפר' הכוללת פרויקט מעשי בשיתוף פרסומאים מהמשרד.
הסדנה תעסוק במעבר מעולם הפרסום הישן לעולם הפרסום החדש ותבחן איך עידן האינטגרייטד משפיע על המותגים, מהו פרופיל הצרכנים החדשים ומהם הטרנדים והתחזיות תוך ניתוח קמפיינים מובילים. בסוף הסדנה כאמור, יעבדו הסטודנטים בשיתוף עם פרסומאים בפרויקט מעשי.
יורם לוי, משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי בבאומן בר ריבנאי מסר: "באומן בר ריבנאי חרט על דגלו בשנה האחרונה להוביל גם בתחום המדיה המשולבת-האינטגרייטד. המשרד חתום על עבודות מדיה משולבת שייצרו את השינוי בענף כולו, וזכו גם בפרסים בארץ ובחו"ל, הבולט שבהם הוא קמפיין הוופלים-בפלות של עלית (שטראוס), שזכה בגרנד פרי בתחרות הקקטוס האחרונה. כל עובדי המשרד עברו בשנה האחרונה סדנאות העשרה, והתנסות בעבודת אינטגרייטד. הצרכן החדש עשוי לפגוש את המפרסם בנקודות רבות כל כך שהמדיה מסורתית לבד יכולה לשמש היום כבסיס חשוב, אך לא מספק. אנחנו רואים זכות לחלוק מניסיוננו ומתפישת עולם הפרסום החדש גם לדור החדש של הפרסומאים בבצפר".
ורד בטש, מנכ"לית 'הבצפר': "ניהול מהלך הוליסטי ויצירת סינרגיה אופטימאלית בקמפיין משולב זה אתגר לא פשוט, דורש סנכרון ושיטתיות בעולמות החדשים שבו אנו פועלים. הכשרת דור העתיד לעולם החדש, זו אחריות שמשרדי הפרסום הטילו על הבצפר מעצם קיומו. אין מקום להפרדה בין עולם האוף ליין לאון ליין, ומהלכים אינטגרטיביים דורשים חשיבה בכל אחת מהמחלקות במשרד פרסום לאו דווקא במחלקת הקריאטיב".
הסדנא בת 16 שעות אקדמיות תפגיש את הסטודנטים עם מנהלים בכירים מבאומן בר ריבנאי, שיעבירו את הכיתה שלב שלב עד לתרגיל סיכום משולב בין הכיתות - ממש כמו בעולם האמיתי.