הזוכים בתחרות של ה-Mizbala: אור רייכרט ועידו שוורצמן ממשרד 'אפיקים'

20 עבודות הוגשו לתחרות ה-'Dont fake' לקידום אג'נדה בינ"ל כנגד זיוף קמפיינים לתחרויות. הקמפיין הזוכה 'בלבל' בין לוגואים של משרדים מובילים
כתבי אייס | (10)

Dont fake - תחרות הקריאייטיב של קבוצת ה-Mizbala שנועדה לקדם אג'נדה בינלאומית כנגד תופעת זיוף קמפיינים לצורך הגשתם לתחרויות פרסום הסתיימה עם בחירה מפתיעה בדמות הזוכים.

בשונה מהרגיל, אור רייכרט (28) ועידו שוורצמן (33), ארטדיירקטורים במשרד הפרסום המגזרי 'אפיקים' הם שזכו בתחרות הקריאייטיב שהתקיימה בין משרדי הפרסום הישראלים בחסות מגזין Forbes, פסטיבל הפרסום הבינלאומי White Square וקבוצת ה-Mizbala. רייכרט ושוורצמן הוכתרו כזוכים לאחר שגברו על כ-20 עבודות שונות שהוגשו על ידי משרדי הפרסום המתמודדים.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

מבין השניים, רייכרט - ארט, מאייר וקריקטוריסט, נבחר לטוס ולייצג את ישראל כשופט בפסטיבל White Square, אשר יתפרס על פני שלושה ימים במחצית חודש אפריל במינסק, בלארוס.

הקמפיין הזוכה של הצוות הציג לוגואים של משרדי פרסום מובילים בעולם עם טוויסט עיצובי, תחת הקונספט 'אל תזייף את עצמך'. במקום השני זכתה מודעה של פובליסיס גלר נסיס, במקום השלישי מודעת דד-מן של עידן קרביץ והדר בללי ובמקום הרביעי מודעת 'אידיוט' של רן הרץ. ארבעת המודעות תופענה בין היתר גם במגזין Forbes המודפס של חודש מאי.

לצפייה בכל העבודות שהוגשו לתחרות

דורי בן ישראל, בעלי ה-Mizbala: "אנו מודים לכל מי שבחר להשתתף בתחרות החשובה ומברכים את הזוכים על העבודות המשובחות. בעקבות גל התעניינות נרחב בחו"ל והצעות שת"פ שהתקבלו, תחרות DontFake.com תעבור מספר שינויים ותושק בשנית לקראת ספטמבר בפורמט בינלאומי כאשר גם הפעם הפרס יהיה שיפוט ונציגות באחד הפסטיבלים הבינלאומיים".

במקום ה-1: העבודה של רייכרט ושוורצמן

במקום ה-2: העבודה של פובליסיס גלר נסיס

במקום ה-3: העבודה של עידן קרביץ והדר בללי

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אחת שיודעת 04/04/2012 08:50
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד אור נועדת לגדולות ברור לכול שמדובר בבחור צעיר וכריזמטי....
  • 7.
    מצטער, העבודות פשוט תת רמה. (ל"ת)
    עודד 03/04/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מביך 03/04/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    דורי חושב שהוא חכם יותר מכל התעשיה ועם תיק עבודות דל שמורכב מ-2-3 עבודות מיוחצנות יטיף מוסר לכל הענף. דורי מוזמן לקנות כרטיס טיסה לברזיל, ארגנטינה ולראות שם את הפרסום השותף, רובו ככולו בנוני עד גרוע. מעט עבודות יזומות הם אלו שמצליחות לפרוץ ולעשות לתעשיה שלמה שם וכבוד. אסור לשכוח שהעבודות היזומות (מזויפות) מאושרות וממומנות ע"י הלקוחות והם סם החיים של אנשי הקראיטיב בכל העולם, בלעדיהם נסתפק כולנו בתליית קולבים בשדרות רוטשילד, ממש כמו העבודה העלובה היחידה של דורי.
  • 5.
    כל הכבוד על הזכייה! (ל"ת)
    רבקה 02/04/2012 20:03
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עבודה יפה ואינטילגנטית ושימותו הקנאים :) (ל"ת)
    נייס 02/04/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
  • שם 02/04/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    אלא אנשים שמבינים טיפה בפרסום עם טיפה קריאטיביות
  • 3.
    נו באמת 02/04/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    הרעיון שזכה זה הרעיון הראשון שחושבים עליו. כל איש מהרחוב היה חושב על זה תוך שנייה. אין פה טיפת מחשבה והשקעה
  • לא עידן קרביץ או הדר 02/04/2012 21:36
    הגב לתגובה זו
    כנראה שהמקום השלישי לא קיבל את הכבוד הראוי לו מאחר והשניים שלחו את העבודה שלהם שלא במסגרת המשרד...
  • 2.
    ארסן וונגר 02/04/2012 11:27
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!
  • 1.
    עידו ואור עלו והצליחו (ל"ת)
    משה דץ 02/04/2012 10:30
    הגב לתגובה זו