צופית מעל כולם: 'אבודים' עפה עם 21.5% ומנצחת את קשת
התכנית אבודים מסתמנת כלהיט של רשת לחורף הקרוב, עם רייטינג גבוה וניצחון קליל על המתחרות. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של צופית גרנט רשמה אתמול 21.5%, התחזקות של כ-2 נקודות ביחס לשבוע שעבר.
ממול שינתה קשת 12 את השיבוץ, והרכיבה את הכוכב הבא שקיבלה 19.6% ואחריה ארץ נהדרת עם 17.8%. בשבוע שעבר שובצה במשבצת הראשונה מאסטר שף שקיבלה 16.4% בלבד. המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) הניבה 6.9%, בדומה לפרק האחרון, ואילו בכאן 11 ניפק הסרט התיעודי 'הנסיך הירוק' 2.4%.
'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 9.5%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) הניבה 8.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 5.4%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-4.5%, 'הצינור' (עשר 14) רשמה 3%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) קיבלה 2.3%, ו'היום שהיה' (עשר 14) עם 2.5%.
בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה 3.6%, מול 2.8% ל'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ו-2.2% בלבד ל'חדשות הבוקר' (קשת 12).
ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.8%. 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) הניבה נתון נאה ושיא רייטינג מאז הפיצול - 8.2%, 'הכל כלול' (ערוץ עשר) רשמה 4.7%, ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 2.4%.
- רשת הציבה שוב את "אבודים" מול "חתונמי". זה נגמר רע
- אבודים ברשת: הרייטינג של צופית גרנט - רבע מחתונה ממבט ראשון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: חדשות 2 נהנית מערב חזק מאד ב-2 הערוצים: 14.7% למהדורה שלה בקשת 12, ו-12.4% למהדורה שלה ברשת 13. מאידך חדשות עשר מסתפקת ב-7.9%. יום לפני כן דווקא ניצחה חדשות עשר את רשת בכמה עשיריות האחוז, ואתמול – פער של 4.5 נקודות לטובת רשת. 'חדשות הערב' (כאן 11) הניבה 4.4%.
- 1.אבי 21/11/2017 11:54הגב לתגובה זואין להם דרך

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.