הפנים החדשות של לאומי: ערן זרחוביץ' הוא "אופנת כהן ביזאר"
קמפיין חדש לשירותי הבנקאות הדיגיטליים של לאומי עולה הערב לאוויר, עם פנים חדשות בפרונט: שחקן 'ארץ נהדרת' ערן זרחוביץ' בדמותה של "אופנת כהן ביזאר", רכזת החוגים, או בטייטל הרשמי "ראשת אשכול חוגים".
זרחוביץ', מהקומיקאים המצליחים והעסוקים בישראל ומי שנחשב לחביב סמנכ"לי הקריאייטיב, מככב בלא מעט פרסומות בשנים האחרונות.
הוא חוזר לחיקו של מקאן תל אביב לאחר נפילה כואבת שנרשמה בעבר עם קמפיין AIG שבו גילם את ה"לאמה" - קמפיין הומוריסטי שכמו קודמיו ב-AIG לא שרד זמן רב והוביל את חברת הביטוח למכרז חדש שבמסגרתו הועבר התקציב לראובני פרידן. זה גייס לתפקיד הראשי את מריאנו אידלמן, חברו של זרחוביץ' לקאסט של 'ארץ נהדרת'.
- 16.פרסומת אדירה! זרחוביץ אדיר! (ל"ת)תמרה 26/09/2016 22:07הגב לתגובה זו
- 15.אורן 26/09/2016 17:22הגב לתגובה זוזה פשוט מדהים. מה קורה עם מנהלי הקריאייטיב הישראליים? בלי בושה הם פשוט משתמשים באותו קונספט לפרסם מותגים דומים. אסי כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק הבינלאומי, אותו הוא מפרסם. שני כהן - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הביטוח הישיר או האישי (השד יודע מי זה מי מרוב שאין בידול). אלי פיניש - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד חנות מכשירי החשמל אותה הוא מפרסם. אודי כגן - כדמות גרוטסקית שיוצא נגד סלקום טיוי, אותה הוא מפרסם. ערן זרחוביץ' - כדמות גרוטסקית שיוצאת נגד הבנק שאותה היא מפרסמת. ואני בטוח שיש עוד ושכחתי לרשום. אבל אשכרה, אותו קונספט, (כמעט) אותן עלילות. כמעט אותם משחקי מילים ושפה (אותם כותבים? ארץ נהדרת?). מה יהיה?
- העיקר מצחיק גם כך דוחפים לנו 20 פרסומות בדקה במיוחד בוואלה VOD לפחות שיהיה מצחיק (ל"ת):) 25/03/2017 22:24הגב לתגובה זו
- 14.היחידי שבאמת צוחק מהפרסומת הזאת זה יוסי לובטון. (ל"ת)למה זרחוביץ? למה? 22/09/2016 10:18הגב לתגובה זו
- טוקבק גאוני (ל"ת)אח של לובטון 22/09/2016 11:10הגב לתגובה זו
- 13.ערן 22/09/2016 09:21הגב לתגובה זוחבורה של מתוסכלים, חסרי כישרון שעובדים בשכר מינימום מבזבזים את זמנם בכתיבת טוקבקים אנונימיים ועלובים. מעניין מאוד מה פסגת הקריירה של כל הטוקבקיסטים שקטלו את הסרט החביב הזה. לכו הביתה
- לא נכון 22/09/2016 16:26הגב לתגובה זואבל זה באמת כתוב לא טוב ולא מצחיק
- 12.רן 22/09/2016 02:40הגב לתגובה זומי בלאומי אישר את זה?
- 11.פרסמן תחליף דיסקט (ל"ת)די הבנו 21/09/2016 19:31הגב לתגובה זו
- מחזק את דברי זה שמעלי (ל"ת)פרסמן תחליף מקצוע 21/09/2016 19:41הגב לתגובה זו
- ריקי 21/09/2016 21:44אז כדאי להקשיב
- 10.בוב הבנאי האמיתי 21/09/2016 19:30הגב לתגובה זותכלס...
- 9.עופר 21/09/2016 19:19הגב לתגובה זוצריך לראות כמה פעמים כדי לקלוט את כל הדקויות
- 8.הילה 21/09/2016 18:51הגב לתגובה זוכל הפרסומות של מקאן אותו סגנון של דנית ... הצליח עם דנית כי זה היה חדש מסעיר מצחיק ומאז הכל נראה חיקוי שלא מתרומם ...גם כאן מדובר בסרטון משעמם שאפילו לא החזיק אותי עד הסוף . מאוד מאכזב
- סבלנות יקירתי (ל"ת)רהב 21/09/2016 19:15הגב לתגובה זו
- 7.דני 21/09/2016 17:49הגב לתגובה זולזרחוביץ׳ מגיע יותר מזה. חבל
- 6.יוני 21/09/2016 16:17הגב לתגובה זואני כמעט יכול לשמוע את הלקוח יושב מאחורה ומתעקש להפוך את הסרטון הזה לבנאלי עד כאב, כי הקהל עלול לא להבין.
- 5.הנפיחה הקסומה 21/09/2016 15:51הגב לתגובה זוטכניקה משומשת וכתיבה מיוזעת. לא מצחיק, ונראה שזרחוביץ' וגורפינקל לא באמת ניסו לבנות דמות מיוחדת או מעניינת. חוץ מקצת איפור ובדיחות לוחצות אין שם כלום.
- 4.כמה לרלרלת. (ל"ת)מסכן זה שאישר את זה. 21/09/2016 15:13הגב לתגובה זו
- 3.אמיר 21/09/2016 15:02הגב לתגובה זוכבר לפני שנה דובר בקבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק על רעיונות קריאייטיבים הרבה יותר לקידום בנקאות דיגיטלית. מוזמנים לבקר ולצייץ.
- מיכאל 21/09/2016 16:14הגב לתגובה זוכולה עובד קבלן שבטוח שהמציא את השיווק. שאלת את עצמך למה הכנס ששנוררת חצי מתנה לא המריא?
- 2.חביב פלוס לא יותר (ל"ת)ד״ר חביב 21/09/2016 14:55הגב לתגובה זו
- 1.נורית 21/09/2016 14:55הגב לתגובה זוחבל שאין עוד סרטונים

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.