איתי אנגל עובדה
צילום: יח"צ
רייטינג

ד"ש מדעאש: איתי אנגל מקפיץ ל'עובדה' את הרייטינג עם הסרט על הארגון

תכנית התחקירים של אילנה דיין עם 50% זינוק ברייטינג לעומת הפרק הקודם. בתכנית צפו 734 אלף צופים. פולישוק עם 14.5% וכמה הביא בית"ר-ב"ש?
משה בנימין | (3)

תנו לנו דעאש ועוד דעאש. הקהל בישראל צמא לעוד מידע על ארגון המדינה האיסלאמית שמאיים על העולם, ואיתי אנגל מספק את הסחורה תחת האכסנייה של אילנה דיין ותכנית התחקירים 'עובדה'. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה, 'עובדה' רשמה אמש זינוק של 50% ברייטינג לעומת הפרק הקודם עם 26.2% ו-734 אלף צופים.

ערב השידורים של אמש (יום ב') היטיב פחות עם הסדרה 'פולישוק' שרשמה ירידה ברייטינג והשיגה אמש 14.5% צפייה ו-396 אלף צופים.שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי בערוץ 10 השיג 9.8%. תכנית המשטרה אחת אפס אפס עם 6.4%. בערוץ 1 - משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל ב"ש (בו ניצחה ב"ש בתוצאה 3-0) רשם אמש רייטינג של 7.8%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 10.6%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 8.3%, 'גיא פינס' (ערוץ 10) עם 10.8%. 'מהדורה ראשונה' (חדשות 2) עם 8.1%, 'עושים סדר' (חדשות 2) עם 7%, 'שש' (חדשות 2) עם 11.2%, 'אנשים' (ערוץ 2) עם 10.6% ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.4%, מול 'חדשות 10' עם 12% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 4.5%.

בגזרת הלילה : 'חי בלילה' (ערוץ 10) עם 8.3%, 'חדשות הלילה' (ערוץ 2, חדשות 2) עם 6%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 6.3%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.1%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.4%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בתיה מז'ור הופמן 05/01/2015 23:03
    הגב לתגובה זו
    לאיתי שלום, בעקבות הכתבה המאשימהכתבתי שיר בארמית ותרגמתי לעברית. אשמח לשלוח במייל, להעבירו להן. בברכה, בתיה
  • 2.
    יעקב ר 23/12/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    לראות את האדם הזה והאומץ שיש לו. להצדיע לו. והכל בטוב טעם וחן מעביר את המסר מהשטח. כל הכבוד.
  • 1.
    אלון 23/12/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    בחור מוכשר, מביא תכנים איכותיים ומעניינים.תנו לו עוד שעות מסך.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.