צוות מרצ לבחירות: אלנבי יוביל את הקמפיין, נסים דואק ייעץ תקשורתית
מרצ נערכת לבחירות: לאייס נודע כי המפלגה חתמה עם משרד הפרסום אלנבי, שיוביל את קמפיין הבחירות של המפלגה.
את הקמפיין יובילו בעלי המשרד שרוליק איינהורן וגיא אסיף יחד עם מנהל המשרד ערן ניזרי ועם דני בורוביץ', שבעבר היה דובר מפלגת העבודה.
אלנבי שמתמחה בניו מדיה ודיגיטל, הוקם לפני כ-4 שנים על ידי איינהורן ואסיף. על לקוחות המשרד הצעיר נמנים בירה מכבי, משקה האנרגיהXL, סקיטלס, סאן בנדטו ועוד. ההתנסות האחרונה של אלנבי בזירה הפוליטית היתה
המערך התקשורתי המלא של המפלגה יכלול את נסים דואק ורן אהרן ממשרד יחסי הציבור יוניק, שי אבן ממשרד 3 תקשורת, ינהל את הקמפיין, ליאור שפר על משבצת היועץ האסטרטגי, עומר רשף כמנהל הדיגיטל, יואש פלדש בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, יואב ענהר מ'סטודיו ענהר' יהיה המעצב הראשי ואיה מזרחי שמשמשת כדוברת הקמפיין.
יו"ר מטה הקמפיין שי אבן אישר את הפרטים.
- 6.יוסי 17/12/2014 17:49הגב לתגובה זוקמפיין שמאלני, אשכנזי, שנון ואלק קריאייטיבי, שמשכנע את המשוכנעים ובסוף כרגיל מביא את ה-5-7 מנדטים. מאז שאני ילד זה אותו הדבר. משעמם.
- 5.מהתחום 14/12/2014 10:54הגב לתגובה זובחירה איומה.
- 4.ניסים דואק? כמה עצוב (ל"ת)מהתחום 11/12/2014 21:43הגב לתגובה זו
- 3.יאני 11/12/2014 19:32הגב לתגובה זוכולם מובילים/מנהלים? מי באמת עובד?
- ככה זה תמיד במרצ. כולם אסטרטגים (ל"ת)כולם אנשי קריאייטיב 13/12/2014 21:41הגב לתגובה זו
- 2.ברבוניה 11/12/2014 15:24הגב לתגובה זוקמפיין שלם וכולו מנוהל ע"י גברים? מה נהיה?
- 1.דואק נזרק מהעבודה אז מנסה את מרצ ? אפס (ל"ת)אורי 11/12/2014 14:33הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
