גם שידור חוזר אצל המתחרים לא עוזר: 'הכפר' מדשדשת - עם 8.8% בלבד
גם הבחירה של רשת לשדר אתמול (יום ד') את תכניתה של צופית גרנט בשידור חוזר, לא תרמה להכפר של ערוץ 10, שממשיכה לדשדש.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'הכפר' (ערוץ 10) רשמה 8.8%, בדומה למוצ"ש עם 8.7%, אבל גבוה מרביעי שעבר אז קיבלה התכנית בהגשתו של בוקי נאה 6.6% בלבד. מנגד, שידור חוזר של אבודים (רשת, ערוץ 2) קיבל 24.2%. משחק ליגת האלופות בין ריאל מדריד ליובנטוס (ערוץ הספורט) רשם נתון נאה מאד של 7.5%.
עוד תכנית קידום ל-'X פקטור' - 'רגע לפני הדבר האמיתי' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 17.1%, שידור חוזר של 'גיל ריבה' (רשת, ערוץ 2) הניב 9.4%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 4.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 6.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: תכנית מקדימה ל-'X פקטור' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.3%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.2%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9.5%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 25.7%, מול 9.5% ל'חדשות 10', ו-5% ל'מבט' (ערוץ 1).
- 3.קמי 28/10/2013 11:00הגב לתגובה זווכולבוטק - פשוט זוועה. נקודת האור היחידה היא לונדון את קירשנבאום.
- 2.pix37 24/10/2013 16:00הגב לתגובה זוהנסיון המטופש לייצר פרובוקציה בכח הוביל להחרמה של הפרק הראשון - ומי שלא רואה בריאלטי את הפרק הראשון קטנים הסיכויים לצרף אותו בהמשך לעניין. בגלל השתתפות העבריין - הסדרה נהפכה לסדרה שלא נעים לדבר עליה למחרת והיא לא מצליחה לייצר שום רעש מעבר לשעות השידור שלה (עדיף לראות קרובים קרובים בשידור חוזר מספר 200 בערוץ 23) וחבל כי סה"כ הרעיון לא היה רע - פשוט הליהוק המזעזע והנסיון להפוך לרשת (אנחנו יודעים שזה זבל אבל נשדר את זה בכל מקרה כי זה מה שהמטומטמים אוהבים) פשוט יחסלו את הערוץ הזה.
- 1.כול יום שערוץ 10 פועל הוא יום אחד יותר מדי . (ל"ת)בא 24/10/2013 12:12הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.