היפה והחנון 3 סיגל זיידמן
צילום: צילום: אייס TV
רייטינג

שיא ל'היפה והחנון'; 16.4% למשדר המיוחד בערוץ 2 על האלימות ברחובות

'היפה והחנון' רשמה אמש פיק של יותר מ-28%, ובסה"כ הקפיצה את כל הערב של ערוץ 10 - המהדורה, 'פינס בלילה' ורצועת הלילה. רק 10.4% ל'קטמנדו'
אלכסנדר כץ | (1)

בזכיינית ערוץ 2 'רשת' הרימו משדר מיוחד על סוגיית האלימות ברחובות, בהובלתם של אלון גל, אברי גלעד, לינוי בר-גפן וצופית גרנט. ולמרות זאת, המהפך בערוץ המתחרה של החנונים בעזרת היפות, ניצח בגדול את הערב.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'היפה והחנון' (ערוץ 10) רשמה שיא עונתי עם 24.8% ופיק של 28.3%, מול 'הסיפור' (רשת, ערוץ 2) בתכנית מיוחדת על האלימות ברחובות, עם 16.4% בלבד.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 14.3% גבוהים במיוחד בזכות 'היפה והחנון', 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 12.3%, 'קטמנדו' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 10.2%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) זכתה ל-6.1%, ושידור חוזר של 'פעם בחיים' (רשת, ערוץ 2) שרשמה 5.5%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 20.2%, חדשות 10' קיבלה 12.8% בזכות פלטפורמת 'היפה והחנון', ו'מבט' (ערוץ 1) רשמה 4.2%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ר 27/07/2012 20:18
    הגב לתגובה זו
    על האלימות בחברה - המישדר הוא פני החברה החדשה בישראל שלמעשה בית המשפט הביא למצב של סדום ועמורה בארץ שצריכה להיות אור לגויים
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.